Golden Rose Carnival 13

by - 27.2.14


Vjerujem da ste se do sad već susreli s Golden Rose Carnival kolekcijom koja je u prodaji već neko vrijeme. Ukratko, kolekcija se sastoji od 16 lakova koji sadrže glittere različitih boja, oblika i veličina. Svaki lak je lijep na svoj način pa je jako teško odlučiti se za kupnju samo jednog. :P Ja trenutno posjedujem samo dvije nijanse, točnije 01 i 13. Danas ću vam predstaviti nijansu 13, a kako ona izgleda na mojim noktima pogledajte u nastavku. :)



Na fotkama imam 2 sloja plavog glittera (Golden Rose Carnival 13) preko običnog crnog (Golden Rose Paris 71) i bijelog (Golden Rose Paris 04) laka. Nikako se nisam mogla odlučiti koje će boje biti baza, pa eto. :D Meni se više sviđa na crnoj podlozi, a vama?


Moram primijetiti da ovi lakovi imaju stvarno odlične četkice, u jednom potezu uspiju prekriti cijeli nokat. Jedino se glitter ne rasporedi uvijek ravnomjerno pa je potrebno staviti 2-3 sloja. Ima još jedna sitnica koja mi se ne sviđa kod ovih lakova, a to su glitteri u obliku trakica. Nikako ih ne volim i baš su mi višak. Sva sreća pa ih u ovom laku nema tako puno. :D


I za kraj, nekoliko korisnih informacija. Golden Rose Carnival lakovi dolaze u bočicama od 11 ml, a kupiti ih možete u Zagrebu u Importanne centru za 34 kn. Kod nas u Koprivnici, Golden Rose kozmetiku drži jedino butik Karmel, ali nisam sigurna dal' u ponudi imaju i ovih lakića. Sutra ću ja to istražiti. :)

Kako se vama sviđa Golden Rose Carnival kolekcija?




You May Also Like

17 comments

  1. Baš dobro izgleda, posebno na crnoj podlozi :) Nemam nijedan lak iz ove kolekcije, zaista su lepi, ali sam malo dosadna u poslednje vreme, pa ne želim nikakve dodatke na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj pa divan je!! Na crnom laku je najljepši i nema šanse da na nekom drugom bude ljepši!!! I baš mi je jako lijepa ova crno-bijela komba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je, slažem se na crnoj podlozi izgleda ljepše kao zvjezdice na nebu, predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Love that edition! And this polish looks awesome ob both - light and dark colors:)

    OdgovoriIzbriši
  5. predivan je, preko crnog posebno dobro izgleda

    OdgovoriIzbriši
  6. Crno-plava kombinacija je savršena!

    OdgovoriIzbriši
  7. This mani looks amazing! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. predivan je! *-*
    ja škicam one bijele ali trenutno štedim pa će sve i ostati na škicanju :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni je lepse na crnoj podlozi. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. lak je stvarno divan, mislila sam da mi ne treba ali sad kad gledam slike, shvaćam da ne bi bilo loše da ga kupim

    OdgovoriIzbriši
  11. Najefektniji je preko crnog laka, nokti su ti divni a lak ću ubosti sigurno kad naletim :D

    OdgovoriIzbriši
  12. znam da mi treba jer je krasan, al se jos suzdrzavam :D

    OdgovoriIzbriši
  13. šta je ovo, a di su novi postovi :(

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)