Plastic Nail Art Soak Off Clips | Beauty Big Bang

by - 26.5.18


Ljubitelji ste šljokastih ili pak teksturnih lakova, ali ne nosite ih onoliko često koliko biste željeli jer vam pada mrak na oči svaki put kad ih treba skinuti? Ooo, znam kako vam je. :D No, i za ovaj problem postoji rješenje. Više u nastavku!


Kao prvo, moram reći kako sam i ja spadala u gore navedenu skupinu ljudi sve dok nisam otkrila odlično pomagalo pomoću kojeg šljokice idu dolje kao od šale. Radi se o plastičnim kapicama (ili kvačicama, kako god želite) koje su izvorno namijenjene skidanju trajnog laka, a osim plastičnih postoje i silikonske. Njih nisam još isprobala tako da ne mogu reći koje su bolje, no vjerujem da jednako dobro obavljaju posao. Prije nego sam nabavila ove kapice, šljokice sam skidala uz pomoć alu folije, no ova metoda je daleko bolja i puno jednostavnija.


Moje kapice su s BeautyBigBang shopa gdje se mogu naći u dvije boje - ljubičastoj i crnoj. U paketu se dobije 10 komada kapica, a trenutna cijena im je 3,99$.



Kako koristiti plastične kapice?

1. Za početak, trebaju vam blazinice, i to svega 3 komada. Blazinice škarama izrežite na 4 jednaka djela, a zatim ih dobro natopite acetonom, stavite na nokat te preko njih kapicu.


2. Pričekajte 5-10 minuta. Znam da je teško biti na miru dok su nokti u pitanju, ali zbilja vrijedi.


3. Nakon desetak minuta vrijeme je za skidanje. Preporučam da to radite nokat po nokat. Nakon što skinete kapicu, najprije dobro pritisnite blazinicu na nokat te ju protrljajte lijevo-desno kako bi što više šljokica ostalo na njoj.


4. Naravno, nemoguće je ukloniti ama baš svaku šljokicu, stoga uzmite još jednu dodatnu blazinicu kako biste očistili eventualne ostatke.


Ne znam za vas, ali ja uvijek nakon što skinem lak (nebitno dal' su u pitanju šljokice ili običan lak) nokte obavezno operem sapunom, a nakon toga nokte i kožicu oko noktiju namažem uljem da dođu k sebi od silnog utapanja u acetonu. :D Za tu svrhu preporučam Essence nail repairing oil s uljem argana. I to je ukratko to.


Ukoliko vam se sviđaju ove kapice ili bilo što drugo sa BeautyBigBang shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod INSANE4 kako biste ostvarili 10% popusta. Shipping je besplatan! Ali to nije sve! :D Ukoliko se moj kod za popust iskoristi minimalno 6 puta, BeautyBigBang će zauzvrat za sve vas na mojem Instagramu organizirati internacionalno darivanje! ❤



Jeste li već isprobali ovakve plastične ili silikonske kapice? Koja je vama najbolja metoda skidanja šljokica?

Do čitanja! :)



*PR sample

You May Also Like

14 comments

  1. Čula sam za ove kapice i mišljenja su svakako podijeljena. Meni nije nikada bilo problem da skinem lak, nego da ga pustim da se osuši. ALi se u svemu jako zanimljiv post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za brzo sušenje laka preporučam Essence Better Than Gel Nails top coat, s njim se svaki lak osuši u rekordnom roku. ^^

      Skidanje šljokica bez ikakvih pomagala je živi pakao, a ove kapice zbilja dosta olakšaju posao. :)

      Izbriši
  2. Nikako da si nabavim te kapice... Ja sljokice isto skidam sa folijom ali vjerujem da je s ovim jos jednostavnije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sređuješ kožicu oko noktiju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz pomoć potiskivača o kojem sam pisala ovdje: https://bit.ly/2skXzMx :) Od svih isprobanih taj mi je najbolji i moram si uskoro naručiti novi jer se ovaj već izlizao.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :)
      Ja to poguram sa drvenim i obavezno odrežem (znam da se ne smije ��)
      al kad ružno izgleda taj višak koji je uvijek negdje 2-3mm

      Izbriši
    3. Drveni je isto super, al' imam filing da se s ovim mojim kožica puno lakše i brže skine :) Ak budeš u prilici, svakak isprobaj. Sigurno ih ima po drogerijama, u Offertissimi, kod kineza i sl.

      Haha skroz se kužimo. Taj višak i ja obavezno režem. :D Pogotovo otkad sam na nekim starijim fotkama na blogu skužila kak to zapravo bljakić izgleda. Baš pokvari cjelokupni dojam, a i općenito mi smeta.

      Izbriši
  4. I am a nail artist based in India. I translated your blog into English through Google. And I am very much benefited by your blog. Thank you.

    OdgovoriIzbriši
  5. I am really thankful to you for sharing this post on Nail design.

    OdgovoriIzbriši
  6. i think nail paint is what excite women i love that too

    OdgovoriIzbriši
  7. One of the greatest nail paint collection. Thanks a lot for sharing.

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for sharing and caring, i'm also doing on nails but it is Nail Box and Advise about it at Viet Nam.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)