Essence Glitter in the air Trend Edition [prvi dojmovi + NOTD]

by - 11.1.17


Bok, bok! :)
Danas za vas imam nekoliko proizvoda iz Essence trendovske kolekcije ''glitter in the air''. Ako vas zanimaju moji dojmovi svakako nastavite čitati.

***

ŠTO ESSENCE KAŽE O OVOJ KOLEKCIJI?

Sjaj, glamur i svjetlucave šljokice: essence je dodao dašak glamura s trendovskom kolekcijom “glitter in the air”.

Blistava pojava je zagarantirana bojama poput ružičaste, raznim metalik nijansama, zelenim nijansama i boji šljive, kao i apsolutnim zvjezdanim komadima kao što su:  shimmer puder za lice i tijelo, velvet ruž za usne u rosewood boji i nijansi tamne šljive s glamuroznim vrhom u obliku dijamanta.

Ostavi malo sjaja - uz essence!



Ja ću se u ovom postu fokusirati na proizvode koje sam dobila na recenziju, a na skroz prvoj slici možete vidjeti i ostale proizvode iz ove kolekcije.


ESSENCE GLITTER IN THE AIR STROBING BRUSH 01 LEAVE SPARKLES WHEREVER YOU GO!

Riječ je o mekanom koso rezanom kistu namijenjenom konturiranju lica, nanošenju rumenila ili pak highlightera. Moram priznati da nemam preveliku kolekciju kistova za šminkanje, tek njih 20ak, no uglavnom su to kistovi za oči, a kako sam od nedavno (vjerovali ili ne) počela nositi rumenilo za koji nemam prigodan kist, ovaj mi je došao ko budali šamar. :D Imam još otprije par Essence kistova i koliko god ja njih prala nikad im nije ispala ni jedna dlaka. Stvarno su odlični i dugovječni, a vjerujem da ni ovaj neće biti iznimka. Cijena: 28,90 kn.



ESSENCE GLITTER IN THE AIR EYEBROW POMADE PEN 01 MAKE YOUR BROW WOW!

Ovaj proizvod je za mene nešto sasvim novo. Do sad još nisam koristila olovku za obrve, već ih popunjavam kosim kistom i kremastim sjenilom o kojem sam pisala OVDJE. Imam tamno smeđu kosu i dosta tamne obrve koje su niti smeđe niti crne. Zato mi nekako najbolje odgovara spomenuto sjenilo u taupe iliti sivo-smeđoj nijansi. Nažalost, olovka koju sam dobila dolazi u samo jednoj, dosta svijetloj nijansi i nikako nije za mene. Mislim da bi najbolje pasala plavušama. Cijena: 16,90 kn.



ESSENCE GLITTER IN THE AIR NAIL POLISH 

I šećer na kraju - lakoviii! :) Nijanse koje sam dobila baš si pašu i čim sam ih vidjela znala sam kakvu ću manikuru raditi. Lakovi su inače dostupni u 4 nijanse: 01 hey gorgeous!, 02 live.love.shine!, 03 too glam to give a damn i 04 born to sparkle, a cijena im je 16,90 kn.


Lakovi dolaze u kockastim bočicama od 11 ml. Četkica im je zaobljena što je veliki plus, ako se mene pita. Općenito su mi takve četkice najdraže jer s njima nekako najbrže i najpreciznije nalakiram nokte. Obje nijanse su odlično pigmentirane i jako se lijepo mažu. Nijansa 02 live.love.shine! je prljavo ružičaste boje i kremastog finiša, dok je nijansa 03 too glam to give a damn zlatno roze boje i metallic finiša. S obzirom da odlično prekrivaju u samo jednom sloju, odlučila sam ih isprobati za pečatiranje i uspjeli su proći i taj test. Za tu svrhu posebno preporučam nijansu 03. :)

03 too glam to give a damn | 02 live.love.shine!

Slijedi manikura nastala uz pomoć ova dva laka. Na noktima imam dva tanka sloja nijanse 02 live.love.shine! (dovoljan je i 1 sloj, no ja iz navike uvijek stavim minimalno 2, bez obzira koliko je lak pigmentiran) preko kojeg sam uz pomoć metallic nijanse 03 too glam to give a damn pečatirala ruže s MoYou London pločice Pro Collection XL 07.


Evo i jedne uz dodatak zakovica. :) Koja verzija vam se više sviđa?


I ZA KRAJ, POPIS I CIJENE SVIH PROIZVODA IZ ''GLITTER IN THE AIR'' KOLEKCIJE:

metallic sjenilo za oči - 21,90 kn
2u1 metallic i matt tuš za oči - 19,90 kn
pomade olovka za obrve - 16,90 kn
velvet ruž za usne - 16,90 kn
one for all shimmer puder za lice i tijelo - 16,90 kn
strobing rumenilo i highlighter puder - 28,90 kn
strobing kist - 28,90 kn
ultra strong gel odstranjivač laka za nokte - 15,90 kn
lakovi - 16,90 kn

***

Essence TE ''glitter in the air'' je dostupna na prodajnim mjestima DM-a (sa drugim metrom Essence stalka) od početka siječnja do isteka zaliha.

***

Kako se vama sviđa ova kolekcija? Jeste li već nabavile koji od proizvoda?



*PR sample


You May Also Like

11 comments

  1. Nisam još stigla nabaviti, ali prvom prilikom definitvno kupujem ovu rose gold nijansu, prekrasna je. Odličnu si manikuru napravila. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj lak je stvarno odličan, baš sam se ugodno iznenadila :D Držim fige da ga nabaviš prije nego se rasproda! I fala :)

      Izbriši
  2. Vidjela sam danas kolekciju. I ostao jedan kist.. nećkala sam se oko njega; bi- ne bi.. i na kraju ga nisam uzela jer za 30kn kupim set kisova na ebayu pa dobijem 10 komada haha ( imam vec takve kistove s eBaya pa mogu reci da su dobri). A i nije da mi sad treba jos jedan kist.. vise mi treba za tekuci puder i puder u prahu/kamenu..
    A sto se tice tvojih noktiju- bez zakovica mi je nekako ljepse! 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro, i većina mojih kistova je s eBaya i sličnih stranica, ali ima i onih koji nisu u mogućnosti kupovati prek neta ili im se jednostavno neda čekati cijelu vječnost da stignu tak da... :) Dobro je znati da se i u našim drogerijama mogu nabaviti odlični kistovi po pristupačnim cijenama, a često ih se može naći i na akcijama. Čini mi se da je baš ovaj vikend u Bipi 30% popusta na pribor za šminkanje.

      Mada volim zakovice, ovog puta se i meni nekak više sviđa verzija bez njih. Hvala ti! :)

      Izbriši
    2. Da,naravno. To stoji.
      I sama imam Essence kistove i super su.
      Ali ja volim online naručivati. Navukla sam se na to haha
      I nije mi problem čekati ali da mi nesto hitno treba- kupila bih bez razmisljanja 😉

      Izbriši
  3. ja sam uspjela uhvatit dva lakica, ovaj metalik i jedan tamno sivi. i bas sam happy :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je taj metalik još najbolji, mada ni sivi nije loš :D

      Izbriši
  4. Bas sam jucer bila u dm-u i vidjela da je stigla ova kolekcija i naravno da sam prvo gledala lakove. Uzela sam si samo ovaj metalik zlatni jer me ostali bas i ne privlace. Danas sam ga nalakirala i kao prvo odusevila me zaobljena cetkica, bas se lijepo maze s njom. I sokirala sam se koliko je pigmentiran i odmah sam pomislila da bi mogao biti dobar i za pecatiranje. Ti si napravila bas lijepu manikuru s ovim lakovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje. Imam filing da su im lakovi u tim LE kolekcijama (a i općenito) sve bolji i bolji. :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Kod mene je sve dostupno u dm-a...zanimaju me ova glitter sjenila, mada sam cula da nisu bas the best :/ al eto, dobro iih je imati..
    sto se tice tvojih noktiju, predivni su! predivna nijansa, .. meni se malo vise svida sa zakovicama :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ja nisam probala sjenila, ali koliko sam imala prilike čuti i vidjeti nisu uopće loša. :) A Lady ih je uvrstila u favorite mjeseca i rekla nešto više o njima u ovom videu pa škicni: https://youtu.be/-niBlt09wbc?t=2m10s

      Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa manikura :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)