Neon gradient nails

by - 30.7.14


Ljeto je, pravo vrijeme za lude boje na noktima! Budući da se dugo nisam igrala spužvicom odlučila sam raditi gradient, i to sa najkričavijim lakovima koje sam pronašla. :)


Manikura je jednostavna da jednostavnija ne može biti. Sve što vam treba je spužvica za pranje suđa (a može i ona za makeup), te nijanse lakova po vlastitom izboru. Za početak nokte nalakirajte bijelim lakom i pričekajte da se osuši. Zatim uzmite komadić spužve te na nju stavite par slojeva bijelog i odmah do njega par slojeva laka u boji. Tapkajte na nokat sve dok niste zadovoljni rezultatom, po želji dodajte šljokice, top coat i to je to. :)




Eveline 8in1 (base coat)
S-he Stylezone 115 (white)
BK Glow In The Dark 06 (turquoise)
Moment Fluor 02 (orange)
Moment Fluor 01 (yellow)
Moment 41 (pink)
BK Glow In The Dark 03 (green)
L'Oreal Top Coat 916 Confettis (black & white glitter)
+ sponge
Essence BTGN (top coat)


Volite li gradient? Kako vam se sviđa ova šarena manikura?


You May Also Like

19 comments

  1. Jako mi se sviđa manmikura, ispala je vrhunski! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ficaram lindas
    Beijos!!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična!! jako mi se sviđa, pogotovo taj lijepi prijelaz između boja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova tri momenta imam i ja :D Super je gradient, samo mi ove crne sljoke ne pasu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni sumnjala ;) Mogu reći da mi s Moment lakovima gradient najljepše ispadne, a kaj se tiče šljokica, bez njih bi manikura bila nekak prejednostavna :P

      Izbriši
  5. Krasno! :) Jako mi se sviđaju ovakve ideje..uvijek sam i sama htjela napraviti nešto slično. Jednom budem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravi, napravi! Baš me zanima tvoja verzija :)

      Izbriši
  6. Woooow, meni ovo predobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)