Matching Manicures - Inspired by Pinterest

by - 15.12.16


Hello! :) Danas za vas imam jednu matching manikuru koju sam radila na temu 'inspired by Pinterest', a tko me to inspirirao pogledajte u nastavku. :)


Na moju veliku sreću, ovih dana konačno se pojavilo sunce i mrvicu je toplije. Barem ja imam takav filing, a mislim da bi se i moji prsti složili s tim. Konačno su ustali iz mrtvih i dobili malo boje, a ja sam to odmah iskoristila za lakiranje. :) Za ovu sweater manikuru inspirirala me Didoline's Nails. Naravno, ja nisam koristila identične lakove kao ona jer ih nemam, no barem je pločica ista.

Na nokte sam najprije stavila sloj bijelog Wynie laka u nijansi 111 i preko njega dva sloja teksturnog Golden Rose Holiday 70. Kad se to sve dobro osušilo, na red je došlo pečatiranje, a pločica koju sam koristila je MoYou London Festive Collection 06. Volim ovu pločicu, rekla bih čak da mi je to najdraža božićna pločica koju trenutno imam. ALI ono što stvarno mrzim je kad mi uzorci ne ispadnu full ravno, a s ovim sweater uzorcima mi se to gotovo uvijek događa. -.-' Da stvar bude bolja, koristila sam prozirni pečat, ali očito jako loše ciljam haha. Dovoljno je da pogledate prstenjak i mali prst ako vam i dalje nije jasno o čemu govorim. :D Budući da je u igri teksturni lak (a svi znamo da se oni malo teže skidaju) stvarno mi se nije dalo raditi sve ispočetka tak da eto, što je tu je. Što vi mislite o ovoj manikuri? Nerviraju li i vas ovakve milimetarske neravnine ili sam to samo ja? :D

Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE 111 (white)
Golden Rose Holiday 70
WYNIE 110 (black)


Ukoliko vam se svidi nešto sa Harunouta shopa, kod kupnje možete iskoristiti moj kod za popust: SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.



*PR sample





You May Also Like

6 comments

  1. Manikura mi se bas svida. I u buduce jedan savjet, nemoj ni spominjati ako nesto nije ispalo kako treba jer to se uopce ne primjeti. Onda ja to procitam i buljim u slike da bih nasla te tvoje "nedostatke" . Ja ovdje vidim samo lijepu manikuru i nista vise :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preeeedivnooooooo <3 Daj šta pričaš ti, da nisi rekla (napisala) da nije centrirano nebi ni skužila da nešt nije u redu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Rekla bih ti da je odlicna manikura i da se ovo uopce ne primjeti da nije ravno, ali znam da ti to vidis a ja sam ista takva. vidim svaku sitnicu i nazivciram se i odmah manikura ne valja. to nam je u glavi tako -.- haha

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow