Christmas Challenge 2014: Day 4 - Christmas colors

by - 15.12.14


Tema četvrtog dana izazova su božićne boje odnosno crvena, zelena i zlatna. Nakon dosta mozganja odlučila sam raditi jednu skroz jednostavnu manikuru za koju me inspirirala Paulina s bloga Paulina's Passions. Više u nastavku...


Mislim da ću uskoro po nove zalihe bijelog laka jer ga trošim ko luda, kao što se vidi iz priloženog. :D Dakle, nakon što se bijeli lak dobro osušio, uzela sam točkalicu i tanki kistić, te krenula crtati božikovinu koja je poznata po crvenim bobicama i bodljikavom lišću. 


Na preostale nokte stavila sam dva sloja zlatnog Essence nadlaka Steel-ing The Scene iz Metal Glam kolekcije i to je ukratko to. Kako vam se sviđa manikura?

Eveline 8in1 (base coat)
Golden Rose Paris 04 (white)
BeYu 115 (red)
Catrice 340 Run Forest Run! (green)
Essence Metal Glam 01 Steel-ing The Scene (gold topper)
+ dotting tool
+ nail art brush
Essence BTGN (top coat)


Do sljedećeg posta! :)


You May Also Like

18 comments

  1. Savršena mi je ova manikura, predivno! !
    Kakav je ovaj GR bijeli lak? I ja ću morat uskoro kupit novoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Meni je do sad najbolji od svih koje sam imala na noktima, dovoljna su 2 sloja ako se lak precizno nanosi :)

      Izbriši
  2. Prekrasno, prekrasno! <3 Sutra idem malo preko granice, nadam se da ću naić na GR bili lak, ludilo je <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala, fala! :X Jaooo zavidim! Uživaj i kupi puno lakića :D

      Izbriši
  3. Kjut! Mnogo mi se dopada Essence zlatni toper :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Je, super je taj topper, pogotovo za ovo doba godine :D

      Izbriši
  4. Ponavljam se - prelepo :D
    Slažem se sa Danijelom, jako je lep Essence toper :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I ja se slažem s vama, stvarno šteta što ga više nema u prodaji :(

      Izbriši
  5. fenomenalna božikovina, palac gore <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)