My year in pictures // 2016

by - 2.1.17


Konačno je došao kraj još jednoj shitty godini, a to znači da je vrijeme za kratki pregled iste. Ovakav post radim već treću godinu za redom (ako vas zanima, evo i linkova za pregled 2014. i 2015.) i mislim da će ovo biti tradicija sve dok ovaj blog bude postojao. :) Cilj ovih postova je prisjetiti se svega lijepog, a ono ružno probat ćemo zaboraviti i ostaviti iza sebe... 


Pa krenimo od siječnja u kojem nam je pao prvi pravi snijeg, a u kojem je najviše uživao Ricky. Osim lopatanja snijega, ovaj mjesec mi je obilježilo putovanje u Zagreb u kojem sam valjda provela više vremena nego doma, puno stresa, malo sna, ali barem sam imala dobro društvo ak niš drugo. :)


Ni veljača nije bila niš bolja. Najbolji opis za ovaj mjesec bio bi - stres part 2. Dobra stvar bio je dan proveden u Maksimiru i šetnjica većim djelom parka, opet u dobrom društvu. Otkrila sam novi i trenutno najdraži Cappuccino od kokosa i bijele čokolade, a najveće iznenađenje definitivno je bio Maybelline paketić u kojem je uz nekoliko njihovih proizvoda bila i prekul pozivnica na #makeithappen party. Nažalost, na party nisam mogla doći, ali zato sam presretna što sam imala priliku isprobati Lash Sensational Intense Black maskaru koja mi je postala omiljena, a o kojoj sam više napisala OVDJE.


Ožujak je kod mene uvijek zanimljiv i prepun događaja, a budući da je vani sve toplije polako se briše prašina s bicikla i kreću prve vožnje. :) S prvim zelenilom stiglo je i proljeće - moje najdraže godišnje doba, a nekoliko dana kasnije ''slavila'' se još jedna godina više.


U travnju je konačno otvorena sezona lizanja u najboljoj slastičarnici Diadori u Drnju. To nam je usputna stanica dok se vraćamo s bicikliranja, gotovo uvijek stanemo na bar jednoj kuglici sladoleda. :D 


Svibanj je bio pravi bittersweet mjesec. Obilježili su ga odlično društvo i izlasci, ali nažalost i jedan sprovod. Teško je kad svijet napusti dobra, mlada i uvijek nasmijana osoba pred kojom je cijeli život, a još je teže kad je ta osoba tvoj poznanik ili prijatelj...


Lipanj nije bio bog zna kako zanimljiv mjesec. Slabo sam lakirala nokte, opet sam putovala u Zagreb i tako... Ipak, moram izdvojiti nagradu (treća slika u kolažu) koju sam osvojila kod Tamare s bloga Talisha's Art. Moji prvi susret s Kiko lakićima i njihovom kozmetikom općenito. 


U srpnju je pala još pokoja vožnjica uz zalazak sunca, pojela se tona sladoleda i debljalo se na veliko, a stigao je i novi paketić s Born Pretty-ja s hrpom novih stvarčica za isprobavanje. :)


Kolovoz je mjesec koji uvijek jedva dočekam i uglavnom mi ostane u lijepom sjećanju. Razlog tome su raznorazni eventi u mojem kraju od kojih posebno moram izdvojiti Country vikend na Šoderici i do sad najbolji Renesansni festival u Koprivnici. Svake godine nadmaše sami sebe. Ovog puta glavna tema bila je srednjovjekovna glazba za koju je bio zaslužan njemački bend Furunkulus. Definitivno jedan od boljih koncerata na kojem sam bila! :D Eh, da... u kolovozu sam po prvi put pogledala i jednu tursku seriju od početka do kraja haha, i to zbog Madžita ofc. :D Inače, te serije uopće nisu loše za učenje turskog. :D


U rujnu sam ostvarila svoju prvu suradnju sa Harunouta shopom i imala prilike isprobati hrpu novih stvarčica za nokte. Usput sam se igrala s nakitom, otkrila sam novi Aveo aceton od lubenice, odličan energy drink s natpisom ''gives you power like hell'' i ometala Rickyja u sunčanju. :D


Listopad mi je isto jedan od dražih mjeseca, a razlog tome je, pogađate, Halloween. Ove godine sam uspjela napraviti čak 4 tematske manikure i manje više sam zadovoljna sa svima, a po prvi put sam pokušala i na faci napraviti neke fejk rane. Već godinama imam želju isprobati tak nekaj, al' svaki put odustanem prije nego uopće krenem jer nemam tekući lateks, umjetnu krv i ostale stvarčice koje bi dobro došle za takav pothvat. Ali nije mi vrag dao mira pa sam odlučila improvizirati s onim kaj imam i na kraju čak i nije tak loše ispalo za prvi put. :D


U studenome je službeno zatvorena sezona bicikliranja, još je dosta dugo i trajala. Pao nam je prvi snijeg koji je nestao prije nego sam se ja udostojila dići s kreveta i pogledati kroz prozor, ali zato sam ja to nadoknadila pahuljicama na noktima. :D Nakon nekoliko mjeseci pisanja, konačno sam dovršila i objavila svoj prvi post o pečatiranju pod nazivom ''Nail stamping tricks & tips'' za koji se nadam da će koristiti budućim ovisnicima o pečatiranju. :)


I stigli smo do zadnjeg mjeseca u godini, nekome najdražeg, a nekome ne baš omiljenog. Ja sam vjerojatno u onih 1% ljudi koji se ne vesele nikakvim blagdanima i koji jedva čekaju da prođu. Umjesto da bude veseli i bijeli kako i priliči ovom mjesecu, prosinac 2016. bio je sve samo to ne. Zapravo, bio je najgori do sad. U jednom od prethodnih postova pisala sam o svojem problemu s Raynaudovim fenomenom, a ove zime stanje je bilo gore nego ikad i to je glavni razlog zbog kojeg na blogu nije bilo više božićnih manikura. Druga stvar zbog koje sam doslovno ludila zadnjih tjedan dana su petarde, vatrometi i slična sranja. Jadni moj Ricky nije znao kud sa sobom, srce mu je lupalo 100 na sat, a bilo je čak i krvi i veterinara i svega. :( Ali to nije najgore kaj se desilo. Nažalost, od početka prosinca imam jednu baku manje. Još uvijek mi je čudno doći kod bake, a ne vidjeti baku na kauču pred tv-om... Da ne bude sve tako crno, bilo je tu i nekoliko lijepih trenutaka kao npr. promocija dviju meni dragih osoba, izlet u Koprivničku bajku, izlet na taquitose i šećer na kraju - Essence paketić koji mi je definitivno uljepšao ne dan nego cijeli mjesec.

I tako... To vam je bila moja poprilično shitty godina. Na sreću, tu je cijelo vrijeme bilo biće koje mi ju je na ovaj ili onaj način uljepšavalo, a to je moj Ricky kojeg volim više od svega. 

A kakva je bila vaša godina? Po čemu ćete ju najviše pamtiti? 

P.S. Nadam se da će u 2017. biti puno više lijepih stvari i trenutaka uz što manje stresova i da će nam svima biti zdravija, sretnija i pametnija!


You May Also Like

12 comments

  1. Super mi je ovaj post i bas je lijepo vidjeti cijelu godinu ovako u slikama. Jako mi je zao zbog tvoje bake, primi moju sucut... Zao mi je i Rickya i nadam se da je sada ok, mrzim glupe petarde! Zelim ti u ovoj Novoj godini puno srece i puno lijepih trenutaka a sto manje tj. niti malo onih ruznih. I naravno ocekujem od tebe i ove godine jos puno, puno lijepih manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja ❤ Ricky je puno bolje otkad je prošlo cijelo ovo ludilo :) I ja tebi želim sve najljepše i isto tak još punooo odličnih manikura ^^

      Izbriši
  2. Baš mi je žal i zbog tvoje bake i zbog frenda. Nadam se da ti ova bu bolja u svakom pogledu. Kak je Ricky? Dok ga gledam na ovim fotkama, pojela bi ga kak je slatki, cukornu facu ima i oke. <3 Moja godina je isto bila usrana, nadam se boljoj...Super mi je ovaj post, da ja nisam lenguza isto bi ga napravila, lepo je to tak za uspomenu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti ❤ Dobro je Rikinjo, preživel je :) Nadam se da bu nam 2017. donesla puno ljepših stvari od ove prošle...

      Izbriši
  3. Post je divno napisan. Volim kada neko se ovako "otvori", i kada ima ideje šta i kako. Žao mi je zbog svih loših dešavanja koji su ti obilježili ovu godinu.

    http://beautycornerbyemina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna je ovo ideja za post. Stvarno je super proc ovak godinu kroz slike :D i odlicno mi je kak je u svakom mjesecu bar jedno mjesto zauzel pesek, preslatki !!!

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se sviđa :)

      Izbriši
  5. Žao mi je zbog gubitaka :( Šaljem ti virtualnu pivicu i želje da na kraju 2017.-e napišeš ovakav post ali da vrvi (još više) od lijepih trenutaka i doživljaja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤ Btw nadam se da bumo ove godine tu virtualnu pivicu zamijenile s bar jednom pravom :D

      Izbriši
  6. evo i mene :D odlican post, mene bi sve bilo strah sjetit se cijele godine na takav nacin :/ :D
    i ja mrzim blagdane, bozicne pjesme, petarde i sve one supke koje ih bacaju.
    zelim nam bolju 2017, definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma koliko god neka godina bila usrana, kad baciš oko na sve ove slikice shvatiš da je tu bilo i lijepih stvari. Možda ih nije bilo toliko puno i možda nisu ostavile tak veliki trag ko one loše stvari, ali ipak ih je bilo. Znam da je i tebi godina bila za k, ali dovoljno je da pogledaš svoj IG profil i prisjetiš se svega lijepog :) Nadam se da će u 2017. biti čim manje negative i čim više pozitive! :)

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow