Easter nails [2017]

by - 16.4.17


Za početak sretan Uskrs svima koji slave! :) Moram priznati da nisam uopće imala u planu raditi prigodnu manikuru, no kako mi je taman stigla nova Born Pretty pločica na kojoj je između ostalog i zeko, odlučih na kraju ipak nešto skemijati. :)


Pa evo ukratko kako je nastala ova manikura. Dva nokta sam nalakirala bijelim lakom, a na ostale sam stavila dva sloja pastelno plavog Born Pretty stamping laka #9. Na bijelu bazu sam tim istim plavim lakom naštambiljala točkice s pločice BP-L013 dok je na prstenjaku situacija obrnuta. Baza je plava, a točkice bijele. Za srednjak i palac sam odlučila napraviti stamping naljepnice. Nekako su me krenule te naljepnice u zadnje vrijeme pa reko da iskoristim to. :D Dakle, zeko je s pločice BP-L063 i malo me podsjeća na mene s tim naočalama. xD Kad sam stavljala nadlak malo su mu se razmazali brkovi no što je tu je. Kako vam se sviđa? 

Catrice Ultra Stay & Gel Shine (base coat)
WYNIE 111 (white)
Moment Rosa Pastel (pink)
Essence BTGN (top coat)


Spomenute proizvode možete naći na sljedećim stranicama:

 

Born Pretty: unesite kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta. Popust ne vrijedi na već snižene proizvode.
Harunouta: unesite kod SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.



*PR sample

You May Also Like

6 comments

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)