Matching Manicures - Gradient nails

by - 30.11.14

 photo gradient_nails_1_zps9032954f.jpg

Pozdrav svima (uz prigodnu pjesmu)! :D Nakon sto godina izbivanja evo mene s novim postom i novom manikurom. U nastavku pogledajte što sam pripremila za ovonedjeljni Matching Manicures zadatak. :)

 photo gradient_nails_2_zpsa3bcc60b.jpg

Kao što sam naslov kaže, tema je dobar stari gradient, jedna od mojih najdražih nail art tehnika. Pa krenimo redom. Nakon Eveline 8u1, stavila sam 2 sloja bijelog laka Golden Rose Paris 04.

 photo gradient_nails_5_zps98406a5b.jpg

Nakon što se lak u potpunosti osušio, uzela sam selotejp i zalijepila na nokte u obliku trokuta. Zatim, uzmete spužvicu, nekoliko različitih nijansi lakova kojima premažete spužvicu i lijepo fino natapkate u ovaj trokutasti dio. Ja sam za gradient koristila Maybelline Colorama Bleached Neons 242, Moment 41 i BK Glow In The Dark 10. Na kraju selotejp oprezno odlijepite, stavite top coat i to je to.

 photo gradient_nails_4_zps5f2f922d.jpg

Što se tiče kažiprsta i malog prsta, njih sam prelakirala Essence nadlakom 24 I Feel Gritty koji ostavlja sand efekt. I kao šećer na kraju, stavila sam ljubičaste zakovice. :) Da ne zaboravim spomenuti, inspiraciju sam pronašla na blogu Color Forever.

 photo gradient_nails_7_zpsee56ee1d.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Eveline 8in1 (base coat)
Golden Rose Paris 04 (white)
Maybelline Colorama Bleached Neons 242 (coral)
Moment 41 (pink)
BK Glow In The Dark 10 (purple)
Essence Sparkle 24 I Feel Gritty! (sand top coat)
Essence BTGN (top coat)
+ neon studs
+ sellotape
+ sponge

 photo gradient_nails_6_zps5eb61ca3.jpg

Svakako pogledajte i radove mojih dragih blogokolegica! ;)

 photo 1715534144454716270613_zps8d53973f.png



You May Also Like

40 comments

  1. Odgovori
    1. podsjećaju me na Miami :D kao - totalno su za summer parties u njihovim beach barovima

      znam da je možda blesav opis ali su mi skroz classy i vrckavi u isto vrijeme :)

      Izbriši
    2. uuu me like it! ne bih se uopće žalila da sam sad u Miamiju :D

      Izbriši
  2. Super je manikura. Imam ovaj essence nadlak koji je odlična stvar :D

    OdgovoriIzbriši
  3. bitno je da se ponekad ukazes, svidja mi se gradient :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je što si nam se ponovo pridružila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ću od sad pa na dalje imati više vremena za ovakva druženja :)

      Izbriši
  5. prekrasna manikura, boje mi se bas svidjaju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo predivno izgleda, svaka čast za kreativnost! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo mi se dopada! Jedan od lepših manikira koje sam videla! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo baš je krasna manikura!!!
    Sviđaju mi se boje i malo drugačija izvedba!!!
    Znači tako - sad zbilja moram nabaviti ovaj Essence sand nadlak?!? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Pa bilo bi sasvim u redu da se nađe i u tvojoj kolekciji :D

      Izbriši
  9. Fantazija! :) Ovo je jako lepo. Dopada mi se kombinacija boja koje si odabrala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! :) Ne bih ja bila ja da nisu neke lude boje u pitanju :D

      Izbriši
  10. Prelepo. Mnogo mi se svidja tvoja interpretacija gradijenta. A ovaj sparkle sand snimam vec neko vreme, definitivno moram da ga uzmem. =^.^=

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja! :) I ja mislim da je vrijeme da ga kupiš već jednom ;)

      Izbriši
  11. fantastična *.*
    drago mi je da si opet s nama :*

    OdgovoriIzbriši
  12. obožavam bijeli lak i ova mi je kombinacija za 5 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U zadnje vrijeme i ja dosta često koristim bijeli lak i moram priznat da mi se jako sviđa u kombinaciji sa zakovicama, šljokicama i sl. dodacima :)

      Izbriši
  13. Prekrasno! Obožavam neonce u gradijentu!
    I tako mi je žao što Maybelline Colorama Bleached Neonsi nisu u stalnoj postavi
    + obavezno moram u potragu za Essence Sparkle Sand Top Coatom, divan!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Bome šteta, baš su lijepi ti lakovi, meni je isto žao kaj nisam uzela još koju nijansu dok je bila prilika...

      Izbriši
  14. Kako uvijek uspiješ napraviti savršenu manikuru, ženooo :D divno,divno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely! I need to figure out how to get that Essence topper.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Karen! :) Good luck with your search!

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)