Fish scales manicure | hehe 024

by - 6.8.15


U prethodnom postu mogli ste vidjeti swatcheve plavog Essie-a u nijansi Mezmerised, a danas je na redu još jedna nadogradnja. :)


Za ovu sam manikuru, osim gore spomenutog Essie-a, koristila i srebrni Golden Rose Rich Color 20, te jedan od uzoraka s LadyQueen pločice hehe 024 koju ste već mogli vidjeti ovdje. Ne znam na što vas podsjeća ova manikura, ali trebala bi predstavljati riblje ljuske. :D Sve u svemu, mislim da je kombinacije srebrne i plave pun pogodak. Kako se vama sviđa?




Eveline 8in1 (base coat)
Golden Rose Rich Color 20 (silver)
Stamping plate: hehe 024*
Essence BTGN (top coat)


Ukoliko se i vama svidi nešto s LadyQueen online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod DGLC15 kako biste ostvarili 15% popusta.


Do sljedećeg posta! :)



*PR sample

You May Also Like

17 comments

  1. Sirenasti nokti. Sviđa mi se. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno...znam da se ponavljam ali sta drugo ti mogu reci kad su ti sve manikure savrsene ;)
    Cim sam vidjela sliku na fejsu odmah me asociralo na riblje ljuskice a kombinacija plave i srebrne mi je super...i sama ih cesto koristim skupa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Jedna od meni najdražih kombinacija :)

      Izbriši
  3. Ribica Sanela.. Baš kako kaže Vedrana, manikura koje se ne bi posramila neka sirena. Jer one su stvarne pipl!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, di je sad mala sirena da i njoj napravim jednu takvu :D

      Izbriši
  4. I ja se slazem sa Vedranom, odmah sam pomislila na sirene :D predivno kao i uvijek, svaki put me odusevis :)

    OdgovoriIzbriši
  5. odlična kombinacija, s ovim bojama nema greške... baš ti sad neću reći kako su ti nokti predivni ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo em đi :D manikura je vrh, jednoga dana buš mi morala takvu napraviti, ne prihvaćam ne kao odgovor :P :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj se mene tiče, more i sad odma :D Najdemo se negdi na pol puta :P I fala :)

      Izbriši
  7. Predivna manikura i još lijepši noktići. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)