Mystery Blogger Award | TAG

by - 12.5.18


Blogokolegice Anamarija (Mean Green Queen) i Ivana (Bitchy Dust) nominirale su me za Mystery blogger award i ovim putem im zahvaljujem na tome. :) Podjednako volim i čitati i pisati postove ovog tipa tak da su me baš razveselile. Uostalom, prošlo je dosta vremena otkad sam zadnji put radila neki tag post pa rekoh zašto ne. BTW sve dosadašnje postove ovog tipa možete pročitati OVDJE.


Pravila su sljedeća:
1. Podijeli logo Mystery nagrade u naslovu posta. ✓
2. Ne zaboravite podijeliti pravila. ✓
3. Budite ljubazni i zahvalite onome tko vas je nominirao. ✓
4. Recite svojim čitateljima tri stvari o sebi. ✓
5. Odgovorite na postavljena pitanja. ✓
6. Slobodno iznenadite i nominirajte 10 do 20 drugih blogera i obavijestite ih. ✓
7. Postavite im pet pitanja. Nije nužno biti ozbiljan i ne postoje glupa pitanja. ✓
8. I za kraj malo samoreklame - podijelite link do svog najboljeg posta/postova. ✓


Za početak, nekoliko random stvari o meni...

1. Volim strane jezike i voljela bih jednog dana tečno znati: španjolski, turski, grčki, ruski, arapski i ofc engleski. Nikad nisam imala prilike ići na neki tečaj, ali zato volim gledati serije/filmove i slušati muziku na tim jezicima. Na taj način najbrže pamtim, ali, nažalost, i dosta brzo zaboravim jer ih ne koristim na dnevnoj bazi. Neke od spomenutih jezika znam više, neke manje, a neke tek koju riječ. Sviđaju mi se čak i jezici koji su izmišljeni za potrebe serija kao npr. dothrakijski, valyrianski, trigedasleng itd. 

2. Nikad nisam bila u beauty salonu na nekom tretmanu niti profi šminkanju, ali htjela bih jednom i to doživjeti. Baš me zanima kakav je filing imati umjetne trepavice i precizno nanešen eyeliner. :D Oduvijek me fascinirao arapski makeup i voljela bih isprobati nešto u tom stilu.

3. Budući da sam veliki fan serija/filmova/igrica, oduvijek sam se pitala kako bi to bilo zakoračiti u neki od njih kao npr. u Jumanjiju. :D Rado bih se teleportirala u Assassin's Creed (jer me zanimaju borilačke vještine), Jurassic Park (jer volim dinosaure), The Mummy (jer sam opsjednuta s Egiptom i želja mi je ući u piramidu pa makar mi to bilo zadnje), Hobbit (jer totalno drugi svijet...i Luke Evans :D), Stranger Things (jer volim 80-e), TWD (jer me zanima kako je to živjeti u postapokaliptičnom svijetu), Game of Thrones (jer tko ne bi volio barem na kratko biti Khaleesi? Ima zmajeve, odlične kostime i još bolje ljubavnike :D)... Kad malo razmislim, ovo bi bilo bolje i od vremeplova. :D



Slijede odgovori na pitanja od Anamarije...

1. Navedi jedan svoj guilty pleasure.
Eurosong! :D Jep, znam da je za većinu to običan cirkus, ali kod mene se pobožno prati već skoro dva desetljeća. Nađe se zato dobrih izvođača koje onda stalkam i nakon završetka showa. Jedan od razloga zbog kojeg sam počela pratiti Eurosong je povezan s prvom random činjenicom o meni. Uvijek mi je bilo zanimljivo čuti nešto drugačije, pogotovo ako je na materinjem jeziku predstavnika. Još kad u pjesmu ubace melos tipičan za tu zemlju - bingo! Nažalost, zadnjih godina skoro svi pjevaju na engleskom, a upravo je u toj različitosti bila čar...

2. Tvoja najdraža osobina je...
Najdraža? Da si napisala najgora bilo bi puno lakše odgovoriti, a ovak... Hm, recimo da mi nikad nije bilo teško pomoći dragim ljudima (ako sam znala i mogla ofc), ali nisam sigurna dal' je to dobra osobina s obzirom da je većini mojih sad već bivših prijatelja to prešlo u naviku, a navika u iskorištavanje...

3. Koje stvari/osobe te uvijek oraspolože?
Dobra muzika, nova epizoda najdraže serije, moje živine doma, odlazak u prirodu, dok mi manikura ispadne baš onak kak sam si zamislila, dok me se sjete dragi ljudi i odluče svoje slobodno vrijeme podijeliti sa mnom i tak te neke sitnice koje su postale luksuz...

4. Bez čega ne možeš zamisliti svoj dan?
Bez muzike, naočala/leća (pol metra ne vidim bez njih -.-), bez slatkoga, vode...i god damn neta.

5. Koja ti je najbolja pjesma upravo u ovom trenutku u kojem tipkaš post?
Hmm, kod mene u pozadini najčešće svira neka epic muzika iz serija/filmova/igrica i tak to, a uz pjesme s Eurosonga, zadnjih dana mi je na repeatu ovo:



Ivanu je zanimalo sljedeće...

1. Za koju vještinu preživljavanja u divljini mislite da biste je najprije savladali?
Jako zanimljivo pitanje, moram priznati. Hm oduvijek mi je bilo fora na koje se sve načine može zapaliti vatra bez šibice i upaljača. I orijentacija uz pomoć zvijezda. I izgradnja skloništa. Iskreno, mislim da mi niš od ovog ne bi bilo teško jer obično brzo savladam ono što me stvarno zanima. Ok, nisam jedino sigurna dal' bi mogla ubiti životinju. Sve u svemu, ovo me sad toliko zainteresiralo da bi najradije upisala neki tečaj preživljavanja. :D

2. Volite li filmove/serije/knjige o zombijima i zašto?
Volim i još uvijek se potajno nadam da nas zombie apokalipsa bude kad-tad zadesila (u tom slučaju moram požuriti s ovim gore tečajem, inače mi se loše piše xD). S guštom bi ih rešetala. Ne samo zombije, nego i sve one koji su mi se zamjerili. :D Btw nedavno sam baš gledala korejski Train to Busan i moram reći da mi je jedan od boljih filmova sa zombijima. A odlična je i komedija Scouts Guide to the Zombie Apocalypse, pogotovo scene s Britney i trampolinom. :'D

3. Najružniji komad odjeće ili obuće koji posjedujete ili ste posjedovali?
Bilo je tu svega, pogotovo dok se sjetim kak su me moji oblačili kao malu, ali moram izdvojiti bijele hlače koje sam si kupila sama. Kako i zašto - ne znam da me ubijete. Nisam ih nikad nosila, a bome niti ne planiram. Mislim, hlače su same po sebi ok, ali ja i bijela boja si nismo baš na TI. 

4. Top 3 zemlje u kojima biste voljeli živjeti da niste ovdje gdje jeste.
Voljela bih živjeti negdje gdje se cijele godine izmjenjuju proljeće i jesen jer ne volim nikakve ekstreme, to bi bili idealni uvjeti, a sad koje točno zemlje fkt ne znam. Od svijeta sam za sad uspjela vidjeti samo Mađarsku (nekad davno dok se išlo po špeceraj) i Grčku (maturalac). Možda neke od onih čije jezike najviše volim (vidi prvu random činjenicu o meni). Znam samo da nikad ne bi htjela živjeti u velikom gradu u nekoj zgradi. Ne volim buku i gužvu, više sam za mirnija mjesta i za kuću s velikim dvorištem kao npr. u filmu Disturbia, taj kvart mi se baš super čini.

5. Da imate priliku popit kavu s nekim političarem, biste li doma kopali nos lijevom ili desnom rukom? 
Ne pijem kavu. :D


via GIPHY


Nominiram sve one kojima se sviđaju pitanja i žele na njih odgovoriti bilo na svom blogu ili u komentarima:
1. Trenutno najdraži komad dekorative?
2. Koji je po vama najgori trend u fashion/beauty svijetu?
3. Volite li više biti ispred ili iza objektiva?
4. U kojem biste fantastičnom svijetu iz knjige/filma/serije voljeli živjeti i zašto?
5. Linkajte gif ili video isječak koji vam uvijek popravi dan.

***

I za kraj, dijelim s vama link meni osobno najdražeg i, nadam se, najkorisnijeg posta koji sam do sad imala prilike natipkati:
https://insane-nails.blogspot.hr/2016/11/nal-stamping-tricks-tips.html

Do čitanja! :)



You May Also Like

1 comments

  1. Zanimljivi su mi ovakvi postovi jer uvijek saznam nesto novo o osobi koja se krije iza bloga.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)