Red floral nails with BPS nail studs | MoYou London Pro XL-06

by - 22.7.16


Pozdrav svima!
Eto mene nakon dugooo vremena s novom manikurom. :)
Već ste je mogli vidjeti na instagramu, no bilo bi u redu da napišem koju riječ i ovdje na blogu, pa eto, ukoliko vas zanima nastavite čitati...



Kao što već možda znate, crvena je jedna od boja koje najmanje volim, kako na noktima tako i općenito. Ni meni samoj nije jasno zašto sam se od svih mogućih nijansi odlučila upravo za ovu, no nije ni bitno. Sviđa mi se kako je na kraju ispalo, što vi mislite?


Kao bazni lak koristila sam Essence 04 Red Rocks koji je dio, svima nam dobro poznate, Merry Berry kolekcije. Dva tanka sloja bila su i više nego dovoljna za potpuno prekrivanje. Kad se lak u potpunosti osušio, na tri nokta naštambiljala sam jedan od svojih najdražih cvjetnih uzoraka s pločice MoYou London Pro Collection XL 06, i to srebrnim Ya Qin An lakom. Na preostala dva nokta dodala sam po dvije mini zakovice koje su mi stigle u zadnjem BornPretty paketiću. 


Iako imam već hrpu kojekakvih zakovica, ove sam odabrala jer su mi trebale neke minijaturne. Uostalom, mogli ste primijetiti da često nosim manikure na ovu foru tako da ću ih sigurno iskoristiti maksimalno. Zakovice dolaze u nekoliko različitih veličina (1.2mm/2mm/3mm), te u dvije boje - zlatnoj i srebrnoj, a trenutna cijena im je 2,57$.

Base coat: Essence Ultra strong nail hardener
Red: Essence 04 Red rocks
Top coat: Essence BTGN


I još jedna s mojim najdražim Rickyjem. :)


Ukoliko se i vama svidjela neka od stvarčica sa Born Pretty online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.


Ugodan vikend želim! :)



*PR sample

You May Also Like

5 comments

  1. Lepa kombinacija boja. Šara je divna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi se sviđa manikura.Svakako cu naruciti zakovice nemam ni jedne a zelim barem da neku manikuru sa njima napravim.LP
    Posjeti i moj blog nova sam u ovome blogosvijetu

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma meni su Rickyjevi nokti ljepsi od tvojih :P
    Slazemo se u misljenju oko crvene boje ali lijepa ti je ova manikura a pogotovo ovaj uzorak koji si pecatirala, on mi je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj uzorak mi je predivan i ne znam kaj te stalno muči crvena boja na noktima, super ti stoji. :) I moram primjetiti kak su ti prsti malecni naspram Rickyjeve šape. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool manicure. Photo with the paw is sooo cute!)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)