Nautical nails

by - 18.7.13


 [CRO]

Stiže još jedna ljetna manikura. :)
Nisam baš u potpunosti zadovoljna kako je ispalo, al' fora mi je. 
Sidro sam nacrtala uz pomoć tankog kistića i bijele akrilne boje. Jep, konačno sam kupila akrilnu boju, i drago mi je da jesam. Nacrtati sidro s bijelim lakom bila je nemoguća misija. Pokušavala sam nekoliko puta, ali bezuspješno. Užasno mi je crtati s lakovima, mrzim kad se sve počne razvlačiti i ode u mp3. :D
Zaključak: definitivno kupujem i ostale akrilne boje, barem one osnovne!
Ostale nokte sam najprije nalakirala bijelim lakom, zatim nakeljila striping trakice (kad se lak u potpunosti osušio, jel), premazala crvenim lakom, skinula trakice i to je to!
Eh da, nemojte zaboraviti top coat. ;)


[ENG]

Here comes another summer manicure. :)
Although it's not the best, I like it.
Using a small nail art brush and white acrylic paint, I created the anchors. Yep, I finally bought my first acrylic paint, and I'm glad I did. It's so much easier to draw with than nail polish. I will definitely buy more colours, at least the basic ones.
For the rest of my nails, I decided to do nautical theme nail design using striping tape.
P.S. Don't forget your top coat!
So, what do you think about my manicure? Like it or not?



Sviđa vam se/ne sviđa? :D




You May Also Like

20 comments

  1. jako dobro je ispalo, akrilne boje su spas, tko bi nacrtao sidro sa lakom ? hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! jedva čekam da nabavim i ostale boje :D

      Izbriši
  2. Super izgleda, ljetooooooooooooo!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. treba iskoristiti ljeto za ovakve manikure kad već ne mogu na more :D

      Izbriši
  3. Lepa ideja :)
    Svaka cast na preciznosti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast! Meni bi trebalo tri dana da tako nešto izvedem.

    Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne bi, nije komplicirano kao što izgleda :)
      hvala!

      Izbriši
  5. Sviđa, i nadam se da ćeš osvojiti narukvicu sa sidrom!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđa :) a narukvicu ćemo već nabaviti :P

      Izbriši
  6. Awesome!!!Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx
    Gleaming Spire * Bloglovin'

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)