Matching Manicures - Glitter

by - 14.5.16


Stiže jedna brzinska manikura na temu glitter. Više u nastavku. :)


Vjerovali ili ne, ovog puta na noktima imam samo jedan jedini lak. :D To se kod mene ne događa baš često, al' eto, ovaj lak je sam po sebi poseban tako da niti nema potrebe za nekim dodacima. Radi se o VCND Bluesky laku s termo efektom koji je u hladnom stanju ljubičast, a u toplom mijenja boju u plavo. Više fotki stavim naknadno da vidite to čudo. Sve u svemu, kul stvarčica. :) Na noktima imam 2 ili 3 sloja, nisam više sigurna, te sloj nadlaka koji je must-have da bi se to sve skupa lijepo zagladilo. Ja sam svoj primjerak osvojila u jednoj nagradnoj igri, a vi ga možete nabaviti OVDJE. I to je ukratko to. Kako vam se sviđa?

 

I za kraj, svakako bacite oko i na manikure mojih kolegica! :)




You May Also Like

7 comments

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)