Christmas Giveaway

by - 15.12.17



Pozdrav svima! :) Budući da je vrijeme darivanja, odlučih i ja biti nečija teta mraz! :D Naime, darivanje sam obećala još tamo negdje početkom ljeta povodom 4. blogorođendana, no kako sam dosta dugo bila bez kompa, na kraju nisam ništa uspjela realizirati. Što se tiče same nagrade, malo sam izmijenila sadržaj paketa i prilagodila ga blagdanima. Stvarčice koje možete osvojiti nakupile su se s vremenom i meni su višak. Sve je novo i nekorišteno, osim možda 2 laka koji su samo swatchani. Nadam se da nikome neće smetati i da će vam se nagrada svidjeti! :)


ŠTO SVE MOŽETE OSVOJITI?

- 5x lakova za nokte: Gabrini Multivitamin 328, Catherine Arley Silky Touch 730, Moment 03, Smart Girls Get More 47, Catrice 44 Mermaid My Day
- Catrice kapi za brzo sušenje laka za nokte
- 2x pločice za pečatiranje: BP-01 i BP-L088
- pečat sa strugalicom
- S-he Stylezone mini rašpice za nokte
- 25 kom Born Pretty Color Button
- 2x trakice za nokte
- paketić zakovica, šljokica, flejkija i velvet praha za nokte



PRAVILA

S obzirom da trenutno nemam baš viška para, darivanje će zbog poštarine biti otvoreno samo za čitatelje s adresom u Hrvatskoj. To znači da možete sudjelovati apsolutno SVI bez obzira u kojem ste trenutno dijelu svijeta, bitno da u RH imate nekoga kome mogu poslati nagradu, u slučaju da je baš vi osvojite. :)

Za sudjelovanje je potrebno napraviti bilo koji od sljedećih koraka, točnije sami birate preko koje ćete društvene mreže sudjelovati. To npr. može biti ili Facebook ili Instagram ili nešto treće, a može i sve navedeno. Ako se prijavite preko više društvenih mreža to znači da imate i veće šanse za dobitak.

Ime/nick pod kojim me pratite na određenoj društvenoj mreži i s kojim ste sudjelovali u darivanju obavezno unesite u Rafflecopter obrazac koji možete naći na dnu posta! Ako ste, recimo, odlučili okušati sreću na Instagramu i napravili sve navedene korake, a svoj nick niste unesli u Rafflecopter (koji će na kraju na temelju svih prijava izabrati pobjednika), kao da niste napravili ništa.

Zato, pažljivo čitajte i napravite sve potrebne korake. Sveukupno možete imati 14 prijava. Eto, nadam se da je sve jasno. Ako još uvijek imate nekih nedoumica, slobodno pitajte. :)




NAČINI NA KOJE MOŽETE SUDJELOVATI

1. Pratiti inSANEnails na Facebooku, lajkati i javno podijeliti Facebook objavu o darivanju (LINK) te u komentaru ispod iste objave označiti 3 frendice. Ime i prezime pod kojim ste obavili sve navedeno upišite u Rafflecopter obrazac. (4 prijave)

2. Pratiti inSANEnails na Instagramu (budući da imam dva profila tj. @insane4nails @sanela293, zapratite onaj koji vam se više sviđa :)), lajkajte sliku darivanja i u komentaru ispod slike označite 3 frendice. Nick pod kojim ste obavili sve navedeno upišite u Rafflecopter obrazac. (3 prijave)

3. Pratiti inSANEnails na Twitteru (@insane4nails) i podijeliti objavu o darivanju. Nick pod kojim ste obavili sve navedeno upišite u Rafflecopter obrazac. (2 prijave)

4. Pratiti inSANEnails na Pinterestu (@insane4nails). Nick pod kojim me pratite upišite u Rafflecopter obrazac. (1 prijava)

5. Pratiti inSANEnails na Bloglovinu. Nick pod kojim me pratite upišite u Rafflecopter obrazac. (1 prijava)

6. Pratiti inSANEnails preko GFC-a (vidi desnu stranu bloga tj. ''Follow via GFC''). Nick pod kojim me pratite upišite u Rafflecopter obrazac. (1 prijava)

7. Pretplatiti se na inSANEnails blog (vidi desnu stranu bloga tj. ''Newsletter''. Unesite svoju mail adresu kako biste dobivali obavijest o novim postovima). Taj isti mail upišite u Rafflecopter obrazac. (1 prijava)

8. Ostavite komentar ispod ovog posta i napišite o čemu najviše volite čitati na drugim blogovima te o čemu biste u budućnosti voljeli čitati na inSANEnails blogu. Čak niti ne mora biti vezano za nokte (npr. new in, beauty favoriti, preporuka serija/filmova itd.). Nick pod kojim ste ostavili komentar upišite u Rafflecopter obrazac. (1 prijava)


VAŽNO!

Darivanje je otvoreno za sve čitatelje s adresom u Hrvatskoj.
Darivanje završava 25.12. u ponoć.
Pobjednika bira Rafflecopter.
Sretno svima! :)

***

Sretna dobitnica je Lea H. Lei čestitam, a svima ostalima hvala na sudjelovanju i više sreće drugi put! :)



You May Also Like

48 comments

  1. Odgovori
    1. Inače, new in post sam počela pisati tamo negdje u ljetnim mjesecima i onda mi je krepao komp i totalno sam zaboravila na to. Baš ga budem dovršila, nema veze kaj pol toga više nije 'novo' xD

      Izbriši
  2. Kak je ovo je*eno dobro darivanje, doslovno sam poklikala sve kaj se traži XD Nadam se da ne smeta kaj sam se prijavila. :) Meni je super čitati o svemu kaj pišeš, čak i o serijama i filmovima, makar ih ne gledam, new in su uvijek dobrodošli, favoriti isto, volim i wish liste čitati i tak, svakaj nekaj. :) Al naravno kod tebe mi je najdraže videti nail art.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa! :D Kaj bi smetalo, baš naprotiv, drago mi je da si se prijavila. :) Ja sam to tak složila kad nemaju svi fejsa, a bome ni instagrama pa reko da niko ne ostane zakinut. Zahvaljujem na idejama, vidiš i meni su zanimljive wish liste, mogla bi ih malo češće raditi, a ne samo za rođendane. :D

      Izbriši
  3. Volim čitati sve vezano za prirodnu preparativu kao i postove o preparatima za njegu tretirane kose.Svaki savjet je dobrodošao.Usput svaka čast za ovo prekrasno darivanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na idejama, definitivno bude neki post o kosi. :) Drago mi je da ti se sviđa darivanje, i sretno! :)

      Izbriši
  4. Volim citati recenzije i lifestyle postove..plus o prirodnoj kozmetici
    Fb Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  5. Na drugim blogovima volim čitati o preparativi, posebno o njezi kože i kose. Voljela bih pročitati pokoji lifestyle post. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. volim čitati o prirodnoj kozmetici, objabila sam pod imenom Manuela Novoselec

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim čitati recenzije proizvoda, new in te favorite mjeseca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, taman je u pripremi jedan post s favoritima! :D

      Izbriši
  8. Volim čitati recenzije, te o proizvodima za suhu kožu...odlično darivanje😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža je inače mješovita, ali u zimskim mjesecima kao i većina imam problem sa suhim i perutavim dijelovima tak da bude nešto i na tu temu, najvjerojatnije u postu o favoritima. :) Drago mi je da ti se sviđa darivanje, sretno! :)

      Izbriši
  9. Najviše volim čitati recenzije budget friedly proizvoda, te ideje za manikure!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obozavam citati o novitetima, takodjer o kvalitetnim lakovima i naravno moze i koja recenzija o dobrim serijama (za to sam uvijek):D

    OdgovoriIzbriši
  11. Najviše volim čitati, odnosno gledati, nokto-postove da dobijem inspiraciju za uređivanje svojih noktiju. Stvarčice iz darivanja su divneeeee i srećković onaj kome odu. :)
    A i postovi o filmovima su mi zanimljivi s obzirom da gledam jako puno filmova pa nekad ne znam što da gledam. :D A sad idem pogledati Blade Runnera iz 1982. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa darivanje, sretnooo! :)
      Bude i svašta nešto na temu serija i filmova jer sam veliki fan i jednog i drugog u kombinaciji s kokicama :D

      Izbriši
  12. Volim procitati dobre rezencije.Svidaju mi se posebno o nokiticima 😉 takodet volim citati o njezi kože,i sve o kozmetici me zanima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na prijedlozima! :)
      Ako već nisi, ime i prezime upiši u Rafflecopter obrazac jer će on na temelju svih prijava na kraju izabrati pobjednika. :)

      Izbriši
  13. Na blogovima volim čitati o novitetima , o preparatima za njegu kose.Ovo darivanje je predivno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super, jako zanimljivo, volim čitati o novitetima, napisano jako zanimljivo i hvala ti na tome.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da su nam većini postovi o novitetima jedni od najdražih! :)

      Izbriši
  15. Preparati za njegu kose i koze , top :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim pod imenom Matea Ban :)

      Izbriši
    2. Hvala na prijedlozima! :)
      Ako već nisi, ime i prezime upiši u Rafflecopter obrazac jer će on na temelju svih prijava na kraju izabrati pobjednika. :)

      Izbriši
  16. volim čitati o novitetima, a posebno volim recenzije proizvoda koji me zanimaju. Super si i smo tako nastavi :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Uuuuuuuuuu volila bi vidit tvoje emptiese :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo, kud baš emptiese, to je već Mission Impossible haha. :D Svaki put dok vidim postove na tu temu divim se kak netko uopće ima volju to skupljat. Kod mene čim se nešto potroši leti u smeće momentalno. xD

      Izbriši
  18. Voljela bih više čitati o prirodnoj kozmetici, pa i lakovima koji imaju manje štetnih sastojaka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se ideja, mogao bi pasti neki post o lakovima na tu temu. :)

      Izbriši
  19. Darivanje je savršeno!
    Meni su svuda najdraži favoriti i empties postovi jer dobijem puno informacija na jednom mjestu, a onda što me zaibteresira dalje istražujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :)
      Slažem se s tobom u vezi favorita i emptiesa!

      Izbriši
  20. Uvijek najvise volim citati recenzije, i sve vezano za njegu kose ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. AJME ODLICNO DARIVANJE ,VOLIM CITATI O NJEZI KOSE

    OdgovoriIzbriši
  22. Više bih voljela čitati recenzije novih aktualnih kozmetički proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  23. Što se od skuplje dekorative isplati kupiti.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)