Tetris nails

by - 5.2.14



Hello! Tko se sjeća dobrog starog tetrisa? Shame on you ako se ne sjećate jer upravo me ova igrica inspirirala za današnju manikuru. Da ne dužim evo slikica. :)


Za ovu manikuru potrebne su vam samo dvije stvari - obični crni lak za nokte i zakovice u boji. A može i obrnuto - obične (zlatne ili srebrne) zakovice i lakovi u različitim bojama kao što je to napravila The Nailasaurus. Za koju god verziju se odlučili stvarno je prejednostavno za napraviti, a opet skroz efektno. :)


Kako se vama sviđa?


You May Also Like

25 comments

  1. odlična manikura! imam i ja zakovice ali se ovog nebi sjetila

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro mi je! Pogotovo na ovu crnu podlogu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobra ideja i savršena izvedba! Sad mi se igra tetris :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno da se secam tetrisa.. :D I nokti su odlicni..

    OdgovoriIzbriši
  5. Sto je dobro! Moram nabaviti neon nitnice. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao tetris <3 :D
    Izgleda jako zanimljivo! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, this's such a cool idea!:)

    OdgovoriIzbriši
  8. em je crno, em su zakovice gore, oooooodlično <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima, drago mi je da vam se sviđa! :X

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a super cool manicure! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. wow, ovo mi je jedna od najljepših manikura koje sam u posljednje vrijeme vidjela. mislim, ima jako puno lijepih, ali s ovom sam baš posebno oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super criativo, adorei :)
    Beijos!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello ,your nail art designs are really wonderful!
    I like them so much!
    Could you please review our nail art designs ?
    If you are interested ,please feel free to contact me blog@bornprettystore.com
    Our online store:www.bornprettystore.com

    OdgovoriIzbriši
  14. you're my inspiration:)) http://pretty-little-nails.blogspot.com/2014/03/tetris-manicure.html
    :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)