Red stamped nails with BPS nail studs

by - 22.7.16


Pozdrav svima!
Eto mene nakon dugooo vremena s novom manikurom. :)
Već ste je mogli vidjeti na instagramu, no bilo bi u redu da napišem koju riječ i ovdje na blogu, pa eto, ukoliko vas zanima nastavite čitati...



Kao što već možda znate, crvena je jedna od boja koje najmanje volim, kako na noktima tako i općenito. Ni meni samoj nije jasno zašto sam se od svih mogućih nijansi odlučila upravo za ovu, no nije ni bitno. Sviđa mi se kako je na kraju ispalo, što vi mislite?


Kao bazni lak koristila sam Essence 04 Red Rocks koji je dio, svima nam dobro poznate, Merry Berry kolekcije. Dva tanka sloja bila su i više nego dovoljna za potpuno prekrivanje. Kad se lak u potpunosti osušio, na tri nokta naštambiljala sam jedan od svojih najdražih cvjetnih uzoraka s pločice MoYou London Pro Collection XL 06, i to srebrnim Ya Qin An lakom. Na preostala dva nokta dodala sam po dvije mini zakovice koje su mi stigle u zadnjem BornPretty paketiću. 


Iako imam već hrpu kojekakvih zakovica, ove sam odabrala jer su mi trebale neke minijaturne. Uostalom, mogli ste primijetiti da često nosim manikure na ovu foru tako da ću ih sigurno iskoristiti maksimalno. Zakovice dolaze u nekoliko različitih veličina (1.2mm/2mm/3mm), te u dvije boje - zlatnoj i srebrnoj, a trenutna cijena im je 2,57$.

Base coat: Essence Ultra strong nail hardener
Red: Essence 04 Red rocks
Top coat: Essence BTGN


I još jedna s mojim najdražim Rickyjem. :)


Ukoliko se i vama svidjela neka od stvarčica sa Born Pretty online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.


Ugodan vikend želim! :)



*PR sample

You May Also Like

5 comments

  1. Lepa kombinacija boja. Šara je divna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi se sviđa manikura.Svakako cu naruciti zakovice nemam ni jedne a zelim barem da neku manikuru sa njima napravim.LP
    Posjeti i moj blog nova sam u ovome blogosvijetu

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma meni su Rickyjevi nokti ljepsi od tvojih :P
    Slazemo se u misljenju oko crvene boje ali lijepa ti je ova manikura a pogotovo ovaj uzorak koji si pecatirala, on mi je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj uzorak mi je predivan i ne znam kaj te stalno muči crvena boja na noktima, super ti stoji. :) I moram primjetiti kak su ti prsti malecni naspram Rickyjeve šape. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool manicure. Photo with the paw is sooo cute!)

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow