My top 12 manicures of 2015

by - 2.1.16

 photo the-best-of-2015_zpsinzdlw7o.jpg

I još jedna godina je iza nas. Ne znam kakva je bila vama, al' ja budem samo rekla - ne ponovila se! U svakom slučaju, nadam se da bude ova 2016. bar mrvicu bolja, zdravija, sretnija i pametnija. No, ajmo mi na malo veselije teme. Za prvi ovogodišnji post odlučila sam izdvojiti 12 manikura koje su mi u 2015. bile posebno drage. Manikure nisu poredane nikakvim posebnim redoslijedom, a za više informacija kao što je popis korištenih proizvoda i sl. potrebno je kliknuti na fotku. Pa krenimo. :)

Gleestmas2015_All_I_Want_for_Christmas_1

Prva na redu je manikura koju sam radila na temu 'All I want for Christmas'. Prvi put sam radila dupli stamping i sviđa mi se kako je manikura na kraju ispala, a budući da i općenito volim motiv pahuljice, bilo je logično da se ova manikura nađe u top 12. :) 

Black_Roses_1

Sljedeća je manikura jedna od jednostavnijih na ovom popisu. Možda na prvi pogled i nije niš posebno, ali koliko se sjećam bila mi je draga i nosila sam ju više od dva dana. 

galaxy_nails

Početkom prošle godine, za jedan od matching manicures zadataka imali smo galaxy nokte i to je zapravo bio prvi put da sam radila manikuru tog tipa. Bilo je tu puno spužvanja i mada na početku nije izgledalo obećavajuće, zadovoljna sam kako je na kraju ispalo. Definitivno moram još koji put probati. :)

Gleestmas2015_WinterWonderland_1

Slijedi meni najdraža manikura iz sada već prošlogodišnjeg Gleestmas izazova, a koju sam radila na temu 'Winter Wonderland'. :)

spring-mani

Na redu je jedna prava proljetna, a više o njoj možete pročitati OVDJE. Također je vrlo jednostavna za napraviti, a sve što vam treba je nekoliko nijansi roze i točkalica. :)

tape_manicure_1

Srebrno-plava manikura rađena je za matching manicures zadatak 'tape manicure'. Inače nisam nikad ponovila neku manikuru, al' ovu bi mogla jer ova dva laka jednostavno predobro izgledaju zajedno. :D

cow_blobbicure_1

I kravica je našla svoje mjesto u top 12 iz vrlo jednostavnog razloga - volim kravice haha. :D Inače je manikura rađena na temu 'blobbicure', no mislim da je tog puta blobbicure pao u drugi plan. Ovu tehniku definitivno moram probati još koji put jer je full jednostavna, a kombiniranjem pravih lakova može izgledati skroz efektno.

pastel-rose-nails

Ova jednostavna pastelna manikura podsjeća me na ljeto, dobro društvo i još bolji provod. :) Ah, ta nostalgija... 

 photo stamping_dandelion_nails_1_zpsjr9mgltz.jpg

Na listi se našao i matirani MoYou maslačak unatoč tome što mi se ne sviđa ova dužina noktiju. Preveč je to za mene, i da, tek sad kad gledam fotke vidim kolko sam pretjerala s dužinom. Još ovo zadebljanje na srednjem noktu, pa užas jedan haha. Sjećam se da sam u tom periodu keljila nokat više puta i na kraju sam ostavila tak malo deblje da naraste pa da mogu taj dio konačno izrašpati. Nadam se da budem u ovoj godini malo manje lijena kad je u pitanju rašpanje. A i općenito. :D

black_matte_nails_with_glequins_2

Na redu su još jedni mat nokti, no ovog puta crni, i to s dodatkom srebrnih listića. :) Ne znam za vas, al' meni crni mat nokti izgledaju premoćno. :D

BPS_penguin_nails_1

Morala sam staviti i ove pingvine na listu jer su mi skroz kjut i jer je vani tak zima da se i sama osjećam ko pingvin. Samo kaj oni vole zimu za razliku od mene.

gleestmas2015-freestyle-christmas-3

I šećeri na kraju, Rudolf i njegov frend Comet. Vjerojatno ste već i sami primijetili da na noktima uz cvjetne uzorke najviše volim živine, pa eto. :D 

To bi ukratko bilo to što se tiče mojih osobnih favorita iz 2015. A koji su vaši? :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


You May Also Like

33 comments

  1. Obožavam tvoje postove :) Omiljeni su mi ovi praznični :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lindas demais!!!

    Beijos!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno ne znam koji bih manikir izdvojila, ja se oduševim svaki put kad vidim tvoj post :D Svaka čast i na idejama i izvedbi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko divnih manikira. :) Ali naročito me maslačak i dalje oduševljava svojom jednostavnošću, neverovatno mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako nemam običaj ponavljati manikure, maslačak bude sigurno još koji put na noktima :) Na kraju krajeva, samo zbog njega i jesam nabavila tu pločicu :D

      Izbriši
  5. Svi su veoma lepi. Preslatki su kravica i Rudolf. Ali ipak, meni su najlepsi ovim redom: 4.Plave pahulje;3.Crveno-crne ruze.2.Mat-maslacak. I najlepsi 1.Koralni sa belim ruzama (nije tajna da volim ruze)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tribala si napravit post Top manikure 2015 i samo stavit slike od svih manikura što si napravila jel si vizard :D Sve je prekrasno, ja se odbijan odlučit za najbolju :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah jesi luda, pa kak bi to izgledalo? xD
      Tenkju :X

      Izbriši
  7. prekrasne manikure, stvarno si majstor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa, drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
  8. Ne bih mogla ni jednu izdvojiti jer su mi apsolutno sve predivne i stvarno si prava majstorica za manikure. Meni su sve ove sa zivotinjama super slatke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja :) Ne znam kaj ti čekaš, nadam se da budeš uskoro otvorila neki blog i tak to :D

      Izbriši
  9. Nemrem niti jednu izdvojiti, bilo bi pogrešno to napraviti. :D Sve od reda savršene, al sve. :) I opće ono nisu dugački nokti, lepi su ti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala, mala zelena :D Ma meni je na meni to preveč, kaj da ti velim :D

      Izbriši
  10. Favortit mi je prvi manikir! Predivno! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasne su sve, ali naj naj su mi Winter Wonderland i Rudolf <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  12. APSOLUTNO SVE, ALI SVEMIR ME OBORI SA STOLICE SVAKI PUT!!!


    <333

    OdgovoriIzbriši
  13. 10 od 12 :) :D
    Želim ti i ove godine puuuno odličnih ideja, mirnu ruku i dobro svjetlo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala na lepim željama :X I ja tebi želim sve navedeno, a najviše ovog zadnjeg :D

      Izbriši
    2. Da, ponekad to bude i najvažniji faktor, pogotovo sad kroz zimu :D

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow