Halloween nails 2016 - Graveyard

by - 7.10.16


Danas sam nokte pretvorila u groblje haha. Sve za potrebe #clairestelle8halloween izazova. :) A što sam sve koristila pogledajte u nastavku...


Prije nego što krenem nabrajati što sam sve i kako koristila, moram reći da me za ovu manikuru djelomično inspirirala moja draga instalakoholičarka Iva poznatija kao lunaaaaaatica. Njezinu manikuru možete vidjeti OVDJE. Kao što možete vidjeti, jedina razlika je u bojama odnosno korištenim lakovima dok je raspored motiva skoro pa identičan. Obje smo koristile istu pločicu koja fala bogu ima hrpu Halloween motiva, ali moram priznati da mi se Ivina kombinacija baš jako, jako svidjela. Ostale motive ionako čuvam za neku od sljedećih tema. :)


Pa eto, da vam ukratko dočaram cijeli ovaj postupak. Najprije sam stavila sloj Essie laka u nijansi Lilacism. Kad se lak dobro osušio uzela sam makeup spužvicu i krenula raditi gradient sa sljedećim lakovima: Essence Merry Berry 02 Purple With Purpose, Moment #59 te Essie Lilacism. Eh da, prije nego sam uopće krenula s gradientom stavila sam oko noktiju tanki sloj Born Pretty Liquid Peel Off Tape iliti tekući lateks s kojim je čišćenje nereda svedeno na minimum. Odlična stvar! Nakon što sam završila s gradientom na red je došlo pečatiranje. U nastavku možete vidjeti koje sam sve motive naštambiljala. I na kraju sam još dodala sloj mat nadlaka koji je ispao pun pogodak. Što vi kažete?

Essence Ultra Strong Nail Hardener
Essie Lilacism
Moment #59
Essence Merry Berry 02 Purple With Purpose
Makeup sponge
WYNIE #110
Stamping plate: BornPretty BP-L031*
Golden Rose Matte Top Coat


I da ne zaboravim spomenuti kodove za popust pri kupnji sa sljedećih shopova:
1. Harunouta: unesite kod SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.
2. Born Pretty: unesite kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.

Do sljedećeg posta! :)



*PR sample

You May Also Like

16 comments

  1. Ok, ova manikura je... Najbolja tvoja do sada, hands down najbolja. Moj naklon! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Videla sam ih na IG, i strava su! :D 👻🎃

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma predobro...odlican gradient, super su mi ovi uzorci, pogotovo ovaj duhic i sve ukupno cista petica g-)
    E da, uzela sam si ovaj GR mat nadlak na tvoju preporuku i stvarno je odlican...hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja <3
      Jep, prva liga je. Ja ga imam već više od godinu dana i još uvijek je u istom stanju :)

      Izbriši
  4. Wow,predobro izgledaju.
    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/2016/10/q.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim blog s vremena na vreme, ali nikad ne komentarišem ...A sada ne znam ni šta bih prokomentarisala osim predivno :) .

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan manikir. Deluje kao nešto što bih ja napravila. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. skidam kapu, meni je ovo savršeno <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow