Matching Manicures - Orange nails

by - 16.1.16


Moram priznati da mi narančasta nije jedna od omiljenih boja, a budući da ni s idejama nisam bila na ti odlučila sam se za najjednostavniju moguću verziju - točkice. Više u nastavku. :)


Na nokte sam najprije stavila dva sloja narančastog Momenta u nijansi 48. Zatim sam uzela točkalicu i počela bezveze točkati od vrhova noktiju prema korijenu, a rezultat možete vidjeti na fotkama. Eh da, na kraju sam još stavila mat nadlak i to je to. Niš komplicirano. :D

 
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
Moment 48 (orange)
WYNIE C048 (black)
Dotting tools
Golden Rose Matte top coat


Kako vam se sviđa manikura?

Obavezno pogledajte i radove mojih blogokolegica. :)





You May Also Like

14 comments

  1. Meni je baš slatka. :) Lupala sam glavom o stol kaj se nisam sjetila ovakvu napravit. :D Super mi je kaj si sve matirala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala Green :) A gle, još stigneš, ima još puno zadatki do kraja izazova :D

      Izbriši
  2. Jednostavno, a super efektno ;) I jako mi se sviđa što je mat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jednostavno a preslatko...volim sve vrste tockica na noktima a mat nokte obozavam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je jedna od najdražih tehnika :)
    Super si to napravila, matirano baš super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tačkasti gradijent je za moj ukus pun pogodak sam po sebi, a ova kombinacija boja ga čini veselim, ali i prefinjenim.

    OdgovoriIzbriši
  6. još jedan dokaz da se elegancija i ljepota kriju u jednostavnim stvarima :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lepo izgleda, ura za tačkice. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)