Butterfly nails | BP-74

by - 7.9.15


Bok, bok! Vrijeme je za novi post, a uz njega ide i prigodna pjesma. Uživajte! :D


Zvijezda današnjeg posta je žuti Avon Limoncello u kombinaciji s crnim leptirima. Riječ je BornPretty pločici BP-74 s kojom sam se bome kvalitetno namučila. Isprva nikako nisam uspijevala prenijeti uzorak na nokat. Ni jedan jedini lak nije htio surađivati, nemam pojma zašto. Zatim, kad sam konačno nabavila 'kvalitetan' crni lak i kad sam uspjela pečatirati sve nokte bez greške, uzorak se nakon sloja nadlaka toliko razmazao da sam iste sekunde skinula cijelu manikuru. Ne znam više dal' je do crnog laka, nadlaka ili nečeg trećeg, al' eto... 


Bilo kako bilo, na kraju sam i laku i pločici odlučila dati još jednu priliku, a kako bih ovog puta izbjegla neželjeno razmazivanje napravila sam si naljepnice za nokte (klik na tutorijal). Kad se žuti 'Limoncello' djelomično osušio, na njega sam lagano pritisnula svoje DIY naljepnice, a višak sam uklonila kistom umočenim u aceton. Na preostale nokte dodala sam crne kamenčiće u obliku cvjetića i sve zajedno zacementirala nadlakom. Kako vam se sviđa? 



Base coat: Essence Ultra Strong Nail Hardener
Yellow: Avon Gel Finish ''Limoncello''
Black: Kand Nail #2
Stamping plate: BornPretty BP-74*
Top coat: Essence BTGN


Ukoliko se i vama svidjela ova pločica ili bilo što drugo sa Born Pretty online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.


Usput, voljela bih čuti vaše preporuke za kvalitetan crni, bijeli i zlatni i/ili brončani lak za pečatiranje. Hvala unaprijed! :)



*PR sample

You May Also Like

37 comments

  1. Divan je ovaj žuti, šteta što nisam u ljubavi sa žutom bojom. Leptirići su baš simpatični :)
    Meni je GR Rich Color 35 dobro služio za pečatiranje dok se nije malo zgusnuo. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      E taj GR kupujem prvom prilikom, crnih lakova nikad dosta :D

      Izbriši
  2. Nit ja volim žutanjke, niti oni vole mene, ali se vi očito volite i kombinacija je baš lijepa. Uzorci na pločici su stvarno divni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro, nisam ni ja sad neki ljubitelj žutih lakova, al' eto, tu i tam se nađe neki :D

      Izbriši
  3. Kako si uklopila i boju i leptirice. :) svidja mi se kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  4. Linda!!!
    Beijos!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  5. Općenito nisam preveliki ljubitelj žutih lakova, ali tebi ovaj savršeno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je ovo slatko...ja obozavam leptire :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršena kombinacija! Baš mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  8. Žute lakove ne volim ni malo,ali ovi leptirići su divota :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da budem iskrena, i meni je manikura puno draža s leptirima :D

      Izbriši
  9. Baš je fora kombinacija. Žućko je prelep, a još lepši sa leptrićima.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo si se ti potrudila, i dobro da si dala svemu još jednu šansu jer je ispala preslatka manikura! A užas kad se lak razlijeva nakon nanošenja nadlaka! I meni se desilo, valjda bih ipak trebala biti strpljivija i više pričekati. Oh well.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekim stvarima se definitivno isplati dati još koju priliku :D Jep, nemrem ti opisati kolko me to razmazivanje svaki put izbaci iz takta -.-'

      Izbriši
  11. Odlična manikura,ova žuta boja je predobra! :D
    I meni se ponekad desi da nadlak razmaže boje... možda mi borala kupi neki lak baš za pečatiranje ali za sad koristi običaj Kiko crni lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :)
      Jep, i ja mislim da je krajnje vrijeme da uložim u kvalitetan lak za pečatiranje... Šteta kaj nema Kiko lakova kod nas :(

      Izbriši
  12. Ne bih nosila ovu žutu, ali izgleda wow ovako na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam tek nedavno krenula sa korištenjem pečata u svojim manikurama i pošteno se namučila dok sam shvatila kako, šta raditi, koji lak koristiti. Još uvijek nisam pronašla stvarno dobar lak za pečatiranje, ali su mi dobro surađivali Essence i nekoliko Flormar lakova. Inače, jako lijepa manikura. :) Rado bih je nosila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skroz te razumijem jer je i meni trebalo 100 godina da mi krene :D Našlo bi se i kod mene lakova koji su super za pečatiranje, ali zato s crnim i bijelim uvijek muka :D

      Izbriši
  14. odlična kombinacija, žuta mi baš ide s crnom :D
    a i pjesma mi je legla k'o budali triska, nisam je odavno čula <3

    OdgovoriIzbriši
  15. beautiful design, this stamping plate is really nice :)

    OdgovoriIzbriši
  16. E ovo ja zovem očaravajućom manikurom, predobra mi je. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)