Zebra nails

by - 19.2.14


Nemam pojma kako ni zašto, ali u zadnje vrijeme mi baš nešto ne ide crtanje po noktima. Ko da imam dvije lijeve ruke. Obično mi dizajn na prva dva nokta ispadne toliko dobro da čovjek ne povjeruje, ali zato ostatak bude toliko loš da mi se uopće neda popravljati pa radije sve skinem. -.-'


Današnju manikuru napravila sam iz dosade. Gledala sam nešto na netu i usput vukla crte. xD Bijeli lak je trebao biti baza za nešto sasvim drugo, no eto, na kraju je nastao zebrasti uzorak. Ako mene pitate, izdaleka izgleda puno bolje nego izbliza. :D



Za ovu manikuru potrebni su vam samo crni i bijeli lak i/ili akrilne boje, tanki kistić i malo strpljenja. Naravno, vi možete koristiti i neke druge boje. Što življe boje tim zanimljivija manikura! :)


Kako vam se čini manikura? Volite li uopće životinjske uzorke na noktima?



You May Also Like

21 comments

  1. Stvarno jako dobro izgleda! Ne znam da li bih se usudila da sama probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Probaj, crte ionako ne moraju biti ravne pa ne možeš puno fulati ;)

      Izbriši
  2. Ficou super linda, parabéns pela habilidade :)
    Beijos!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing! It looks like a real zebra:)

    OdgovoriIzbriši
  4. prezgodna ti je žirafa, pardonček, zebra ;)
    drugi put kad crtanje krene slabo nakon dva prsta, ostavi njih a ostatak noktiju samo pokrij lakom pa nam ih isto pokaži :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha bude i žirafa došla na red :)
      A baš sam mogla, damn.. Imat ću na umu sljedeći put :D

      Izbriši
  5. bome dobro ti je dosla ta dosada, super je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni ovo super izgleda, ne vidim grešku ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično je, svaka ti čast! :)
    Ipak nisam ni približno spretna da probam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina! :)
      A znaš kak se veli, ne znaš dok ne probaš ;)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)