Panda nails | BPX-L015

by - 24.3.17


Hello! Iako na prvi pogled ne izgleda tako, današnja manikura me malo žešće naživcirala, a zašto pročitajte u nastavku. :D


Budimo realni, Born Pretty pločica Panda BPX-L015 je vjerojatno jedna od najkjut pločica u mojoj kolekciji, odlične je kvalitete kao i ostatak njihovih pločica, ali nažalost ne odgovara baš najbolje mojim dosta uskim i kratkim noktima. Većina uzoraka je zbilja ogromna, isto kao i na pločici s pesekima tj. Harunouta-L016. Ja stvarno ne kužim čemu, točnije, za koga oni rade tak ogromne uzorke?! Fora je u tome što ne izgledaju jednako lijepo kao na pločici ukoliko imate i/ili preferirate kraće nokte poput mene. Ok, nađe se na pločici i manjih uzoraka, ali ja sam morala iskoristiti baš ova tri jer su mi najljepši.


Dakle, za ovu manikuru sam nokte morala specijalno uzgojiti jer drugačije nisam mogla lijepo naštambiljati pande. Pokušavala sam čak napraviti i DIY stamping naljepnice jer je ideja br. 1 bila zelena podloga, ali bezuspješno. Naljepnice su ispale pretvrde i nisam mogla apsolutno niš s njima, pogotovo ne na prstenjaku koji je najviše zakrivljen. Na kraju sam, iz ne znam više kojeg pokušaja pande naštambiljala običnim crnim lakom na bijelu matiranu podlogu i uz to na dva nokta dodala crne ukrasne kamenčiće. Na palcu sam jedino ovo srce ispunila crvenim lakom uz pomoć najtanje točkalice koju sam našla i to je manje više to. Nego, kako se vama sviđaju pločica i manikura? :)

 
Catrice Ultra Stay & Gel Shine base coat
Wynie 111
Golden Rose Matte top coat
Stamping plate: Born Pretty Panda BPX-L015*
Wynie 110
Black nail studs/rhinestones
Eveline MiniMax 521
Dotting tool


Ukoliko vam se svidi nešto sa Born Pretty shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta. Popust ne vrijedi na već snižene proizvode.



*PR sample

You May Also Like

2 comments

  1. Bas mi je zao sto su te ove pande toliko nazivcirale ali mislim da se isplatilo jer su ispale preslatke ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći put bude bolje, našla sam prozirni lak koji je odličan za stamping naljepnice :) I hvala :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)