Friday Favorites #5 | TV series

by - 28.4.17


Vrijeme je za još jedan post o favoritima, i to favoritima među serijama. Zadnji post na tu temu mogli ste čitati OVDJE, a danas slijedi nastavak. Kao što sam već spomenula, veliki sam ljubitelj serija i puno više uživam u njima nego u filmovima. Samo je bed kad seriji s kojom si toliko opsjednut dođe kraj. Ne mislim na kraj sezone već na kraj putovanja s likovima koji su ti toliko prirasli srcu i zbog kojih si jedva čekao taj god damn ponedjeljak, dan kad su obično izlazile nove epizode. Čudan je osjećaj kad to sve jednom završi. Svjesna sam da u današnje vrijeme ima bezbroj serija, ali uvijek mi je teško prešaltati se u neku novu.


Pa krenimo s jednom serijom za koju ste, vjerujem, svi čuli. Riječ je o Prison Breaku iliti Zakonu braće. Bila je to prva serija koju sam ikad pogledala od početka do kraja, a koju sam počela pratiti još na dobrom starom tv-u. Damn, imam filing ko da je to bilo prije sto godina. Mislim da se u to doba nisam ničemu veselila koliko novoj epizodi Prison Breaka ili bolje rečeno Michaelu Scofieldu. :D Nikad nisam grizla nokte, ali zato kožicu oko noktiju jesam, pogotovo za vrijeme trajanja epizode. U to vrijeme valjda nije postojalo niš napetije. Ne smijem se ni sjetiti koliko sam uz tu seriju potrošila živaca, a bome i maramica. Vjerujem da se svi slažu da je prva sezona najbolja, no meni su i ostale super. Jer, budimo realni, prava pustolovina slijedi tek kad dečki uspiju pobjeći iz zatvora. Super mi je to što se stalno nešto događa i drži te u napetosti do samog kraja ama baš svake epizode. Ne moram ni govoriti koliko mi je bilo žao kad je serija završila. A znate već i sami kako je to kad se navučete na nešto. Moram li uopće spominjati kakva je to bila sreća kad sam saznala da ovog proljeća izlazi peta sezona? :D Istina, s jedne strane sam se bojala da seriju ne pokvare jer svi znamo kako to ide s nastavcima, pogotovo priče koja je odavno završila, ali moram priznati da sam se baš ugodno iznenadila. Ne samo s novom pričom, nego i novim likovima koji su i više nego odlični. A tu je i dobar stari T-Bag, moj najdraži negativac koji me uvijek nasmije svojim izjavama. :D Evo i TRAILER ako nekog zanima.
Sljedeća serija koju moram spomenuti je Westworld. Otkrila sam ju zahvaljujući kompozitoru Raminu Djawadiju, najpoznatijem po Game of Thronesu. Reko, čim je on u igri ne može ni serija biti loša. Ne znam za vas, ali meni soundtrackovi igraju jako bitnu ulogu i ako serija/film nema dobru pozadinsku muziku točno osjetim da mi nešto fali i to mi jednostavno nije to. Nego, vratimo se mi na Westworld. Na prvu me iskreno nije privukao jer u opisu ima Sci-Fi, a takve stvari baš i ne volim. Ali odlučila sam mu dati priliku jer volim sve što ima veze s robotima i moram priznati da je iz epizode u epizodu postajala sve zanimljivija. Dakle, Westworld je zapravo tematski park u kojem žive tzv. domaćini iliti umjetni ljudi (roboti), a koji posjećuju tzv. gosti iliti pravi ljudi odnosno bogataši željni avanture i zabave. Fora je u tome što domaćini ne mogu ubiti goste dok gosti mogu raditi što god žele. Za domaćine i njihovo ažuriranje te program i red u parku brine cijeli tim ljudi, uključujući i samog kreatora parka. Drugim riječima, radi se o tome da se ljudi igraju bogova. Misle da mogu kontrolirati robote i cijeli taj umjetno stvoreni vestern svijet. I sve je to lijepo, divno i krasno dok ne zeznu zadnje ažuriranje kod kojeg roboti iliti domaćini, kako ih oni zovu, počinju kužiti da nešto ne štima, počinju se prisjećati nekih stvari koje ne bi trebali znati i počinju biti svjesni da njihov svijet nije stvaran te da su samo dio igre. Sve u svemu, zanimljivo, bar meni. Evo i TRAILER ako sam vas bar malo zainteresirala. 


Još jedna serija koju sam otkrila zahvaljujući GOT-u ili bolje rečeno Robbu Starku je Medici: Masters of Florence. Riječ je o političkoj drami koja se vrti oko jedne od najmoćnijih obitelji Medici te prati sve njezine uspone i padove. Radnja je smještena u Firenci u ranom 15. stoljeću, a već na samom početku prve epizode jedan od glavnih likova, Giovanni de' Medici iznenada umre. No, ubrzo saznajemo da ga je netko otrovao. Nakon njegove smrti, nasljeđuje ga sin Cosimo, nesuđeni umjetnik koji je prisiljen uzeti stvar u svoje ruke kako bi zaštitio financijsku ostavštinu svojeg oca, a istovremeno uz pomoć brata Lorenza i prijatelja Marca Bella pokušava pronaći ubojicu. Naravno, prvi na koga posumnjaju su Albizzijevi, najveći neprijatelji obitelji Medici, no pravu istinu otkrivamo tek na kraju sezone. I moram priznati da je skroz neočekivano. Zanimljivo je da se u prvih par epizoda radnja vraća 20 godina unatrag pa saznajemo svašta nešto zanimljivog iz života glavnih likova. Ipak, najzanimljivije od svega je to da se u seriji pojavljuje još jedan lik iz GOT-a, i to 'Walder Frey' haha, a jadni 'Robb' je opet prisiljen oženiti njegovu kćer. :D 
I za kraj jedna, rekla bih, tipično ženska serija Mistresses. Sebe ne smatram tipičnom ženskom niti volim tipično ženske stvari. Mislim, pogledajte samo ostale serije na listi. Mislim da nema ni jedne bez krvi, nasilja i takvih stvari. Pitate se otkud onda ova serija na listi i kako sam uopće saznala za nju? Ovog puta glavni krivac je Lincoln iz serije The 100 o kojoj sam pisala OVDJE. Lik se pojavljuje tek u drugoj sezoni, ali ofc morala sam pogledati sve ispočetka da vidim o čemu se tu točno radi. Na moje opće iznenađenje, serija je ispala dosta dobra. Radi se o 4 jako bliske frendice koje uz manje više uspješne karijere vode poprilično uzbudljive privatne živote. :D Najjače mi je dok neka od njih napravi neko sranje, nazove preostale tri i ajmooo okupljanje, uopće nije bitno koje je doba dana ili noći. Bez obzira na sve, uvijek su tu jedna za drugu. Lajkam to. Tko ne bi volio takve frendice? Eh, kad bi bar tak bilo i u stvarnom životu...

Source


A koje serije vi trenutno pratite?


You May Also Like

0 comments

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)