Newest nail polish: Golden Rose Rich Color 59

by - 18.4.15

 photo GoldenRoseRichColor59_zpso4nhdpzt.jpg

Sjećate se Kristininog nail polish izazova? Za prvi zadatak pokazala sam vam svoj najstariji živući lak (link), a danas je na redu onaj najnoviji kojeg ste već imali prilike vidjeti na mojoj fb stranici. No, ovog puta stiže punooo više fotkica i, naravno, nekoliko riječi o samom laku. :)

 photo GoldenRoseRichColor59_3_zpsixsefp7c.jpg

Radi se o prekokrasnom plavom Golden Rose laku u nijansi 59, a Nissan Skyline glavni je razlog zbog kojeg sam poludjela za ovim lakom. Možda nije identične boje, ali mene iz nekog razloga asocira na gore spomenuti auto i zbog toga ga volim još više. Ovo mi je (tek) drugi lak iz Rich Color linije i moram priznati da za sad nemam niti jednu zamjerku. Pigmentacija je za čistu peticu što znači da se bez problema može koristiti i za pečatiranje, a moj prvi eksperiment tog tipa vidjet ćete u sljedećem postu. ;) Četkica je također odlična, a za potpuno prekrivanje dovoljan je jedan deblji ili 2 tanja sloja. Ja uvijek biram ovu drugu opciju, što zbog navike, što zbog bržeg sušenja. Lak sadrži i sitan shimmer, dolazi u bočici od 10,5 ml, a cijena mu je kojih 20 kn. Slijede fotke na kojima imam samo 2 tanka sloja laka bez nadlaka!

 photo GoldenRoseRichColor59_4_zpsfxnvkdeh.jpg
 photo GoldenRoseRichColor59_2_zpst4igp8lw.jpg
 photo GoldenRoseRichColor59_6_zpswxjuxlce.jpg
 photo P2261411kk_zpsfnggisjp.jpg

Aliiiii to nije sve! :D Na kraju sam još dodala i mat nadlak. Prvi put imam nokte u mat izdanju i me gusta mučo! :) A vama? Koja verzija vam se više sviđa?

 photo P2271338k_zpsedpmag1f.jpg
 photo P2271328k_zps4gej2zoq.jpg
 photo GoldenRoseRichColor59_10_zpskfqulbjr.jpg
 photo P2271321k_zpsbyioztnn.jpg
 photo P2271350k_zpsujdrlyxs.jpg

Dakle, matte or not? :D

 photo matte or not_zpsb2sus8pm.jpg

Ja se, iskreno, nemrem odlučiti i čisto da znate, hodam po svijetu fifty-fifty. Nokti na jednoj ruci su matirani, a na drugoj normalni haha :D

 photo nail polish challenge_zpsiyllsgfk.jpg

A sljedeća tema bude...hm...vidjet ćemo. Najvjerojatnije budem uklopila neke od proljetnih favorita tak da...pripremite se na hrpu pastelnih nijansi! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

You May Also Like

33 comments

  1. Wowwwww.... Preekrasan! Teško je oblučiti, ali ipak mi se mrvicu više sviđa u "glossy" verziji. :) I da, oblik noktiju ti je savršen! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako je divne boje, ne volim bas kada se vide tragovi kistica, ali mi je matiran savrsen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to ni ja ne volim, ali kod ovog laka mi ne smeta :D

      Izbriši
  3. Joj, lak je predivan. I da, potpuno podseća na taj auto. :D I pod hitno ispravljaj grešku, Rich Color lakovi su ooodlični! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Obavezno budem nabavila još koji :)

      Izbriši
  4. Kakvo savršenstvo od laka :O Lep mi je i običan i mat, verovatno bih ostavila sjajne i matirala jedan accent nokat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Why not? :D Ja sam ga jedan dan imala običnog, pa sam ga matirala i na kraju još pečatirala...mogu reći da u svakom izdanju izgleda odlično :D

      Izbriši
  5. Nijansa ovog laka bi se definiivno trebala zvati Nissan Skyline :D Totalno vuče na taj afto :D Predivna je nijansa i ja se ne mogu odlučit da li mi je bolji mat il ne xD Stoga te razumijem zašto hodaš sa jednom rukom mat, a na drugoj sa sjajnim lakićem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, sad se i ja morem pohvaliti da doma imam Nissana haha :D A kaj buš, ni prvi ni zadnji put :D Bar ne hodam okolo samo s jednom nalakiranom rukom, a bilo je i toga xD

      Izbriši
  6. I sam po sebi je prelep, ali sa mat završnicom mi se posebno sviđa kako ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajd, priznajem da je i meni mrvicu draži u mat izdanju, i hvala :)

      Izbriši
  7. mat!!! definitivno, matiran izgleda savršeno <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijep lak.. i definitivno mi ljepše i posebnije izgleda s mat efektom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda je većini draži s mat efektom :D

      Izbriši
  9. Ova nijansa doslovno krade oči, predivna. :) Ne znam kak mi je ljepše, rekla bi nematiran. Ahahahah, lepa onda hodaš svetom :P sva si u fifty-fifty shades kak mi se čini :P :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha a kaj da ti velim :D Plava me nekaj opako pere u zadnje vrijeme, naj se čuditi ak uskoro vidiš post pod naslovom ''fifty shades of blue'' :D

      Izbriši
  10. Wooow divno izgleda i obično i mat. Možda mrvicu bolje mat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je mat možda mrvicu draži :)

      Izbriši
  11. Ajme ne znam koja mi je verzija bolja možda mi se mrvicu više sviđa matiran, ali u oba slučaja je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lak je predivan!!! :D
    Obadvije verzije mi se sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne znam koja verzija mi je ljepša.. pokušavam odlučiti ali ne mogu :D U svakom slučaju, lajk na kvadrat!

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan je lak, matirani je isto divann :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Inače nisam prevelika obožavateljica ovakvih nijansi no ovaj palvac mi je krasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Same here :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  16. Ne znam kako ranije nisam videla ovaj Rich Color, a mislila sam da ih imam sve koje želim sem jednog, sad je još jedan na wish listi. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow