Valentine's Day Nails

by - 14.2.14



Hello! Danas za vas imam jednu prigodnu valentinovsku manikuru koja je trebala biti objavljena još u nedjelju, al' eto, obveze su učinile svoje...


Odmah na početku moram reći da nisam fan crvenih noktiju, kao ni romantike, cvijeća, srčeka niti bilo čega drugog povezanog s današnjim datumom. :P Ovu manikuru odlučila sam napraviti prvenstveno zato što sam htjela isprobati srčeka od selotejpa. Moram priznati da i nije bilo tako jednostavno kao što sam ja to zamislila. Problem nije bio izrezati srce, već potrefiti veličinu tog srca (da stane na nokat, jel). Ono malo laka što se različilo popravila sam bijelom akrilnom bojom, ali tek kad sam stavila nadlak skužila sam da se taj moj popravak vidi iz aviona, pogotovo na srednjaku. -.-' No, što je tu je. Prugice sam radila uz pomoć striping trakica, a za gradient efekt zaslužna je spužvica za suđe.

Golden Rose Paris 04
Avon Pastel Pink
Moment 40
+ selotejp (za srca)
+ striping trakice (za prugice)
+ komadić spužve (za gradient efekt)



A što vi mislite o mojim herčekima? :D



P.S. Ova crna točka je od onog mojeg bliskog susreta sa željeznim vratima. :D

You May Also Like

18 comments

  1. Super je! Svidja mi se sto si radila gradient. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. divna manikura a ja simpetiji u skoli dala pismo a on mrtav hladan

    OdgovoriIzbriši
  3. Ficou perfeita e super linda :)
    Beijos!!!
    http://meu-bloog.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepo i uredno, super odabir boja, gradient i savršena srca :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršeno je, mislim da ja to ne bi mogla nikad napraviti tako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne opće ne padam na rozu...i ne opće nije savršena manikura koju bi nosila svaki dan na svojim noktima...i ne opće nisam zavidna.... aaaaaaaaaaaaaaaaa ;)))) :*

    OdgovoriIzbriši
  7. aaa prepredivno. ovaj moment imam i ja i bome je krasan

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful! Love that gradient hearts:)

    OdgovoriIzbriši
  9. odlična ti je manikura *.*
    nisam ni ja fan precute stvarčica, ali ipak sve to mogu odraditi, staviti na blog pa skinuti ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)