Matching Manicures - Inspired by Pinterest

by - 15.12.16


Hello! :) Danas za vas imam jednu matching manikuru koju sam radila na temu 'inspired by Pinterest', a tko me to inspirirao pogledajte u nastavku. :)


Na moju veliku sreću, ovih dana konačno se pojavilo sunce i mrvicu je toplije. Barem ja imam takav filing, a mislim da bi se i moji prsti složili s tim. Konačno su ustali iz mrtvih i dobili malo boje, a ja sam to odmah iskoristila za lakiranje. :) Za ovu sweater manikuru inspirirala me Didoline's Nails. Naravno, ja nisam koristila identične lakove kao ona jer ih nemam, no barem je pločica ista.

Na nokte sam najprije stavila sloj bijelog Wynie laka u nijansi 111 i preko njega dva sloja teksturnog Golden Rose Holiday 70. Kad se to sve dobro osušilo, na red je došlo pečatiranje, a pločica koju sam koristila je MoYou London Festive Collection 06. Volim ovu pločicu, rekla bih čak da mi je to najdraža božićna pločica koju trenutno imam. ALI ono što stvarno mrzim je kad mi uzorci ne ispadnu full ravno, a s ovim sweater uzorcima mi se to gotovo uvijek događa. -.-' Da stvar bude bolja, koristila sam prozirni pečat, ali očito jako loše ciljam haha. Dovoljno je da pogledate prstenjak i mali prst ako vam i dalje nije jasno o čemu govorim. :D Budući da je u igri teksturni lak (a svi znamo da se oni malo teže skidaju) stvarno mi se nije dalo raditi sve ispočetka tak da eto, što je tu je. Što vi mislite o ovoj manikuri? Nerviraju li i vas ovakve milimetarske neravnine ili sam to samo ja? :D

Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE 111 (white)
Golden Rose Holiday 70
WYNIE 110 (black)


Ukoliko vam se svidi nešto sa Harunouta shopa, kod kupnje možete iskoristiti moj kod za popust: SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.



*PR sample





You May Also Like

6 comments

  1. Manikura mi se bas svida. I u buduce jedan savjet, nemoj ni spominjati ako nesto nije ispalo kako treba jer to se uopce ne primjeti. Onda ja to procitam i buljim u slike da bih nasla te tvoje "nedostatke" . Ja ovdje vidim samo lijepu manikuru i nista vise :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preeeedivnooooooo <3 Daj šta pričaš ti, da nisi rekla (napisala) da nije centrirano nebi ni skužila da nešt nije u redu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Rekla bih ti da je odlicna manikura i da se ovo uopce ne primjeti da nije ravno, ali znam da ti to vidis a ja sam ista takva. vidim svaku sitnicu i nazivciram se i odmah manikura ne valja. to nam je u glavi tako -.- haha

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)