Electric blue nails with neon studs

by - 14.6.17


Hello! Danas za vas imam jednu full jednostavnu a efektnu manikuru koju može napraviti zbilja svatko. Sve što vam je potrebno su zakovice i lak po želji. Više u nastavku. :)


Za ovu manikuru inspirirala me draga blogokolegica Danijela s bloga By Danijela, a njezinu verziju možete vidjeti OVDJE. Naravno, ja nisam imala identičan lak, ali odlično je poslužio i ovaj plavi Eveline Mini Max u nijansi 106. Moram priznati da žute neon zakovice preko ove nijanse izgledaju i više nego odlično! :) Super bi bila i obrnuta kombinacija tj. žuti neon lak i plave zakovice ili neon zeleni lak sa rozim zakovicama (LINK) itd. Dalo bi se svašta nešto skemijati s tim zakovicama, a svaka od tih kombinacija se čini kao idealna za ljeto. :)


Kako se vama sviđa manikura? Koju biste kombinaciju boja laka i zakovica najradije isfurali na svojm noktima?



You May Also Like

12 comments

  1. Very powerful shade. Looks great on you!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vec sam ti rekla da mi je predobar ovaj plavac, stvarno savrsena plava nijansa. Mene zanima kako se tebi te zakovice drze na noktima tj. koliko dugo? Ja kad god stavljam neke cirkone ili tako nesto meni to brzo otpadne, negdje zapnem...uglavnom ako izdrze cijeli dan to je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takvu nijansu je baš teško naći, a ako ju slučajno i izbace onda je obavezno LE. Tak je bilo i s nikad prežaljenim Essence Grumpy lakom iz Snow White kolekcije. Toplo se nadam da bude Essence u bližoj budućnosti opet izbacio takvu nijansu u nekoj od svojih novih kolekcija. :)

      Ove zakovice sam dosta brzo pogubila, svaki put dok sam prčkala po kosi bila je jedna manje na noktima. :D Al' one crne koje isto dosta često nosim drže sve dok ne skinem cijelu manikuru, nikad mi nisu otpale prije reda. :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)