Gleestmas 2015 - Christmas colors

by - 14.12.15



Hello! Na redu je manikura koju sam radila na temu 'božićne boje', a što sam to napravila pogledajte u nastavku. :)


Kako su crvena, zelena i zlatna tradicionalne božićne boje, i manikura je morala biti u tom stilu. Već znate da crvenu baš i ne volim, a s obzirom da je prošle godine u istoj temi prevladavala zlatna (LINK), bilo je logično da ovog puta u prvom planu bude zelena.


Moram priznati da sam se i s ovom temom pošteno namučila. Manikuru sam radila nekoliko puta i to u nekoliko različitih verzija, ali kod svakog novog pokušaja nešto je falilo i jednostavno to nije bilo to. Na kraju sam se odlučila na najjednostavniju moguću verziju. Jedan nokat nalakirala sam bijelim lakom i natočkala sam bor koji na vrhu umjesto zvijezde ima cvjetić. Jbg, zvijezdu nisam imala pa se trebalo snaći. Vi zamislite da je zvijezda. :D Na ostale nokte stavila sam dva sloja prekrasnog zelenog Golden Rose Rich Color laka u nijansi 110. Na kraju sam još dodala i zlatne zakovice za koje nisam sigurna dal' se uopće uklapaju u cijelu ovu priču, al' eto, tak je kak je. :D

Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
WYNIE 111 (white)
Golden Rose Rich Color 110 (green)
Striping tape
Dotting tools
Golden Rose Holiday 82 (gold)
Catrice 340 Run Forest Run!
Golden Rose Paris 207
Essence BTGN (top coat)


Kako se vama sviđa ova brzinska manikura? :) 



*PR sample

You May Also Like

14 comments

  1. Bas mi je super ovaj boric, odlicna ideja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je GR odličan!!! :D Cila manikura je vrh <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Umes li ti nesto ikad uraditi a da nije za cistu desetku??? Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, rijetko kad i rijetko koja manikura mi baš od prve uspije :D Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Aw, I love this green polish a lot and the accent nail is more than just perfect!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna manikura :) Bas je lijep ovaj Golden Rose zelenko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Definitivno jedan od najljepših zelenih u mojoj kolekciji :)

      Izbriši
  6. Ovo je tako jednostavno, a preslatko! Mnogo mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)