Quartz Cuticle Remover | Beauty Big Bang

by - 23.11.17


Pozdrav svima! Danas ću vam predstaviti jedan na prvi pogled nezanimljiv, ali vrlo koristan alat za nokte pa ukoliko vas zanima o čemu je točno riječ nastavite čitati. :)

Tamo negdje početkom ljeta sklopila sam suradnju s još jednim web shopom koji, između ostalog, u ponudi ima i svašta nešto za nokte. Riječ je o BeautyBigBang shopu za koji ste, vjerujem, do sad već čuli. Ako i niste, svakako škicnite! Stvarčice koje sam izabrala za recenziju možete vidjeti na fotki ispod: 

Red Purple Metallic Nail Polish + Base CoatQuartz Cuticle Remover | Plastic Soak Off Clips

Dakle, prvi proizvod o kojem ću vam pisati je Quartz Cuticle Remover iliti potiskivač za kutikule. O čemu je zapravo riječ i koja je svrha ovog malog pomagala saznajte u nastavku!

Source

Za početak, što je to kutikula? 

Kutikula je tanka kožica između nokta i korijena koja štiti od raznih vrsta infekcija (vidi sliku iznad). Kako bi obavljala svoju funkciju, vrlo je bitno da je njegujemo pravilno i redovito. Uostalom, svi ćemo se složiti da s lijepo uređenom kožicom odmah cijela manikura izgleda nekako zdravije i kompletnije, a i nokti se čine duži nego što jesu. Kutikula iliti kožica oko noktiju se u pravilu ne bi smjela rezati škaricama ili grickalicama jer se mogu napraviti ranice, a to pak može dovesti do spomenutih infekcija. Za tu svrhu koriste se posebni alati poznatiji kao potiskivači za kutikule.


Potiskivač za kutikule, kao što mu samo ime kaže, služi za potiskivanje kožice te uklanjanje viška kožice s površine nokta. Kožica je sama po sebi često tvrda i suha pa je prije potiskivanja treba dobro hidratizirati odgovarajućom kremom ili uljem kako bi omekšala i kako bi cijeli ovaj proces bio što lakši, brži i bezbolniji. Meni su za tu svrhu najdraža Essence ulja za njegu i oporavak noktiju (vidi fotku iznad).


Danas je potiskivače za kutikule moguće naći u raznim oblicima te od različitih materijala, a na vama je da izaberete najbolji za svoje nokte. Rekla bih da su najpopularniji potiskivači štapići od narančinog drveta (spljošteni na jednom kraju, a oštrog vrha na drugom), a osim njih postoje metalni, plastični s gumenim vrhom te s keramičkim quartz vrhom koji je ujedno i glavna zvijezda današnjeg posta. Na fotki iznad možete vidjeti usporedbu potiskivača koje trenutno imam.


Moj potiskivač za kutikule s quartz vrhom je pinky (SKU: J0947-RD), a na BeautyBigBangu je dostupan još u bijeloj boji. Drška je napravljena od čvrste plastike i dugačka je zajedno s vrhom cca 13 cm. Od sva tri potiskivača koja trenutno imam, ovaj mi je najdraži i u mojem slučaju najbolje obavlja posao, iako ga često kombiniram i s preostala dva. Koristim ga jednom tjedno već skoro pola godine i još uvijek je u super stanju. Vrh se lagano izlizao, ali i  dalje jednako dobro obavlja posao. Cijena ovog potiskivača je 2,98 $.


A ovako moji nokti izgledaju na kraju cijelog procesa uređivanja koji uključuje rašpanje, oblikovanje i poliranje noktiju te uređivanje kožice:


Ukoliko vam se sviđa predstavljeni proizvod ili bilo što drugo sa BeautyBigBang shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod INSANE4 kako biste ostvarili 10% popusta. Shipping je besplatan! Ali to nije sve! :D Ukoliko se moj kod za popust iskoristi minimalno 6 puta, BeautyBigBang će zauzvrat za sve vas na mojem Instagramu organizirati internacionalno darivanje! ❤


A koje proizvode i alate za njegu kožice oko noktiju vi koristite?



*PR sample

You May Also Like

4 comments

  1. I ovako goli nokti su ti bas lijepi. Nisam ovakav potiskivac jos vidjela, ja imam metalni, drvene stapice i plasticni sa gumenim vrhom koji najcesce i koristim. Vidim da si uzela i one kapice (ili kako se to vec zove) pa jedva cekam tu recenziju. Sad se vise ne sjecam da li sam s tobom komentirala da bi to moglo biti dobro za skidanje sljokicastih lakova?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Ja jedino metalne još nisam isprobala, ali iskreno niti nemam neku preveliku želju. Daaa, te kapice su prva liga za šljokice i teksturne lakove! Sljedeći put nabavljam i one silikonske koje mi se čine još praktičnije :D

      Izbriši
  2. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)