Craney metallic nail polish & base coat | Beauty Big Bang

by - 22.1.18


Mogli bismo reći da je 2017. bila godina metallic trendova, počevši od odjeće i obuće, modnih dodataka pa sve do šminke. Nisam osoba koja prati trendove, ali teško je ne primijetiti nešto što fura pola Instagrama. Tako su meni, sasvim logično, za oko zapeli prahovi za nokte različitih finisha, a pogotovo oni s mirror efektom koji se nanose pomoću običnog spužvastog aplikatora, a rezultat bude stvarno wow! No, caka je u tome da ti prahovi daju najbolji efekt kad se koriste u kombinaciji s gel lakovima koji idu pod UV/LED lampu a koju ja, nažalost, nemam.


BeautyBigBang shop, između ostalog, u ponudi ima i hrpu tih prahova, a budući da sam ja silno htjela isprobati nešto na tu foru izabrala sam crveno-rozi Craney metallic lak koji dolazi u kompletu s bazom (SKU: J2450-2A) i koji, na moje oduševljenje, ne mora pod lampu! Sljedeći put ću za probu uzeti i jedan prah jer koliko sam uspjela vidjeti kod nekih nail blogerica, njihovi prahovi čak i u kombinaciji s običnim lakovima daju odličan efekt (evo link da vidite o čemu govorim). No, vratimo se mi na Craney lakove. Možete birati između 10-ak nijansi, a ja sam izabrala onu pod brojem 06. I lak i baza sadrže po 6ml, a trenutna cijena kompleta je 4,99$.


Za što bolji metallic efekt potrebno je najprije staviti sloj baznog laka i ostaviti da se osuši. Metallic lak u boji je zbilja super pigmentiran i dovoljan je samo jedan sloj za potpuno prekrivanje. Kad ga nanosite pokušajte napraviti čim manje poteza kistom jer inače ispadne sranje. :D Isto se dogodi ako odmah idete stavljati drugi sloj laka. Meni su se pojavili ne mjehurići nego cijeli mjehuri. Uglavnom, izgledalo je toliko gadno da sam morala sve skinuti i ispočetka lakirati. Još jedan savjet, kad lakirate nokte pokušajte četkicu povlačiti ravno jer ipak se radi o metallic lakovima koji su specifični po tome da ostavljaju crte. Kako se lak suši tako su crte od povlačenja kistom sve manje vidljive, no ipak ne nestanu do kraja. Znači, ovo nije onaj tip laka koji izgleda kao ogledalo iliti mirror lak, ali svejedno daje i više nego odličan efekt. S obzirom na pigmentiranost bit će odličan i za pečatiranje. Jedva čekam da ga isprobam i u tu svrhu. 


Ukoliko vam se sviđa predstavljeni proizvod ili bilo što drugo sa BeautyBigBang shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod INSANE4 kako biste ostvarili 10% popusta. Shipping je besplatan! Ali to nije sve! :D Ukoliko se moj kod za popust iskoristi minimalno 6 puta, BeautyBigBang će zauzvrat za sve vas na mojem Instagramu organizirati internacionalno darivanje! ❤



Što vi kažete na metallic ludilo? Kako vam se sviđa ovaj lak?



*PR sample

You May Also Like

8 comments

  1. Svida mi se metallic ludilo a svida mi se i kako izgleda ovaj lak. Vec sam mislila da sam jedina "noktarica" koja nema lampu...eto nam jos nesto zajednicko 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa ovo čudo od laka :D
      Viš, viš, i ja sam mislila da sam jedina. Ali nadam se da ću i to nabaviti jednom prilikom. Za oko su mi zapeli Madam Glam gel lakovi, mislim da bi bili super za one periode dok nemam volje za lakiranjem :D

      Izbriši
  2. savršen je, i formula mu izgleda odlično, nigde linijica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Linije se vide, ali minimalno tj. ovisi koliko precizno lakiraš :)

      Izbriši
  3. Kako je ovo dobra boja i kako odlično izgleda. Ja sam zaista odueševljena sa njima i jedva čekam korekciju noktiju jer ću vjerovatno uraditi ovako neku boju. Svaka čast tebi, meni se mnogo dopada tvoja boja i sviđa mi se što si ovako divno nalakirala nokte i što su zaista uredni. ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)