Friday favorites #1

by - 11.12.15

 photo friday-favorites_zpstinv4s1r.jpg

Bok, bok! Danas za vas imam jedan malo drugačiji post. Kako bih razbila monotoniju i proširila tematiku bloga, odlučila sam uvesti novu rubriku pod nazivom friday favorites. :)

Kako i samo ime govori, ovaj tip posta ići će petkom, a u njemu ćete imati prilike čitati o mojim trenutnim kozmetičkim, ali i raznim nekozmetičkim favoritima. Naravno, ovakve postove neću objavljivati baš svaki petak jer nisam osoba koja voli eksperimentirati, pogotovo ne s proizvodima za lice i kosu. Kad jednom nađem ono što mi odgovara onda samo to i koristim i koristit ću sve dok se taj proizvod ne prestane proizvoditi. S druge strane, postoje proizvodi s kojima vrlo rado eksperimentiram, a to su, pogađate, proizvodi za nokte, nail art i tome slično. Da ne dužim, ajmo mi na mojih prvih 5 favorita.


1. FAVORITE CONCEALER

Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer iliti tekuća kamuflažna krema je trenutno moj korektor no.1! Prije njega imala sam isti takav u teglici, no otkako je zahladilo postao mi je presuh i više se uopće neda lijepo razmazati. Možda se opameti kad ponovo zatopli, a do tad ću se družiti s ovim tekućim koji mi je, uostalom, puno draži. Kod njega mi se najviše sviđa ambalaža, a samim time i lakše apliciranje. Puno se lakše razmazuje, a i prekrivanje je tu negdje, bar na mojim nimalo lijepim podočnjacima. Jedini nedostatak mu je nakupljanje u boricama oko očiju, no to kod mene nije ništa novo, sa svakim mogućim korektorom ista stvar. Zato obavezno preko njega stavim puder u prahu i problem riješen. :) Moj korektor je u nijansi 010 Porcellain, a cijena mu je 27,90 kn (5 ml).

 photo catrice-liquid-camouflage_zpsxwtbpddg.jpg

2. FAVORITE DRINK

Inače nisam tip za kavu, cappuccino i te stvari, ali tu i tamo volim popit tak neki topli napitak i isprobavati nove okuse. Trenutna opsesija mi je Franck cappuccino s okusom Jaffe za koji ste do sad sigurno već čuli. Ako niste, a želite ga probati, ispunite ovaj obrazac i kroz par dana vam na adresu stigne besplatni uzorak. :) Prefino miriši i onak je lijepo kremast i pjenast. Haha koji opis. xD Sve u svemu, me gusta! Za cijenu nisam sigurna, mislim da je oko 18 kn. Uglavnom, mrvicu je skuplji od ostalih Franck cappuccina.

 photo franck-jaffa-cappuccino_zpsaaogzhve.jpg

3. FAVORITE NAIL CARE PRODUCT

O njezi ruku i noktiju već sam pisala ovdje i od tad se gotovo ništa nije promijenilo. Kao što rekoh na samom početku, kad jednom nađem proizvode koji mi odgovaraju nemam potrebu isprobavati dalje. No, zahvaljujući Mateji s bloga Mateja nails imala sam priliku isprobati nešto novo, točnije melem za njegu kožice oko noktiju i ruku koji se sastoji od 8 vrsta ulja, te od maslaca. Da budem iskrena, otkad imam ovo čudo više uopće ne koristim ni jedan drugi proizvod za tu svrhu. S ovim melemom se namackam obavezno svaku večer prije spavanja i do jutra kožica bude ko nova, a i ruke također. Nisam sigurna po čemu točno miriši, ali miriši predobro, a uz to se i jako sporo troši. Melem je inače iz kućne radinosti Mateje i Ive koja vam je, vjerujem, poznatija pod IG nadimkom nail_stamping_addict. Pa eto, ukoliko imate problema sa suhom kožicom i rukama slobodno se javite curama, linkovi su pod njihovim imenima. :) Cijena melema je 35 kn (25 ml). Malo sam istraživala i našla da je cijena ove Afroditine kreme u kojoj se nalazi moj melem isto oko 35 kn, s tim da je njegova količina 15 ml, pa eto, čisto za usporedbu.

 photo melem-za-koicu-oko-noktiju2_zpshtnzbh0v.jpg
Na slici možete vidjeti koliko sam proizvoda uspjela potrošiti u zadnja dva mjeseca.

4. FAVORITE LE COLLECTION

Essence Merry Berry jedna je od najljepših i najpopularnijih kolekcija koje smo do sad imali prilike vidjeti u drogerijama. Inače ne padam na fensi šmensi ambalaže, ali kad sam vidjela ove kjut lakove morala sam si nabaviti bar jedan, pa makar skupljao prašinu. :D Nijanse nisu ništa neviđeno, ali moram priznati da su lakovi stvarno super pigmentirani. Mislim da bi čak i za pečatiranje bili prva liga, no za tu svrhu ih još moram testirati. Ova kolekcija je trenutno aktualna diljem Hrvatske pa ukoliko je i vama nešto zapelo za oko bolje požurite jer proizvodi s police nestaju brzinom munje. Cijena lakova je 16,90 kn, a na fotki ispod možete vidjeti moj ulov s tim da je jedan za frendicu. :D

 photo essence-merry-berry-nail-polishes2_zpsau29okbu.jpg
02 Purple with purpose | 03 Pink & perfect | 04 Red rocks

Dosta blogerica uspoređuje nijansu Pink & perfect sa Essie Bahama mama, ali ako se mene pita, te dvije nijanse nisu ni približno iste. Obje su lijepe, ali Pink & perfect je za dosta nijansi svjetliji. Čak su Red rocks i Essie Watermelon sličnije nego ove dvije. Ali ni one nisu identične. Red rocks je mrvicu crveniji. Uostalom, pogledajte i sami. Fotke su slikane mobitelom i nisu bog zna kakve kvalitete, al' razlika u nijansama se itekako vidi.


 photo essence-merry-berry-comparisons_zpsndjjs6wm.jpg
Essence 175 Be berry now | Essence 03 Pink & perfect | Essie Bahama mama

 photo essence-merry-berry-red-rocks-vs-essie-watermelon_zps2quc1ese.jpg
Essie Watermelon | Essence 04 Red rocks

5. FAVORITE CANDY

I šećer na kraju, Kinder Happy Hippo - vafl specijalitet punjen s finom mliječnom i kakao kremom. Martina, zahvaljujem na otkriću, fkt su prefini! :D Ne znam kak ih prije nisam skužila. Sljedeći put kad se nađete u Mulleru obavezno odšetajte do police s čokoladama i škicnite ove male gadiće. :D Paket od 5 hippoja dođe 13,90 kn i definitivno ih vrijedi probati! ^^

 photo kinder-happy-hippo-muller_zpszcrqss0z.jpg

Toliko za sada.
Želite li u budućnosti više ovakvih postova?
Yes, no, maybe? :D

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

You May Also Like

16 comments

  1. Znaci Bahama mi ipak jos uvijek treba u zivotu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ja inace pijem samo bananaccino tako da vjerujem i da je ovaj jaffa odlican :D a essence kolekcije preslatke kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kakav je taj tvoj, budem i to probala prvom prilikom :D

      Izbriši
  3. Merry Berry kolekcija je svima osvojila srca. Juče sam je skenirala, ali još ne uzeh ništa, ima vremena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome :) Nadam se da ćeš i ti uloviti koju stvarčicu za sebe dok još nije kasno :D

      Izbriši
  4. Joj hepi hipo iz d shit, moran si uzet paket da se vratin u djetinjstvo :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Merry Berry je stvarno predivna kolekcija i ja sam se jedva dočepala highlightera! :D Lakova za sada ipak imam previše. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i drago mi je da si uspjela nabaviti željenu stvarčicu :)

      Izbriši
  6. Šalica s micekom mi je baš kjut :) Drago mi je što si napravila usporedbu s Essie lakićima jer sam se već zabrinula da nešto ne valja s mojim očima, ali sad si mi potvrdila da još uvijek ne trebam naočale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja najdraža šalica već godinama :) Haha, i meni je drago da ne trebaš naočale, nadam se da ih niti ne budeš trebala tak skoro :D

      Izbriši
  7. Ogromna mi je zelja isprobati ovaj Catrice korektor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga i ti uskoro isprobati, stvarno je super :)

      Izbriši
  8. Omg hepi hipo! Ja mislila da toga više nema, darn, sad moram do milera :3 Post ti je odličan, daj ti toga još. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viš, da si mi se javila dok su Begini tamburali sad bi i ti uživala u njima :P

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress animal print Aveo Avon B116 beauty blog day berry BeYu birthday BK black blobbicure blog award blogoversary blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BPX-L008 BPX-L014 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event eyeshadow favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins Gliss glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care hand cream Harunouta hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leaves leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika mascara matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail file nail oil nail polish nail studs nails nautical nails ND006 neon new arrivals new in Nicole Diary nude online shopping orange Parrot Polish pastel paws peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold roses S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand Schwarzkopf sheer shimmer silver skittles skittlette Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun swatches tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows Valentine's Day VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow