Essie - Cute as a button

by - 29.7.15

 photo Essie_Cute_As_A_Button_zpsvg3lcvaj.jpg

Danas je na meniju jedan prekrasni Essie. Više u nastavku! :)

 photo essie_nailpolish_zpsykpdhutk.jpg

Ne tako davno, Essie Hrvatska je nekolicinu blogerica razveselio svojim ljetnim lakovima. I to ne jednim ili dva, već cijelom kolekcijom. Ne moram ni govoriti koja je to bila sreća kad sam otvorila vrećicu. :D I da stvar bude još bolja, pogodili su sve nijanse koje do tad još nisam imala. 

 photo Essie_Cute_As_A_Button_5_zpstmdcpgiq.jpg

Nije bilo ni malo lako odlučiti koji će od ovih 6 lakova prvi doći na red, no na kraju je odluka ipak pala na pravi ljetni Cute as a button. Istina, oko fotki sam se bome pošteno namučila, no opraštam mu jer je uživo stvarno prekrasan.

Essie_Cute_As_A_Button

Ovisno o svjetlosti, nijansa varira između roze i koraljne, a s mojim prastarim fotićem ju nije bilo ni malo lako uhvatiti. Sad mi je jasno zašto su swatchevi na netu tako raznoliki. :D Ono što mi se posebno sviđa kod Essie lakova je njihova četkica. Deblja je i lagano zaobljena, te omogućava brzo i precizno lakiranje. Ne bih se ni malo žalila kad bi svi lakovi imali ovakvu četkicu. Za potpuno prekrivanje dovoljna su dva deblja ili tri tanja sloja laka. Ja ću uvijek radije izabrati ovu drugu opciju jer ne želim riskirati pojavu mjehurića. Uostalom, brzina sušenja je za svaku pohvalu tako da ne vidim nikakav problem u stavljanju kojeg sloja više. Nadlak nisam stavljala, no na fotkama koje slijede možete vidjeti kako se lak i sam po sebi jako lijepo sjaji.

Essie_Cute_As_A_Button
Essie_Cute_As_A_Button
 photo Essie_Cute_As_A_Button_4_zpsflt2zvb9.jpg
 photo Essie_Cute_As_A_Button_8_zpsrfdmgbyg.jpg

Essie lakove kod nas u HR možete naći u pojedinim dm i Muller drogerijama (klik na link) i to po cijeni od oko 75 kn (za 13,5 ml), no često ih se može naći i na raznoraznim sniženjima. :)

Kako vam se sviđa Cute as a button? Koju nijansu biste sljedeću htjeli vidjeti na blogu?

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


*PR sample

You May Also Like

12 comments

  1. Svi ovi Essie lakovi mi izgledaju predivno pa tako i ova nijansa. I ja jako volim njihove cetkice koje su mi uz Golden Rose Rich Color najdraze (a i vrlo su slicne) jer je lakiranje s njima jednostavno i uredno. Mene jako zanima kako ovaj plavac izgleda na noktima jer u bocici je pre predivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i Rich Color ima odličnu četkicu :) Deal, sljedeći bude onda plavi :)

      Izbriši
  2. Fakat je preedivan!!! Ali watermelon mi je ipak favorit! Da, isplatilo se pomučiti za fotkice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste! :D Uh, ja se još uvijek nemrem odlučiti oko favorita, al' zato jedva čekam da ih vidim sve po redu i na tvojim noktima! ;) I da, zahvaljujem na pomoći oko one fotkice :D

      Izbriši
  3. Predivna nijansa, predivni nokti, a koji god izabereš sigurno će lijepo izgledati na tvojim noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo izgleda na tvojim noktima. :) Imam ga, al' mama mi ga je praktično prisvojila, voli žena roze lakove. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Haha, sva sreća da moja ne lakira nokte :D

      Izbriši
  5. Trebam ovaj lak! Mislila sam da je nadlak preko njega pa je finiš tako sjajan, ali sad kad vidim da nije - odlicno. Isto tako mislim da bi super izgledao na preplanulu put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kažem! :D Hehe nema nadlaka, svi Essie lakovi koje sam do sad imala na noktima su imali takav sjaj :)

      Izbriši
  6. Preprekrasan, baš se lijepo sjaji! :D Ovako na slikama podsijeća na Essence off to Miami. daj sljedećeg swatchaj ovog tamnoljubičastog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome se sjaji ko lud! :D Nažalost, nemam taj Essence da ih usporedim :(
      Već je plavi na noktima, ali bit će odmah nakon njega ;)

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow