Matching Manicures - Flowers

by - 11.6.15

 photo MM_flowers_1_zps7ik5mr3i.jpg

Ovog puta MM tema je cvijeće, a kako je ispala moja manikura pogledajte u nastavku. :)

 photo MM_flowers_2_zpsgirufrri.jpg

Vjerojatno ste već skužili da sam u zadnje vrijeme skroz opsjednuta pečatiranjem, no kako dugo nisam imala kist u rukama odlučila sam malo za promjenu nešto sama nacrtati. Za početak sam stavila dva sloja bijelog laka, te sam na dva nokta uz pomoć točkalice, tankog kistića i nekoliko nijansi ljubičaste nacrtala ruže. Preostale nokte sam obojala u ljubičasto, dodala ukrasne kamenčiće i sve zajedno ''zacementirala'' najdražim Essence BTGN nadlakom. :)  

 photo MM_flowers_3_zps9tuxtmos.jpg
 photo MM_flowers_4_zpscw6hqeth.jpg
 photo MM_flowers_5_zpsamtidbkn.jpg
 photo MM_flowers_7_zpsjkvw3mha.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Eveline 8in1 (base coat)
Moment 01 (white)
Moment 57 (purple)
Essence bloom me up! 02 Lovely Lavander
Moment 59
Golden Rose Paris 207 (green)
+ dotting tool
+ nail art brush
+ nail studs/rhinestones
Essence BTGN (top coat)

 photo MM_flowers_8_zpsvljaknz2.jpg

Ako se mene pita, ova manikura definitivno bolje izgleda iz daleka. :D
Ali, naravno, zanima me i vaše mišljenje. :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


P.S. Svakako bacite oko i na cvjetne manikure mojih blogokolegica. :)



You May Also Like

22 comments

  1. Kakve boje, kakve ruže, pa ovo je savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda, stvarno si majstor zanata heheh ružice super izgledaju ja kontala na prvu da su naljepnice :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ti ispale ružice, a sviđa mi se i netipičan izbor boja za ovaj manikir.

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, pa ja sam totalno ljubomorna na sve tvoje moment lakove, svaki put izneseš neku fantastičnu nijansu <3
    a ni ružice nisu za bacit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela sam za darivanje kupiti par (meni najdražih) nijansi, ali nažalost niš od toga..već dosta dugo je suša u Offertissimi :(

      Izbriši
  5. Obožavam manikure sa ružama! :D
    Lijepo su ti ispale!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su zanimljive na noktima :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Lijeoa manikura, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  7. nemam što reći, osim da je predivno, uredno, boje savršene <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam ove ' Moment ' lakove za nokte. Imaju dosta nijansi i pristupačni su, a tako divno izgledaju na noktima.
    Što se tiče cijele manikure, savršena je! Divim se tvojoj volji za detaljima. Nekada sam i ja non stop ukrašavala nokte, a sada sam pre lijena čekati da mi se jedan sloj laka osuši, hehe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes jes, prva liga su lakići, samo kaj moja Offertissima nekaj štrajka u zadnje vrijeme :(
      Hvala ti! :) A znaš kak se veli, svaki bedak ima svoje veselje :P

      Izbriši
  9. very beautiful and romantic nail art :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Totalno moja kombinacija boja <3 Prekrasno, što drugo da kažem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oho, to mi je drago čuti :D i hvala :X

      Izbriši

Thank you! Your comments always brighten my day! :)

acrylic paint AliExpress Aveo Avon beauty blog day berry BeYu birthday BK black blue Born Pretty Store Bourjois BP-01 BP-02 BP-20 BP-45 BP-74 BP-L013 BP-L015 BP-L024 BP-L025 BP-L031 BP-L032 BP-L057 BP-L063 BPX-L008 BPX-L014 BPX-L015 bronze brown burgundy BuyinCoins Byphasse candy cane candy corn cat Catherine Arley Catrice chevron China Glaze Christmas color blocking concealer coral delicate print distressed dotting Easter eBay EnjoyOurs Essence Essie Eveline event favorites Festive Collection 06 flakies floral print freehand friday favorites Gabrini galaxy geometric giveaway Gleestmas2015 glequins glitter glow in the dark gold Golden Rose gradient green grey hair Halloween hand care Harunouta Harunouta-L016 Harunouta-L043 hehe 003 hehe 024 HK-06 holo Illamasqua Kiko kkcenterhk L'Oreal lace pattern LadyQueen lavender leopard print lilac Lilith prirodna kozmetika matching manicures matte Max Factor Maybelline metallic mint Moment MoYou London multicolored nail art nail art challenges nail care nail decals nail polish nail studs nautical nails ND006 Nee Jolie neon new arrivals new in Nicole Diary nude NJX-009 online shopping orange Parrot Polish pastel peach photography pink plum polka dots PR sample Pro Collection XL 06 Pro Collection XL 07 purple Qgirl-060 rainbow random red rhinestones rose gold S-he Stylezone Sailor Collection 05 sand shimmer silver Smart Girls Get More snow snowflake splatter sponging stamping stamping nail polish stamping plate stripes striping tape sugar spun tag teal texture textured nail polish thermal topper tribal tricks and tips turquoise tutorials tv shows VCND Bluesky waterfall white winter wishlist WYNIE Ya Qin An yellow