Gleestmas 2015 - Winter Wonderland

by - 1.12.15


Sezonu zimskih manikura otvorila sam s pingvinima, a danas otvaram novi božićni izazov. Više u nastavku. :)


Kao što ste već mogli vidjeti na mojoj facebook stranici, Mila s bloga GleeTree pripremila je božićni izazov koji se sastoji od 6 zbilja jednostavnih tema, a u kojem može sudjelovati svatko. Znači, nije potrebno imati blog, dovoljno je objaviti svoje radove na bilo kojoj od društvenih mreža i označiti sa ‪#‎Gleestmas2015, a kao šećer na kraju jedan od kandidata će imati priliku osvojiti mali poklon. :) No, ajmo mi vidjeti kako je ispala moja manikura na prvu zadanu temu - Winter Wonderland.


Za početak, dok još nisam znala kaj budem radila, na nokte sam stavila sloj bijelog laka. I dok sam čekala da se lak osuši, na pamet mi je palo da bih mogla iskoristiti još jednu prigodnu pločicu. Preko običnog bijelog laka stavila sam sloj hrapavog mliječno-bijelog Golden Rose Holiday 70 koji me i sam bez ikakvih dodataka podsjeća na snijeg. Ali zašto stati ovdje kad manikura može biti još bolja. :D Uzela sam BornPretty pločicu BP-01, te MoYou London Festive Collection 06 i crnim lakom prenesla nekoliko motiva na nokte. I to je zapravo cijela mudrost. :)

Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE 111 (white)
Golden Rose Holiday 70 (white sand) 
WYNIE C048 (black)
Stamping plates: BornPretty BP-01, MoYou London Festive Collection - 06


I za kraj, jedna na suncu. :)



Kako vam se sviđa? :)



You May Also Like

28 comments

  1. Odgovori
    1. Hvalaaa :) Nego, daj se i ti pridruži. Materijala imaš tak da...sigurna sam da bi bilo i zanimljivih manikura :D

      Izbriši
  2. Ja ne mogu da se nadivim tvojim manikirima dovoljno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rekla sam i ponoviću, savršen manikir! Svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i uvijek predivna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja :) Nadam se da ćeš se i ti pridružiti izazovu ;)

      Izbriši
  5. Kad narastem, želim biti inSanela. Točka. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivnan manikir, svaka ti cast na kreativnosti i na zivcima za ovo! Odusevljena! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava zimska bajka.... Ja nisam tako vesta, ali potrudicu se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) I tvoja je odlična ;)

      Izbriši
  8. predivno, savršeno <3
    dođi mi napravi to dan prije Badnjaka :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Neočekivan izbor boja, ali prilično idiličan prikaz. Sviđa mi se. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaista divno. Super ideja i još bolja izvedba. Sviđa mi se jako. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Black and white nails look always so neat. Love the whole manicure a lot!

    OdgovoriIzbriši
  12. Umra san, al san osta živ!! :D Predivno jee, ovi jeleni, me like it. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)