Movember cat

by - 30.11.16


Budući da je do kraja studenog, mjeseca u kojem se obilježava svima dobro poznati Movember, ostalo još jako malo, krajnje je vrijeme za jednu brkatu manikuru. :)


Za ovu manikuru odlučila sam iskoristiti Born Pretty - BPY18 vodene naljepnice s mačorima koje sam dobila na recenziju s Harunouta shopa. Naljepnice sam izabrala sama jer su mi bile kjut, no moram priznati da sam se baš iznenadila kad sam ih vidjela uživo. Dosta su velike naspram mojih uskih noktiju, no na sreću dolaze u više veličina pa sam na kraju uspjela nešto skemijati. :) Najveće naljepnice su široke kojih 11mm (meni taman za palac), pa imajte to na umu ukoliko se odlučite na kupnju, a vaši nokti su također uži i kraći.


Kao bazni lak koristila sam bijeli WYNIE u nijansi 111, a osim naljepnica, na dva nokta sam dodala crne ukrasne kamenčiće. Manikuru sam završila slojem Essence BTGN nadlaka i to je to.


Ukoliko vam se svidi nešto sa Harunouta shopa, kod kupnje možete iskoristiti moj kod za popust: SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.

Kako vam se sviđaju moji mačori?



*PR sample

You May Also Like

2 comments

  1. Mice su bas slatke i svidaju mi se te vodene naljepnice, vrlo su jednostavne za nanosenje. Da, i mene je iznenadila velicina kada sam ih dobila, ocekivala sam da ce biti manje :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)