Smart Girls Get More 66

by - 3.2.15

 photo smart_girls_get_more_66_1_zps768f8847.jpg

Malo sam se dvoumila oko objave ovog laka budući da već odavno nije u prodaji, ali kad je već na noktima nek' se nađe i na blogu. :)

 photo smart_girls_get_more_66_5_zps5f3270a4.jpg

Riječ je o Smart Girls Get More 66 kojeg ste već mogli vidjeti u kombinaciji sa školjkicama, a ako ste me pratili na starom blogu onda su vam sigurno poznati i ovi medeki. :) Ovaj lak nosila sam već nekoliko puta, ali nikako da ga pofotkam samog bez ikakvih dodataka. I tako sam jučer zahvaljujući lijepom vremenu konačno iskoristila priliku.

 photo smart_girls_get_more_66_2_zps969fdd3e.jpg

SGGM 66 dobila sam na poklon od svoje najdraže tetke. Šta reći, osim da teta ima dobar ukus. :D Ne moram ni spominjati da mi je to jedan od najljepših plavih lakova u kolekciji. Isto tako, moram priznati da u našim drogerijama još uvijek nisam vidjela ni približno sličan lak ovome, stvarno šteta što ga više nema u prodaji.

 photo smart_girls_get_more_66_3_zps47f9a224.jpg

Lak se maže jako lijepo, a za potpuno prekrivanje dovoljna su 2 sloja. Kao što se može vidjeti na fotkama, ova prekrasna plava nijansa puna je shimmera koji se presijava i blješti na sve strane. Stvarno je posebna, pogotovo na suncu. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ovog laka je oznaka - Limited Edition. Nadam se da ste svoj primjerak uspjeli nabaviti na vrijeme. :)

 photo smart_girls_get_more_66_4_zpsab41a3d1.jpg

U sljedećem postu moći ćete vidjeti nadograđenu verziju rađenu za jedan od matching manicures zadataka. Čitamo se! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

You May Also Like

22 comments

  1. Ajme majko, baš je divan! I baš šteta što ga više nema u prodaji, viđala sam ga i po drugim blogovima i svi ga hvale. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. koja ljepotaa :O predivan je :)
    tvoji nokti su prelijepi, uredni. Cime njegujes kozicu oko nokta? primjetila sam da nikad nemas zanoktice, a kod mene su stalno tu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      U prethodnom postu sam pisala o njezi noktiju, pa da ne pišem ponovo evo link: http://insane-nails.blogspot.com/2015/01/my-hand-nail-care.html :)

      Izbriši
  3. have mercy on my soul. Kako ga neman, damnit, još 66. nisan prava metalika :'(
    Prekrasan je, moj dm redovito kaska za svime, morat ću nekoga natrat da mi ga pokuša naći za rođendan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem i ja još pogledala po ovim našim dm-ovima pa ak nađem pošaljem ti koji primjerak ;)

      Izbriši
  4. Ajme koja divota...ja se zbilja ne mogu nagledati tvojih noktića i manikura, čisto savršenstvo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obično nisam preveliki fan ovakvih nijansi no ova je baš po mom ukusu, stvarno je krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, samo jedan lak?! Ja sam mislila da je neki lijepi nail art sa spužvicom u pitanju. :) Prekrasan je!

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasan je <3
    moram priznati da sa sggm lakićima baš i nisam imala sreće - nisam zadržala ni jednog kojeg sam kupila, svi su loše prekrivali... šteta što nisam naletila na ovog da mi popravi mišljenje o brandu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :)
      Šteta, da... Mada, prekrivanje ovisi o nijansi kao i kod većine brandova :)

      Izbriši
  8. sreca da ga imam :D doduse jedino sto ne volim kod njega je sto mi se brzo chippa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se ne žalim, s nadlakom se drži kao i svi ostali lakovi :D

      Izbriši
  9. VELIKI LIKE OD MENE!!! :D

    Od sada ti javno kometarisem, jer sam i ja napravila blog... pa svrati da se druzimo! :*

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow