Avon BBDay pink textured roses

by - 17.3.14


Današnji post posvećen je manikuri koju sam nosila na ovogodišnji Beauty Blog Day (više o mojim dojmovima s BBDaya u nekom od sljedećih postova :)).


Kad smo već kod BBDaya, imam filing da je većina cura danima unaprijed planirala svoje outfite, makeup, frizuru, manikuru i sve što ide uz to. Ja pak nisam neki fensi šmensi tip, ne pratim modu, niti nosim štikle i haljine. Mene ćete lako prepoznati po trapericama, starkama i neizostavnoj crnoj kožnoj jakni. Udobnost prije svega. :D Iako mi je ispočetka bilo malo bed, na kraju sam i na BBDay odlučila doći u takvom izdanju, a kako sam nedavno kupila nove pinky starke odlučila sam da i nokti budu u skladu sa starkama. :)


China Glaze Unrefined je moj prvi (i još uvijek jedini) teksturni lakić kojeg posjedujem, a osvojila sam ga još prošlog ljeta kod Nail Crazy u jednom od njenih darivanja. Bed mi je uopće reći da sam ga od tada nosila samo jednom, pogotovo zato jer mi je to jedan od najdražih lakova. No eto, ukazala se prilika da ga ponovo prošećem. :)


Ovaj put odlučila sam ukomponirati i neke ružice. Ipak nam dolazi proljeće, jel. :D Ružice na bijeloj podlozi radila sam uz pomoć točkalice, tankog nail art kistića i nekoliko nijansi roze. Ako ima zainteresiranih, mogu napraviti i tutorial da vidite da uopće nije teško. :) Na kraju sam još dodala malo zelenila, moj najdraži Essence BTGN top coat i to je to. :)

China Glaze Texture Unrefined
Golden Rose Paris 04
Moment 41
Golden Rose with Protein 345
Avon Pastel Pink
Catrice 340 Run Forest Run!


Kako vam se sviđa manikura? :)



You May Also Like

50 comments

  1. Apsolutno sam za tutorial :O Ja sam mislila da su nalepnice, baš sam ostala zatečena :D Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dogovoreno, bit će tutorial! :) Hehe naljepnice mi nisu toliko zanimljive, više volim sama nešto nacrtati :D

      Izbriši
  2. Prekrasni su ti nokti i ova ideja :) mislim da cu si kupiti taj china glaze :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      A ja mislim da nećeš požaliti, super je lakić :)

      Izbriši
  3. Wow, fantastično!

    I super blog, moram reći! :))

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. perfect roses! I love that pink polish!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! :) Me too, one of my favorite nail polishes!

      Izbriši
  5. OMG...I love your nail art :)

    Check out my new post Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Može tutorijal!!! Predivno izgleda manikura... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram reći da si imala najljepše nokte tamo, isprike drugim nail blogericama hihi :) Ali padam na rozu boju, ruža omiljeno cvijeće, a ti si izgledala lovely i nema potrebe da izlaziš iz svoje comfort zone :D

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaaa preeee preeee!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je savrseno! Da nisi napisala ja bih bila ubedjena da su u pitanju nalepnice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, da budem iskrena naljepnice niti ne volim, jedino one vodene prolaze :D
      I hvala! :)

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Hvala ti, Stela! :) Al' to samo kad su nokti u pitanju, inače baš i nemam neki talenat za crtanje haha :D

      Izbriši
  11. Nemrem ih prestati gledat! Prepre divni su mi! Stokam ti stranicu cijeli dan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala, sam ti daj :P I da, mogla bi ovak nekaj i ti na svojim noktima napravit :)

      Izbriši
  12. Tek sam otkrila blog i moram pohvaliti nokte! Krasna manikura! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. svaka čast, ovo je predivno <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  14. mislila sam da sam već komentirala :)
    divnoooo :D stvarno imaš dara za ovo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Rekla bih da imam više volje nego dara jer ne ispadne baš uvijek isprve onako kako ja to zamislim, ali svejedno uživam u tome :)

      Izbriši
  15. odlična manikura, ružice su ti savršene, samo daj tutorijal :D
    drago mi je što smo se upoznale... ma nisam ni ja šminkerica, radije biram udobno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Žana, tvoji komentari puno znače :X
      I meni je jako drago, šteta što nismo bliže pa da odemo koji puta i na kavu/sladoled :)

      Izbriši
  16. Predivan je manikir! :)
    A CG teksturac je divan ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)
      Slažem se za CG lakić i nadam se da ću uskoro nabaviti još koji njihov :)

      Izbriši
  17. Ne znam kako sam je promasila uzivo, ali krasna mi je manikura :D ovaj rozi hrapavac pogotovo :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasna manikura :) Kad kažeš kako si to radila, izgleda skroz jednostavno, no nije tako za nas šeprtlje :D Ja sam za tutorial :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve sam ti već rekla - mrak! mrak! :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Amazing manicure! <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Vidila sam ti nokte kod druge blogerice i oduševljena sam :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Absolutely gorgeous this manicure :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivno!!
    Super mi je kombinacija sa teksturiranom lakom.

    OdgovoriIzbriši
  24. Predobro, mnogo mi se sviđa!! :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)