Penguins & polar bear nails with BP-45

by - 28.11.15

 photo BPS_penguin_nails_0_zpsiirhyf2d.jpg

Bok, bok! :) Budući da je ovih dana poprilično zahladilo, danas stiže jedna prigodna manikura. :)

 photo BPS_penguin_nails_9_zpsc6nsfucy.jpg

Riječ je o BornPretty pločici BP-45 s polarnim medvjedom, pingvinima, eskimom i ostalim zimskim motivima. Pločicu sam dobila na recenziju još sredinom ljeta, no tad mi je bilo malo bezveze raditi ovu manikuru. Pingvini na +30 = niđe veze. :D No eto, konačno je došlo prigodno vrijeme da vam predstavim i ovu zimsku pločicu. :)

 photo BPS_penguin_nails_10_zpszhacem1r.jpg

Kao što možete vidjeti na slici iznad, svi motivi su precizno urezani i prenose se bez problema, i na papir i na nokte. Ova pločica će se posebno svidjeti ljubiteljima zime, ali i svima onima koji vole raditi vlastite stamping naljepnice. Svidjela se čak i meni koja jedva čeka da zima prođe, pingvini su krivi. :D Sve u svemu, pločica je za svaku pohvalu, a trenutna cijena joj je 1,20$. U nastavku pogledajte koji su se to od ponuđenih motiva našli na mojim noktima. :)

 photo BPS_penguin_nails_1_zpsjebsq1th.jpg

Ajmo redom. Manikuru sam započela sa dva sloja bijelog laka. Dok se lak lagano sušio napravila sam si nekoliko stamping naljepnica (tutorijal možete vidjeti ovdje). Zatim je uslijedio plavo-bijeli gradient koji sam, naravno, opet zaboravila fotkati. :D Sljedeći korak je bio zalijepiti naljepnice na nokte. Moram priznati da mi je taj dio oduzeo najviše vremena. Naljepnice su malo deblje pa sam si morala pomoći s acetonom da lijepo sjednu na nokat i da ne strše. Za bolji doživljaj snijega, poslužila sam se točkalicom, a na vrhove noktiju natapkala sam teksturni Golden Rose Holiday 70. Manikuru sam završila sa slojem nadlaka i to je to. Kako vam se sviđa? :) 

 photo BPS_penguin_nails_3_zpsoduvyq8m.jpg
 photo BPS_penguin_nails_4_zpsectjjkgc.jpg
 photo BPS_penguin_nails_6_zpspocotpfu.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE #111
Makeup sponge
Essence 04 Sunset Paradise (dark blue)
WYNIE #806 (royal blue)
Moment Azul Pastel (pastel blue)
Stamping plate: BornPretty BP-45*
WYNIE C048 (black)
Moment #48 (orange)
Dotting tools
Golden Rose Holiday #70
Essence BTGN (top coat)

 photo BPS_penguin_nails_2_zpsod1utqe8.jpg

Ukoliko se i vama svidjela ova pločica ili bilo što drugo sa Born Pretty online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.

 photo bps_zps9873f707.jpg

Do sljedećeg posta! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


*PR sample

You May Also Like

33 comments

  1. ajmeeeee, ne da je dobra nego je fenomenalna *.*
    doduše, ni usred ljeta ne bih imala ništa protiv ovakve manikure, možda bi instant spustila temperaturu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Žana, moram priznati da sam i sama jako zadovoljna kak je na kraju ispalo :)
      Haha dobra, dobra :D

      Izbriši
  2. Ovo mi je jedna od najljepsih (ako ne i najljepsa) tvoja manikura :)
    Jako mi se svidaju i pingvini i medo i gradient i sve si tako odlicno uklopila, prava zimska manikura.
    Samo mi nije jasno kako je meni ta plocica promaknula, nisam ju jos vidjela jer bi sigurno zapamtila kad se zivotinje u pitanju. A pregledala sam sve BP plocice puno puta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! :)
      Hm, ne znam. Iskreno, nisam ju ni ja baš nešto viđala po blogovima i ostalim društvenim mrežama, ali zato ju dosta često vidim na eBayu kod onih mojih sellera. Linkove imaš pa škicni :)

      Izbriši
  3. Jao predobro je! :) Moraću da isprobam taj metod, samo prvo da naučim da koristim pečate i pločice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Obavezno moraš probati,skroz je zabavno :D Ma najbitnije je nabaviti kvalitetnu opremu, poštambiljati komad papira za početak i da vidiš, kasnije ide ko od šale! ^^

      Izbriši
  4. Ajmeee ovo je prepre <3
    Iako ne volim zimu, volim takve manikure!
    Iskreno... do sad uopće nisam vidjela tu pločicu ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muchas gracias :X
      Dijelimo mišljenje, zima u obzir dolazi samo na noktima :D

      Izbriši
  5. Fantastičan manikir *.* Mnogo je lepa ta pločica, ne znam kako je nisam primetila :o

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatkoo! Hocu da krenem sa pecatiranjem, ali dok nadjem ovde kod nas sve sto mi treba...
    Uh i bas bih volela da probam te MOMENT lakove, imaju jako lepe boje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Bit će i kod mene na blogu post na temu pečatiranje, ako ne prije onda početkom sljedeće godine :)
      Moment lakovi su bili dostupni samo u Offertissimi, ali nažalost više ih nema u prodaji. Šteta, bili su stvarno prva liga za samo 9 kn.

      Izbriši
  7. Obozavam i zimu i pingvine. A ovo stvarno prelepo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najljepša manikura koju sam vidjela u zadnje vrijeme. :D Meni je vrhunac kad stavim šljokice preko laka haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na tak lijepom komentaru! :X Haha pa iskreno i meni je to nekad bio vrhunac, al' od nečeg treba krenuti, jel' :D

      Izbriši
  9. manikura je savršena. bas sam danas isla raditri manikuru za milin izazov i shvatila sam da imam samo jednu božićnu pločicu s motivima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina :)
      I sa samo jednom pločicom se mogu napraviti čuda :D

      Izbriši
  10. Ova pločica mi nikada nije delovala privlačno ali s obzirom kako si je predstavila - menjam mišljenje. :) :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno, pravi nejl ekspert. :) Pingu na malom prstu mi je the best!! :D Svaka čast na izradi naljepnica, meni je to sf. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow