Golden Rose Galaxy 21

by - 27.7.15

 photo GoldenRoseGalaxy21_0_zpszrcb0wp4.jpg

Bok, ja sam došla! :D
Vrućine su konačno malo popustile pa sam odmah dobila volju za lakiranjem. Od zadnjeg posta nakupilo se bome dosta novih stvarčica, a danas ću vam pokazati jednu od njih. :)

 photo GoldenRoseGalaxy21_6_zpst5qkw6vh.jpg

Golden Rose Galaxy 21 je moj prvi lak iz ove linije i ne mogu si prestati gledati nokte koliko mi je prekrasan. Inače, Galaxy kolekcija sastoji se od 32 nijanse (možete ih vidjeti ovdje), a meni je za oko zapela upravo ova koju imate prilike vidjeti u današnjem postu. :) Nisam baš najbolja u opisivanju, ali rekla bih da je boja nešto između svijetlo roze i boje breskve sa zlatnim odsjajem, točnije, hrpom zlatnog glittera i shimmera. I još je k tome teksturni. Uživo je, naravno, još ljepši! Za potpuno prekrivanje dovoljna su dva sloja, a uz to se i dosta brzo suši. Skidanje ide malo teže, ali zato uvijek možete isprobati onu foru s aluminijskom folijom (ako niste sigurni o čemu pričam klik na link). Bočica sadrži 10,3 ml, a cijena joj je oko 4 KM. Moj primjerak doputovao je iz susjedne BiH, dok kod nas, nažalost, ova linija lakova nije dostupna. No, ajmo mi na fotkice. :)

 photo GoldenRoseGalaxy21_1_zpshwjfaoi7.jpg
 photo GoldenRoseGalaxy21_2_zpsdjz11rx4.jpg
 photo GoldenRoseGalaxy21_3_zpso2b5ag8m.jpg
 photo GoldenRoseGalaxy21_4_zps6uv2vsyy.jpg

Kako vam se sviđa ovaj Galaxy? Posjedujete li vi koju nijansu iz ove linije?

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

You May Also Like

18 comments

  1. lak je prelep a tvoji nokti izgledaju lepse nego ikada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. PRELIJEEEEP!!! :D
    Skida li se tesko?? XDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :D
      Pa nećemo se lagati, dosta teško se skida, ali zato preporučam skidanje s aluminijskom folijom :)

      Izbriši
  3. Roze nijanse mi nisu baš najomiljenije, ali ovo je krasota od laka. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je definitivno jedan od najljepših lakova koje sam imala na noktima :) Drago mi je da se i tebi sviđa :)

      Izbriši
  4. Volim teksturce koji imaju tonu šljokica. :D
    Ovaj ti odlično stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E upravo takvi teksturci su i meni najdraži :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. obožavam teksturce, a ovaj je prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Jeeej, drago mi je da se i tebi sviđa :)

      Izbriši
  7. Prelepo izgleda na tvojim noktima!
    Kupila si me ovim postom sad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Vrijedi ga imati, trebaš ga tek vidjeti uživo ;)

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow