Month in pictures // March 2014

by - 9.4.14

 photo 03-2014-26_zpsda1ccb9b.jpg

Hello!
Vrijeme je za još jedan mjesec u slikama. Osim službenog početka proljeća, mojeg najdražeg godišnjeg doba, krajem ožujka obilježena je četvrtina stoljeća mojega postojanja. :D Osim toga, događalo se tu još svašta nešto, no da ne pričam bezveze ajmo mi na slikice...

 photo 03-2014-2_zps7f122447.jpg

Pa krenimo s događajem mjeseca. Jep, riječ je o Beauty Blog Dayu. :) O njemu se pisalo na veliko, a moje dojmove možete pročitati ovdje.

 photo 03-2014-1_zps0453466f.jpg

Na povratku s BBDaya. Marija, ja i moj pingu paparazzi. :D

 photo 03-2014-19_zps5e21be71.jpg

S proljećem došlo i vrijeme za starke...

 photo 03-2014-11_zpsd3a64c52.jpg

Konačno da i ja okusim to čudo od Milke. Not bad! :D
Baš me zanima kakva je ona s TUC krekerima, kokicama i perecima. ^^

 photo 03-2014-4_zps3b8d58f4.jpg

Morala sam si jednu uzeti, nisam dugo lizala. :D

 photo 03-2014-3_zpscc025a96.jpg

Najdraža stvar koju sam kupila prošli mjesec je definitivno ova Tangle Teezer četka na ofčice. :D Zakon stvar za moju ludu kosu sklonu petljanju! Evo link ako nekog zanima. :)

 photo 03-2014-22_zps0febde4f.jpg

S eBaya stigli hexagon glitteri za nokte. U kojoj boji vam se najviše sviđaju?

 photo 03-2014-5_zps99649380.jpg

Štrebanje party, glavni razlog zapostavljanja bloga...

 photo 03-2014-10_zps98cde9d3.jpg

Proljeće u vrtu...

 photo 03-2014-23_zps857d8b1b.jpg

Direwolf ^^

 photo 03-2014-9_zps01815385.jpg

Rexova trešnja u punom cvatu. :D

 photo 03-2014-36_zps012d6268.jpg

Moram priznati da sam se prošli mjesec bome kvalitetno najela svakojakih torti i kolača, trebalo je proslaviti sve te imendane i rođendane. :P

 photo 03-2014-7_zps1363c477.jpg

Moja rođendanska ofčica koja je do mene doputovala na biciklu! Nije to mala stvar, ja bi ju vjerojatno izgubila na prvom zavoju. :D

 photo 03-2014-37_zpsb1543662.jpg

Ove godine nisam slavila rođendan (nažalost, nisam uspjela okupiti sve drage ljude), ali pokloni su svejedno stigli, i to lijepi pokloni. Najdraži parfem, najdraži topli napitak, najdraža čokolada i lopta za vježbanje koju si želim već jaaako dugo. :)

 photo 03-2014-31_zps76b969c4.jpg

Znaju kolegice s čim definitivno ne mogu fulati! ❤  Fascinantno mi je i to što još nikad od nikog nisam dobila lak u nijansi koju već imam. Nisam sigurna dal' sam uopće uspjela dogurati do stotke (ovih dana ću baš prebrojati sve lakove), al' svejedno, treba to potrefit. :D

 photo 03-2014-32_zps0ac4438b.jpg

Ipak, najljepši pokloni su homemade pokloni. :)

 photo 03-2014-12_zpsf769fbc7.jpg

Ove divovske pisanice su zadnjih nekoliko tjedana bile glavna atrakcija u Koprivnici. Mogli ste ih vidjeti izložene u samom centru grada, a u slučaju da niste imali prilike pogledajte ovaj kratki filmić. :)

 photo 03-2014-8_zps7fa7ed9b.jpg

Morala sam se i ja slikati, i to s kravicama haha :D

 photo 03-2014-28_zpsb5c8396f.jpg

Odgledala se zadnja epizoda The Walking Deada... Obično ne znam kud bi sa sobom kad završi serija koju volim i pratim, ali ovaj put su se stvari super poklopile, taman je krenula nova sezona Game of Thronesa weee! :)


Manikure u ožujku...

 photo 03-2014-15_zpse7235f7a.jpg

Manikura koju sam nosila na BBDay. Za više slika klik ovdje.

 photo 03-2014-14_zps8bbcc350.jpg

Zatim smo jedne nedjelje za Matching Manicures odlučili isprobati nešto novo i skroz jednostavno. Riječ je o Distressed manikuri.

 photo 03-2014-13_zpsce6226f9.jpg

I za kraj, jedni rođendanski. :)
Ccc samo tri manikure sve skupa. :( Nadajmo se da će ovaj mjesec biti puno bolji po tom pitanju.

 photo 03-2014-35_zpsa85d883d.jpg

That's all folks! Sweet dreams! :)



You May Also Like

22 comments

  1. prekrasne manikure i slike...lijepo si se najela :D
    i baš si preslatka! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Walking Dead je super serija :) Sviđaju mi se manikure, baš su zanimljive :D I jako lijepo mažeš nokte!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon ove serije smo spremni za zombie apokalipsu :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  3. odlične fotke, stvarno lijepi pokloni za rođendan :)
    tvoje manikure su savršene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe slažem se za poklone :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Milka Oreo's the best thing ever!:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, paparazzi na povratku jel ;P baš su fora fotke! vidim da se fanj njupalo slatkog, eh kruli mi, a bome nisam ni ja baš torti jela XD Najbolji su pokloni koji ti zapravo trebaju, a pilates lopta sam čula da ti je odlično već koristila ;P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha je malo too much slatkoga, ima da se Jillian i ja družimo ko nikad prije :D
      Slažem se, a pilates lopta je najbolja stvar ikad haha, svakodnevno se ubijam na njoj xD

      Izbriši
  6. kupih si macadamia četku, ali avaaaaaj, sad si želim i tu s ofčicama, kako je zgoooodna *.*
    i meni se ista stvar desi kad završi neka serija koju pratim, naročito ako je baš kraj serije... prošle godine kad su završili breaking bad i dexter baš sam bila zblesirana :P
    srećom, uvijek se nađe kakva nova :D
    nadam se da ćeš ovaj mjesec imat malo više vremena za nokte, volim tvoje manikure :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se isto dvojila između macadamia i TT četke, al' na kraju je odluka pala na ovu s ofčicama, mala je i praktična :D
      Haha true, true... čak i ako se ne nađe neka zanimljiva nova serija, nije bed niti neku staru ponovo pogledati :D
      I ja se nadam, i hvala :)

      Izbriši
  7. Same prekrasne fotke. Mene še čaka celotna sezona The Walking Dead, ob vseh serijah, ki jih gledam, ni bilo časa za tole. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hehe ima vremena, uživaj u gledanju :)

      Izbriši
  8. Predivne sličice, hmm milka sa tuc krekerima je meni bljehh nista posebno. Sviđa mi se ovaj tvoj stil učenja i podvlačenja hehhe sve je podvučeno i hajlajtano ;) hhehhee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je inače super kombinacija slatkog i slanog, pogotovo čokolade, smokića i slanih štapića, pa bi mi vjerojatno i ovo bilo fino :D
      Hahah a kad je sve bitno xD

      Izbriši
  9. Zgodne sličice, uvijek uživam u ovakvim postovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja kod drugih volim čitati ovakve postove :)

      Izbriši
  10. Great post and the manciures looks amazing :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow