White & gold nails

by - 23.9.15

 photo white_and_gold_nails_8_zpsymwnepec.jpg

Hello! Danas je na redu jedan od LadyQueen noviteta koji su nedavno stigli na moju kućnu adresu. U nastavku pogledajte o čemu je riječ. :)

 photo white_and_gold_nails_6_zpsu2zuon7s.jpg

U današnjoj sam manikuri, između ostalog, koristila i ove mini zlatne zakovice koje možete vidjeti na slici iznad, a koje su velike svega 2mm. Zakovice ko zakovice, nema se tu puno toga za reći, osim da u paketiću dobijete svega 20 komada, no super stvar je to što ih možete iskoristiti ponovo. :)

 photo white_and_gold_nails_7_zpswbcatbz5.jpg

Pa krenimo redom. Na nokte sam najprije stavila dva sloja bijelog laka. Zatim sam na srednjaku uz pomoć striping trakica napravila jednostavan, a efektan ''X'' dizajn. Na prstenjaku je zlatni teksturni Golden Rose Holiday 82, a na preostalim noktima LadyQueen zakovice. Iako fotke nisu ispale baš najbolje, meni se sviđa kako manikura izgleda uživo. Što vi mislite? Biste li nosile nešto ovakvo na svojim noktima?

 photo white_and_gold_nails_1_zpstjr1idcm.jpg
 photo white_and_gold_nails_3_zpsd4sx90vb.jpg
 photo white_and_gold_nails_5_zpsxkpls68s.jpg
 photo white_and_gold_nails_2_zpsml0hhupi.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
Golden Rose Paris #04 (white)
Golden Rose Holiday #82 (gold)
Striping tape
Golden triangle nail studs*
Essence BTGN (top coat)

 photo white_and_gold_nails_4_zpsl4oi0rpx.jpg

Ukoliko su se i vama svidjele ove zakovice ili bilo što drugo s LadyQueen online shopa, kod kupnje svakako iskoristite kod DGLC15 kako biste ostvarili 15% popusta.

 photo unnamed_zpseleahlry.jpg

Do čitanja! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


*PR sample

You May Also Like

32 comments

  1. Ja bih definitivno nosila. Prekrasna manikura. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O da, nosila bi itekako :D Baš mi nekak božanski izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su tvoji nokti predivni! Super je ova manikura rado bih je nosila, najbolji mi je taj X efekt na srednjem. Zakovice su bas cool, cine manikuru kompletnom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja općenito volim zakovice u svim oblicima i bojama, al' ove su baš posebne jer su tak minijaturne :D

      Izbriši
  4. Super izgleda, nije pretjerano, taman po mjeri. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Precizno i divno. :) Uvek pre biram srebrno nego zlatno, ali sviđa mi se Golden Rose hrapavac. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nisam inače ni ja ljubitelj zlata, al' eto :D

      Izbriši
  6. Svakako bih nosila ovakvu manikuru jer mi se bas svida a i moram reci da ja obozavam Holiday hrapavce...ovaj zlatni sam vec trazila ali nije ga trenutno bilo ali cim bude kupujum ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da ga čim prije nabaviš, odličan je! :)

      Izbriši
  7. Šaru na srednjem prstu si savršeno izvela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ficou linda
    Beijos!!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, noktići su divni! :D Kojim fotoaparatom slikaš? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :) Fotić je prastari Olympus FE-310. Jedva čekam da ga zamjenim nekim boljim...

      Izbriši
  10. This is such a chic and fancy looking mani and the outcome is flawless. You have gorgeous nail and I like the shape of them a lot!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi se sviđa ova manikura, obožavam bijelo-zlatnu kombinaciju boja. Te zakovice su jako lijepe i super izgledaju na noktima, cijela manikura je puno zanimljivija kada se one zaljepe. Odličan post :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valentina :) Slažem se s tobom, uz zakovice sve izgleda zanimljivije :D

      Izbriši
  12. Jednostavno? A-a haha, a pogotovo ovako precizno i uredno kao kod tebe. Ali efektno o da, i nosila bih da mi ih ti ovako lijepo središ :) Hrapavce obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  13. odlična manikura <3
    samo ne kužim gdje su te loše fotke koje spominješ ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :X
      Uspjela sam ih kolko-tolko srediti u PhotoScapeu :D

      Izbriši
  14. Nosila bi i ja, samo da znam ovo napravit :3 a di su ti te loše fotke, ne znam jel sam to ja naglo očoravila ili ti :P :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dojdi, sredimo nekaj :D A čuj, dalo bi se o tome ko je i kolko očoravil...al' mislim da je moj fotić tu ipak najveći pacijent :D

      Izbriši
  15. Gorgeous! The tiny studs are so cute! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)