Christmas Challenge 2014: Day 3 - Christmas sparkle

by - 12.12.14


Hello! Opet malo kasnim, ali evo i manikure za treći dan božićnog izazova. Ovog puta, tema je christmas sparkle koju sam radila u dvije verzije i mada s niti jednom nisam u potpunosti zadovoljna, odluka je pala na ovu drugu koju možete vidjeti u postu...


Kako da su mi nedavno s ebaya stigle perlice i cik-cak trakice, za ovu manikuru odlučila sam iskoristiti upravo te dvije stvarčice. 


Započela sam s dva sloja bijelog laka, a kad se dobro osušio nakeljila sam trakice i prelakirala zlatnim lakom. Na preostala dva nokta stavila sam Essence sparkle sand top coat i zlatne perlice. Moram priznati da mi se jako sviđa ovaj cik-cak uzorak i možda bi bilo bolje da je cijela manikura takva. Što vi mislite?

Eveline 8in1 (base coat)
Golden Rose 04 (white)
BeYu 344 (gold)
Essence 24 I Feel Gritty! (sparkle sand top coat)
Essence BTGN (top coat)
+ nail art half round pearls
+ chevron nail stickers



Do sljedeće teme!



You May Also Like

20 comments

  1. Ne vem, zakaj ne bi bila zadovoljna, manikira je prečudovita. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Neeeeeee, sviđa mi se jako ovo sa zakovicama! Odlično!!! Ma sve tvoje manikure su predivne! Bijač :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah a fala, tvoj komentar mi je definitivno uljepšal dan :D

      Izbriši
  3. In love! Prekrasno, prekrasno! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim da i meni netko takvu manikuru napravi kad već nisam sposobna sama :D Prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno! Bas je lepa kombinacija! :) Hocu i ja cik cak tracice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Evo link za cik-cak trakice: http://www.ebay.com/itm/321445022286?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=510306280939&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Izbriši
  6. Meni se više dopada ovako, kad nisu svi nokti isti. :)
    Odličan manikir!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Meni su isto zanimljiviji ovakvi nokti, jedino mi malo boja perlica odudara od boje zlatnog laka, ali izgleda da to samo ja primjećujem :D

      Izbriši
  7. Obožavam kombinaciju bijele i zlatne boje :) Divno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi je prekrasna kombinacija!!!
    Baš baš <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)