My top 12 manicures of 2016

by - 4.1.17


U prethodnom postu mogli ste vidjeti moju 2016. godinu u slikama, a danas slijede meni osobno najdraže manikure nastale također u 2016-oj. :)

Prije nego sam uopće krenula s odabirom imala sam filing da baš i neću imati nešto puno previše za birati, ali prevarila sam se. Kad sam stavila sve na hrpu shvatila sam da izabrati samo 12 najboljih neće biti ni malo lak zadatak. Moram primijetiti da je 2015. bila puno bolja što se tiče zimskih i božićnih manikura, a loša po pitanju Halloween manikura, dok je u 2016. situacija bila obrnuta. Baš me zanima kakvo će stanje biti na kraju ove godine.

No, ajmo mi na mojih top 12. Ako vas zanima nešto više o samoj manikuri, koje sam proizvode koristila i tome slično, samo kliknite na sliku i ona će vas odvesti do odgovarajućeg posta. :)


Ono kad spojiš jedan od najdražih lakova s jednim od najdražih uzoraka i uz to dodaš koju zakovicu jednostavno ne može biti loše. Ovaj crveni lak sam baš često nosila (ko bi reko čuda da se dese :D) i, nažalost, ostalo ga je još jako malo. Nadam se da će Essence u nekoj od nadolazećih kolekcija opet izbaciti takvu nijansu jer ovo je valjda jedina nijansa crvene koju volim na svojim noktima i  koju bih kupila ponovo. :D


Slijedi jedna full jednostavna manikura u crno-bijeloj kombinaciji, a razlog zbog kojeg se našla na ovoj listi je, naravno, Snoopy. :) Volim likove iz crtića i kojekakve životinjice na noktima, a ove godine planiram nabaviti još jednu pločicu s pesekima (LINK). Zapravo, oćem ju samo zbog skroz prvog uzorka, a vi si mislite zašto. :D


Stigli smo i do jedne Halloween manikure koja mi je i općenito jedna od najdražih koje sam do sad napravila. Baš mi se sviđa kako izgleda ovaj plavi gradient u mat verziji, nekad zbilja samu sebe iznenadim s krajnjim rezultatom haha. Ne znam dal' se sjećate moje prošlogodišnje rođendanske wishliste, ali na njoj je bila i jedna Halloween pločica. U to vrijeme nisam imala niti jednu, ali do kraja 2016. uspjela sam ih nabaviti nekoliko. Predobre su mi sve po redu i jedva ih čekam koristiti opet. :) 


Nude lakovi mi, isto kao i crveni, nisu jedni od najdražih, no ovaj Bourjois je jedna velika iznimka. Bila je to ljubav na prvo lakiranje, a crni detalji učinili su ga još boljim. :D


Na redu su točkice i ptičice koje sam radila za jedan od matching manicures zadataka. Pola dana mi je trebalo da odlučim koje ću boje koristiti, ali drago mi je da sam na kraju izabrala ovu pastelno plavu jer je ispalo skroz kjut.


Slijedi još jedan gradient, no ovog puta u mint verziji. Mint lakovi su mi jedni od najdražih pa nije ni čudo da se i ova manikura našla na listi. Nemojmo zaboraviti i moj najdraži MoYou uzorak koji je dodatno začinio cijelu manikuru. Znam da sam s tim jednim te istim uzorkom dosadna već i bogu i vragu, al' nemrem si pomoći. :D


Na redu je manikura koja me u 2016-oj koštala definitivno najviše živaca i vremena. Evo i LINK da se zajedno prisjetimo na kaj je to ličilo. :D Ali na kraju se isplatilo.


Ovo je jedna od rijetkih božićno-zimskih manikura nastalih u 2016. pa reko da se barem jedna takva nađe na listi. Nadam se da će ih ove godine biti puno više. Iako nisam bila 100% zadovoljna jer mi uzorci na prstenjaku i malom prstu nisu ispali najravnije, uživo se to nije baš toliko kužilo. Zapravo, rekla bih da je ovaj prekrasni Golden Rose spasio cijelu stvar. 


Otkad ovaj blog postoji, mislim da nije prošla ni jedna godina a da ne napravim barem jednog leoparda, i to uglavnom pinky leoparda. Ovakve manikure me uvijek podsjete na našu Pandoru. :)


Na listi se našla još jedna mint manikura koju sam nosila sve dok mi već pomalo nije bila gadna zbog prevelikog izrasta. :D Manikura možda nije niš posebno, al' ponekad su mi baš takve jednostavne najdraže.


Iako u stvarnom svijetu imam fobiju od paukova, ovi na noktima skroz su kul. Ili ne. :D U svakom slučaju, izgledaju odlično preko teksturnog Golden Rose Holiday laka. Ove godine si definitivno nabavljam još koji, a i vama ih isto toplo preporučam. :)


I za kraj imamo još jedan spooky mat gradient, no ovog puta u ljubičastoj verziji. Izgleda da su mi u 2016. gradijenti išli od ruke. Ajde, bar nešto. :D

I to bi bilo sve od mojih osobnih prošlogodišnjih favorita.

Koje manikure su se vama najviše svidjele?


You May Also Like

9 comments

  1. Stvarno je jako tesko izdvojiti samo jednu jer su meni sve predivne...ali najiskrenije par puta sam pregledala sve pokusavajuci neku izdvojiti i ne mogu. Svaka je posebna na svoj nacin i svaka je savrsena. I hvala ti sto si me podsjetila da mi treba ova plocica sa pesekima (vec je negdje na wishlisti samo nikako da dode na red). Jedva cekam da ju i ti nabavis pa da vidimo Rickya i na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala :)
      Moja pločica je na putu, držim fige da i ti svoju nabaviš čim prije :)

      Izbriši
  2. Sve mi se sviđa, presavrseno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo izgledaju manikiri, ne znam za koji bih se pre odlučila. :)
    Meni je žao što nisam imala vremena tokom prošle godine da radim manikire i učestvujem u uparivanju...nadam se da ću ove god odraditi bar nekoliko. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I meni je žao što nisam sudjelovala u više krugova i zadataka, ali nadoknadit ćemo ove godine :)

      Izbriši
  4. Nemrem izdvojiti samo jednu manikuru, sve su ti savršene i top, da sam čisto zavidna i ljubomorna. :D Ove mint su mi prekrasne i ove matirane i sve, sve. Moram si kupiti ovog GR srebrnog teksturca, ja imam takvog roznog i jedan mi je od najdražih u kolekciji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kakva ljubomora, naj me nasmijavati haha :D Al drago mi je da ti se sviđaju :D E tog roznog i ja imam, al nije još na blogu bil. Moramo poduzeti nekaj po tom pitanju :D

      Izbriši
  5. Meni se sve svidaju al su mi ova roza i zimska najdraze :D

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)