Metallic roses

by - 22.4.15

 photo Metallic_Roses_1_zpsl29yend6.jpg

Danas imate čast vidjeti moju prvu pečatiranu manikuru, a kako je sve počelo pročitajte u nastavku. :)

 photo Metallic_Roses_2_zpsapgyvgbo.jpg

Moram priznati da nikad nisam mislila da će se ovakav tip posta naći i na mojem blogu. Odavno sam se pomirila s tim da sam totalni muto za pečatiranje i da mi je pametnije da se ostavim toga i posvetim nail artu u kojem sam bar donekle dobra. Iskreno, nikad mi nije palo na pamet da je možda do pločice, pečata ili nečeg trećeg, lakše je bilo odustati. Ali kako to obično biva u blogosferi, čovjeku treba jako malo da se navuče na nešto, a wishlista se poveća sam tak, prek noći. Bolje da ne znate kako trenutno izgleda moja WL s pločicama, a za sve je kriva Mala Palčica koju pratim već dosta dugo i koja me svaki put iznova oduševi s onim svojim prekrasnim fotkama i ofc manikurama. :)

 photo Metallic_Roses_3_zpsmf9lhtuy.jpg

Kod nje sam se zapravo prvi put susrela s MoYou pločicama koje su stvarno prekrasne i zbog kojih sam odlučila pečatiranju dati još jednu priliku. :) No, kako njihove pločice dolaze u dvije veličine (regularne i XL) nisam znala koju bi si uzela. Čak sam si išla s ravnalom mjerit nokte, ali ni to nije bilo od velike pomoći. Na netu meni to izgleda dosta veliko naspram mojih noktiju, a doma pak nisam imala s čim usporediti. I, normalno, koga drugog pitati za savjet nego Malu Palčicu. :) Ona je bila tak draga da mi je na kraju poslala nekoliko svojih pločica i moram priznati da mi je puno pomogla u donošenju odluke. Ipak budu XL. Jedina odluka koja mi sad preostaje je - koje pločice naručiti i kako se odlučiti samo na jednu-dvije kad ih ima tolko lijepih. :D

 photo Metallic_Roses_4_zpscahdeyi7.jpg

Za svoju prvu ovakvu manikuru odabrala sam uzorak s ružicama, te sam odlučila nadograditi plavi Golden Rose iz prethodnog posta (link). Stara manikura uvijek dobro dođe za vježbu + ne bi mi bilo žao u slučaju da pečatiranje nije uspjelo.  

 photo Metallic_Roses_7_zps6pjg52ot.jpg

Na kraju samo mogu reći da sam jako zadovoljna kako je ispalo, i to još isprve! Budući da MoYou pločice i nisu baš jeftine (4,99 funte) i budući da mene čeka još dosta posla oko faksa, odlučila sam se malo motivirati i za svaki položeni ispit priuštiti jednu pločicu! :D 

 photo P3011396k_zpsamt8lrmt.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Golden Rose Rich Color 59 (blue)
Golden Rose Rich Color 20 (silver)
MoYou Pro Collection XL - 07
Essence BTGN (top coat)

 photo Metallic_Roses_8_zpsxgz9auzi.jpg

A što vi kažete na moje prvo pečatiranje? :)

 photo 1715534144454716270613_zps8d53973f.png

You May Also Like

24 comments

  1. Krasno krasno! :D Meni su ove pločice odlične, definitivno moraš uzeti koju :) Ja sam isto išla na blef naručivati i dobro sam pogodila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju :) Budem, budem! :D Samo nikak da se odlučim koja bude prva, kad su sve tak divne i krasne <3

      Izbriši
  2. Lepo si ovo izvela, a i ideja o čašćavanju pločicama za položene ispite je odlična motivacija. Čini mi se da oni imaju besplatnu poštarinu za četiri naručene pločice pa imaj i to na umu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vedrana! :) Eh da, imat ću to na umu, samo prvo treba riješiti 4 ispita :D

      Izbriši
  3. neka, neka, nek je zarazila i tebe :D
    nadam se da će bit brdo položenih ispita, a time i novih pločica :*
    a manikura je super, ovaj si ispit definitivno položila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno je ispalo i super je ova kombincija boja. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sanela - the nail wizard. Oke, imam sad nadimak i za tebe, you can keep calling me goat <3
    Prekrasna manikura, nevolin ruže, al u tebe ih volin aw yes <3 *željno iščekuje manikuru sa uzorkom što izgleda ko kapi krvi*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, čuj ti nju :X Ne volim ni ja cvijeće, al' na noktima može proći :D E taj uzorak mi je mrvicu prevelik, ali budem probala skemijati nekaj! ^^

      Izbriši
  6. Vrlo pedantno, prelep uzorak, baš mi se dopada. I super ideja za nagrađivanje pločicama :D
    Srećno s ispitima :)
    P.S. znaćemo kako napreduješ po pločicama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i hvala :)
      Haha onda mi je bolje da se primim knjige :D

      Izbriši
  7. Super je, baš. :) Red bi bio da i ja isprobam konačno pečatiranje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Probaj, jako je zabavno i zarazno :D

      Izbriši
  8. Ja sam odusevljena, prekrasno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  9. "Bar donekle dobra", ženo life is too short da buš skromna :D Preeeedivne ružice, a pečatiranje ti je izgleda u malom prstu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha a mora i to neko biti :D al fala na komplimentima :)

      Izbriši
  10. Your stamping is fantastic! I love the colour combo!

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow