Deer in the fog nails | HK-06

by - 17.2.17


Hello! :) Evo mene s novom manikurom nakon skoro mjesec dana nelakiranja. Jep, dobro ste pročitali. U međuvremenu se nakupilo dosta noviteta, a o jednom od njih imate prilike čitati u današnjem postu. Više u nastavku...

Krajem prošle godine kontaktirala me Jessica s EnjoyOurs web shopa i tako je nakon nekoliko razmijenjenih mailova započela još jedna lijepa suradnja. :) Dakle, EnjoyOurs je online shop na kojem osim stvarčica za nokte i makeupa možete naći nakit, obleku, svašta nešto vezano za kuću i vrt, djecu, ljubimce, sport i rekreaciju, mobitele i tome slično. Ja sam za prvi put mogla birati tri stvarčice za recenziju, a što sam to izabrala možete vidjeti na fotki ispod.

Ovalni kist (LINK) | Pločica za pečatiranje HK-06 (LINK) | ''Beauty Blender'' spužvice (LINK)


Danas ćete u akciji vidjeti moju prvu HK pločicu. U usporedbi s Born Pretty i MoYou London, HK pločica je dosta veća, njezine dimenzije su 9.5*14.5cm. HK pločice dostupne su u 11 različitih verzija, a cijena im je 2,99 $. Ja sam izabrala HK-06 s motivima iz biljnog i životinjskog svijeta. Veličina uzorka je cca 12*15mm, a na pločici ih ima 40ak i svi redom su prekrasni, pogotovo životinje. :)


Što se tiče kvalitete same pločice, moram priznati da sam bila dosta skeptična po tom pitanju, no na moje veliko iznenađenje uzorci se prenose jako dobro, čak i oni najtanji. Jedina loša stvar u vezi ove pločice su dosta oštri rubovi, tak da treba paziti da se slučajno ne porežete (ja se jesam čim sam pločicu primila u ruke, zato i velim :D). I da, kod ove pločice je dosta bitna brzina jer se uzorci kod prenošenja s pločice na pečat i s pečata na nokat dosta brzo suše. Na slici ispod možete vidjeti neke od uzoraka na listu papira...


I za kraj, pogledajmo pločicu u akciji. Manikuru sam započela sa dva sloja svijetlo sivog Momenta u nijansi Moda 9, a zatim sam uz pomoć makeup spužvice i tamno sivog Mometa u nijansi Moda 4 napravila blagi gradient koji se na fotkama vjerojatno ni ne skuži. Nakon što se to sve dobro osušilo, crnim Wynie lakom naštambiljala sam Bambija i ekipu i na kraju sam još dodala mat nadlak. Zapravo mi je za inspiraciju poslužila random slika s neta 'deer in the fog' iliti jelen u magli. Kako vam se sviđa krajnji rezultat?

 
Catrice Ultra Stay Gel & Shine base coat
Moment Moda 9
Makeup sponge
Stamping plate: HK-06*
Wynie 110
Golden Rose Matte top coat



Ukoliko vam se svidjela ova pločica ili bilo što drugo sa EnjoyOurs shopa, kod kupnje svakako iskoristite moj kod UDT10 kako biste ostvarili 10% popusta. Poštarina je besplatna!


Do čitanja! :)



*PR sample

You May Also Like

6 comments

  1. Omg, savršeniju manikuru nisam vidla tak skoro. Zakon je, svaka čast na ideji. :D Pločica je prekjut, onaj zeček i veverica #nemrem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju veri mač :D Jep, životinjice su baš super :)

      Izbriši
  2. Manikura mi je stvarno predobra, ma savrsena je! Lijepe si stvarcice izabrala, meni su ovi ovalni kistovi super za tekuci puder a plocica bas ima lijepe motive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Ja si još uvijek nisam na 'ti' s tim ovalnim kistom, navikla sam na obične kistove i spužvice i baš mi je čudno s njim rukovati :D

      Izbriši
  3. Zanimljiva pločica, a tvoj manikir je pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)