Christmas Challenge 2014: Day 1 - Let it Snow

by - 6.12.14

 photo Christmas_Challenge_2014_Let_it_Snow_8_zps46c3b4c8.jpg

Bok, bok! Kao što ste već mogli vidjeti na mojoj FB stranici, odlučila sam se pridružiti božićnom izazovu koji je osmislila naša draga Taya. Iako nisam ljubitelj zime niti bilo čega drugog u razdoblju koje slijedi, teme su stvarno zanimljive i bilo bi šteta ne sudjelovati. :)

 photo Christmas_Challenge_2014_Let_it_Snow_2_zps9c2b9d52.jpg

Znam da debelo kanim s ovim postom, ali zadnjih dana je bilo malo napeto na faksu pa se nadam da mi nećete zamjeriti. :) Još jedna stvar koje me izluđuje je to što preeebrzo padne mrak pa moram čekati sljedeće jutro da pofotkam manikuru. -.-' Kako vi to rješavate? Imate možda neki homemade lightbox ili se borite s fotkanjem kao i ja? 

 photo Christmas_Challenge_2014_Let_it_Snow_5_zps5a748ecb.jpg

Nego, ajmo mi na manikuru. Nakon baze Eveline 8u1, stavila sam 2 sloja bijelog laka i pričekala da se dobro osuši. Zatim sam na kažiprst i mali prst pomoću srebrnog Essence tip paintera nacrtala pahuljice. Na palcu i srednjaku je plavi Moment Azul Pastel, jedan od meni najdražih plavih lakova. Naravno, nije moglo ostati samo na tome pa sam dodala i srebrne zakovice. I za kraj, prstenjak je imao tu čast da se druži s jednim od najljepših lakova u mojoj kolekciji. Radi se o prekrasnom srebrnom teksturnom laku Golden Rose Holiday 51.

 photo Christmas_Challenge_2014_Let_it_Snow_1_zps3fb95970.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Eveline 8in1 (base coat)
Golden Rose Paris 04 (white)
Moment Azul Pastel (blue)
Golden Rose Holiday 51 (silver)
Essence 03 Silver Surfer (silver tip painter)
+ silver nail studs
Essence BTGN (top coat)

 photo christmaschallenge2_zps275a484f.jpg

P.S. U ovom izazovu sudjelovati mogu apsolutno svi, bez obzira na to imate li blog ili ne. Dovoljno je podijeliti fotku na nekoj od društvenih mreža uz hastag #christmaschallenge2014

Nadam se da se družimo u što većem broju! Do sljedećeg posta! :)

 photo 1715534144454716270613_zps8d53973f.png

You May Also Like

18 comments

  1. Ja sam tako ljubomorna na tvoje nokte! Već sam vidjela na instaću i odmah se zaljubila u pahuljice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa, jako mi je drago to čuti :X
      Al' stvarno nema razloga za ljubomoru, nisu ni moji nokti prije par godina izgledali ovako :D

      Izbriši
  2. predivna manikura. ja svoje slikam pod umjetnim svjetlom jer je ovde kisa već dva tjedna i rijetko kada ima bas prirodnog svjetla. sad na drugu manikuru ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina! :) Ma i kod mene je vrijeme užasno, a pod umjetnim svjetlom mi slike pak ispadaju mutne, baš su bljakić, ne želim to uopće stavljat na blog. :( Gotova je i druga manikura, samo ju treba pofotkati ;)

      Izbriši
  3. Jako lijepo, precizno i uredno :) bijelo i srebrne sljokice su mi odlicna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni se jako sviđa ta kombinacija :)

      Izbriši
  4. Prelepo. :) I ja imam u planu da u sledećem MM zadatku iskombinujem srebrnu i belu, a razmišljala sam i o plavoj, ali to ću već videti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Jedva čekam vidjeti tvoje pahuljice :)

      Izbriši
  5. Prekrasna manikura i mislim da ću te morati iskopirati :) Borim se svaki dan sa slikanjem i u biti nisam ništa poslikala već kojih 10 dana jer je kod mene stalno kiša :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima tvoja verzija :) A što se tiče fotkanja, razumijemo se :(

      Izbriši
  6. Nokti su ti prekrasni, a ova manikura totalno zimska, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow