Matching Manicures - Spun sugar

by - 16.3.15

 photo sugar_spun_manicure_1_zpsmx1b9bux.jpg

Ovotjedni matching manicures zadatak je jedna zanimljiva tehnika zvana sugar spun. Već sam je jednom radila, a možete je vidjeti ovdje. Ovog puta, inspiracija mi je bila svima dobro poznata The Nailasaurus i njezina bombonjera. 

 photo sugar_spun_manicure_2_zpsxzu98qcf.jpg

Dakle, nokte sam najprije nalakirala u različite čokoladne nijanse. Najtamnija smeđa je Essie Chocolate Cakes, svjetlo smeđa je BeYu 159, a za bijelu čokoladu je poslužio GR Paris 04. Kad se sve to dobro osušilo na red je došlo igranje sugar spun tehnikom, a kako to izgleda možete vidjeti ovdje. Zabavno je i nimalo komplicirano, jedina stvar koju ne lajkam je sav taj nered koji poslije treba čistiti. Vrijeme je da i ja konačno napravim tu peel off bazu o kojoj svi pričaju pa da si skratim muke. :D Eh, da, skoro zaboravih srce koje sam napravila pomoću selotejpa i rozo-ljubičastog Essence 03 Magic Wand. I to je uglavnom to. Kako vam se čini?

 photo sugar_spun_manicure_5_zpsoiq20jq0.jpg
 photo sugar_spun_manicure_3_zpslq72oydd.jpg
 photo sugar_spun_manicure_4_zpshllah5id.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Essie Chocolate Cakes
BeYu 159
Golden Rose Paris 04
Essence 03 Magic Wand
+ dotting tool
+ sellotape

 photo sugar_spun_manicure_6_zpssyzywkgi.jpg

Obavezno škicnite i manikure ostalih cura! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png



You May Also Like

36 comments

  1. Predivno! :) Ovo mi je najlepši ovonedeljni manikir. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. fenomenalno *.*
    kako su ti samo linije tanke, odličan posao :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Živo me interesira kak si uspjela pomoću selotejpa napravit ovak lijepo srce? :o Moje bi izgledalo ko neko Piccasovo. :D Super ti je manikura, najviše mi se sviđa kažiprst. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ovak: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/39/a1/8c/39a18cf3c0d6f4a9f77ee056aed43502.jpg :)
      Istina, kažiprst izgleda nekak najjestivije haha :D I fala :)

      Izbriši
  4. Ufff uffff, ovo je prekrasno! *__* Ajmeee i stvarno izgleda ko bombonjera, ma nemam riječi! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas je lepo! :) Ti si ovo skroz profi odradila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Toliko si savršeno izvela ovo da mi se sada jedu praline :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
    2. Btw nominovala sam te za Versatile Blogger Award u ovom postu...

      http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/the-versatile-blogger-award.html


      :D

      Izbriši
  8. Oooo da - definitivno ovonedjeljni favorit!!! <3
    Sad bi i ja praline, mmmmm :) :D

    OdgovoriIzbriši
  9. o bas je lijepo ispalo, svaka cast, odlicno je :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepo izgleda i nijanse su supeer. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepo izgleda, niti su savršene. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelepo izgleda, niti su savršene. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme!! Oduševljena sam! Ti i leptirich ste mi favoriti, ali tvoja manikura mi je za par nijansi bolja! <3 Savršeno ukomponirane boje :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršeno si ovo odradila! Srculence mi je ipak favorit, a ostalo mi budi želju za čokoladom koliko jestivo izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe izgleda da su svi ogladnili od ove moje manikure :D

      Izbriši
  15. Prekrasno. :D Nemogu se nadiviti kako su ti manikure uvijek užasno uredne, kod mene to uvijek izgleda katastrofa :P

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantastična kombinacija! Baš sam oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow