Matching Manicures - Red nails

by - 9.1.16

 photo matching-manicures-red-nails-8_zpsnxzdwryj.jpg

Bok, bok! Vrijeme je prvu ovogodišnju matching manikuru, i to na temu crveno. Više u nastavku! :)

 photo matching-manicures-red-nails-6_zpsgj3loqur.jpg

Sigurna sam da već znate moje mišljenje o crvenim lakovima, a i crvenoj boji općenito, no moram priznati kako mi se Essence Red Rocks iz Merry Berry kolekcije čak sviđa. Vjerojatno zato jer se ne radi o klasičnoj crvenoj, već o nekom mixu crvene i roze. Za potpuno prekrivanje bila su mi potrebna dva sloja laka, a kako ne bi ostalo samo na tome odlučila sam pečatirati jedan od uzoraka s MoYou London pločice Festive Collection 06.

 photo matching-manicures-red-nails-5_zpsktoalfej.jpg

Za pečatiranje sam koristila bijeli Ya Qin An lak koji mi je nedavno stigao s Born Pretty Shopa na recenziju. Ovaj lak sam izabrala prvenstveno zato jer je kod nas jako teško naći kvalitetan bijeli lak za tu svrhu. I drago mi je da jesam. Ovo je vjerojatno najpigmentiraniji bijeli lak koji sam ikad imala. Kao što možete vidjeti na fotkama iznad, lak je stvarno ogroman, sadrži 18 ml, a trenutna cijena mu je 5,99$. Da sad ne pišem cijele hvalospjeve, bacite oko na fotke koje govore i više od 1000 riječi. :)

 photo matching-manicures-red-nails-3_zpsrlmbhzi7.jpg
 photo matching-manicures-red-nails-2_zpsmybpqhrh.jpg
 photo matching-manicures-red-nails-4_zpsbcwufnbj.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
Essence Merry Berry 04 Red Rocks (red)
Stamping Plate: MoYou London Festive Collection 06
Essence BTGN (top coat)

 photo matching-manicures-red-nails-1_zpsaq4ld7us.jpg

Ukoliko trebate kvalitetan bijeli lak toplo vam preporučam ovaj sa Born Pretty online shopa. Ako se odlučite na kupnju ne zaboravite iskoristiti kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.

 photo bps_zps9873f707.jpg

Nadam se da vam se manikura sviđa, i naravno, nemojte zaboraviti škicnuti radove mojih blogokolegica koje su se ovog puta priključile u jako velikom broju. :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


*PR sample





You May Also Like

19 comments

  1. Predivna manikura :D Ne ljubim ni ja crvendace, ali kad je ovako krasno uparen sa bozicnim uzorkom izgleda bas dobro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Meni ovaj Essence uopće nije loš, za divno čudo haha, al' ipak mi je najdraže dok se gore naštambilja nekaj :D

      Izbriši
  2. damn son <3
    Ju mejk mi lav det red :D Prekrasna manikura, loving the uzorak :D <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Dijelimo misljenje o crvenoj boji ali svejedno je lijepa manikura. Svida mi se ovaj uzorak i bas cu skicnuti ove lakove ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam ni ja neki fan crvendaća, ali povremeno ih ipak nabacim...
    sviđa mi se tvoja đemperija :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično je pigmentisan taj beli lak. Moraću da ga uzmem u razmatranje kada budem potrošila ove koje sada koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste :) I ja ću ga sigurno nabaviti opet kad jednog dana potrošim ovaj ogromni primjerak :D

      Izbriši
  6. Prekrašno! :) Ne znam zkj si zabrijala da ti ne stoje crveni, tj zkj ih ne voliš, ovaj ti je potaman, a i onaj prije crvendać kaj si nam pokazala. :) Sad oću ovakvog džempera, darnn it :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna manikura, mislim da mi je ovo 'crveni' favorit <3
    A ovaj bijeli lak svakako uzimam prvom sljedećom prilikom!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična manikura, jedino mi nekako ne pašu ovi cvjetići na kažiprstu i malom

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)