Nautical stamping nails | Nicole Diary ND006

by - 18.9.16


Prije kojih mjesec dana ostvarila sam jednu lijepu suradnju s dragom Suzuki sa Harunouta online shopa. Vjerujem da ste već vidjeli koje sam stvarčice odabrala za recenziju, no bilo bi u redu da se koja fotka nađe i ovdje na blogu. :)


Za početak nekoliko riječi o samom shopu. Dakle, Harunouta je japanska verzija Born Pretty-ja, samo što se ovdje mogu naći neke stvarčice kojih na Born Pretty-ju nema. Jedna od tih stvarčica je i zvijezda današnjeg posta. Radi se o Nicole Diary okrugloj pločici sa sidrima i ostalim nautičkim motivima, točnije ND006. Glavni razlog zbog kojeg sam za današnju recenziju odabrala upravo ovu pločicu je to što nam se ljeto polako, ali sigurno bliži kraju pa reko da ju iskoristim dok još mogu jer ono, malo mi glupo usred zime nositi manikuru ovog tipa. Meni je pločica prekrasna i baš mi je trebala jedna takva. Jao, dok se samo sjetim muka oko svoje prve manikure sa sidrom. E pa od sad više nema zajebancije, samo laganini. :D


Svi motivi su odlično izrezbareni i prenose se bez problema. Trenutna cijena pločice je 199 JPY (oko 14 kn), a osim ove mornarske na shopu možete naći još 30-ak Nicole Diary pločica sa raznoraznim motivima. Da ne bi bilo da pričam lovačke priče, u nastavku pogledajte kako se lijepo uzorci prenose na pečat. Milina.



Negooo, ajmo mi na manikuru. Moram priznati da mi je trebalo sto godina da odlučim koji plavi lak iskoristiti kao bazu. Na kraju je odluka pala na Smart Girls Get More #66, no budući da je lak Limited Edition te kako mi je ostalo još samo pola bočice, ispod njega sam stavila sloj plavog WYNIE laka u nijansi 806. Nakon što se sve dobro osušilo, uz pomoć bijelog Ya Qin An laka i novog prozirnog pečata naštambiljala sam dva uzorka sa gore spomenute pločice. Pečat je prva liga za centriranje motiva, a i općenito dobro radi posao. Na kraju sam dodala sloj najdražeg nadlaka i to je to.


Eh da, što se tiče bijelog laka za pečatiranje, znam da sam ga već dovoljno nahvalila, fotke su najbolji dokaz koliko je odličan. No, ovaj lak ima jednu manu. Primijetila sam da me od njega malo žešće boli glava i bude mi mučno. Ne znam da li je to zbog (pre)jakog mirisa ili sastava (koji je btw na kineskom), al' eto. :( Jel' možda još netko imao sličnih nuspojava? Slobodno pišite, baš me zanima. Naravno, zanima me i vaše mišljenje o ovoj morskoj manikuri. :)

Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE #806
Smart Girls Get More #66
Essence BTGN (top coat)


I da ne zaboravim, ukoliko vam se svidi nešto sa Harunouta shopa, kod kupnje možete iskoristiti moj kod za popust: SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.

Toliko za sada. Čitamo se uskoro! :)



*PR sample

You May Also Like

8 comments

  1. Jako mi se svida tvoja morska manikura i odlican odabir laka, ovaj plavac je stvarno predivan. Iskreno nisam jos cula za ove plocice ali sada cu ih morati skicnuti kad ih vec toliko hvalis. Zapravo moje sve plocice su Born Pretty, imam samo jednu koja nije njihova i s njom se ne moze nista, katastrofa je. Tako da zbog toga samo naruujem BP ali kad ti kazes da ova valja onda sigurno valja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja! :)
      Da, s Born Pretty pločicama se stvarno ne može fulati, ali ima još takvih jeftinijih koje vrijedi isprobati :)

      Izbriši
  2. Very pretty nail polish, perfect for this theme and I like how crisp the stamping came out.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepi morski manikir!

    http://lovestonedbjuti.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)