Matching Manicures - Stamping

by - 5.6.15

 photo matching_manicures_stamping_zpsrzploqv8.jpg

Danas je na redu MM tema kojoj sam se posebno veselila i koju nikako nisam htjela propustiti. :)
U nastavku pogledajte što sam to naštambiljala...

 photo stamping_dandelion_nails_9_zpsk4wzjjjl.jpg

Kao baza poslužio mi je prekrasni plavi Essence gel lak kojeg ste mogli vidjeti u prethodnom postu. Moram priznati da sam imala hrpu raznoraznih ideja, no na kraju je odluka pala na maslačak. :) Za štambiljanje sam koristila crni Moment lak koji baš i nije najbolji za ovu svrhu (prevodenast je), ali na kraju (čitaj: uz puno muke i popravljanja) je poslužio. I za kraj sam cijelu manikuru odlučila matirati. Slijede fotke. :)

 photo stamping_dandelion_nails_1_zpsjr9mgltz.jpg
 photo stamping_dandelion_nails_2_zpsvgvlxawg.jpg
 photo stamping_dandelion_nails_3k_zpswzbvewlz.jpg
 photo stamping_dandelion_nails_5_zpskcsycas2.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
Essence the gel nail polish 39 Blue Bubble Di Blue (blue)
Moment 15 (black)
Golden Rose matte top coat

 photo P3061622k_zpsnqir6npn.jpg
 photo stamping_dandelion_nails_7_zpsrzqbingi.jpg

Kako vam se sviđa moj maslačak? :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

P.S. Nemojte zaboraviti pogledati i radove mojih blogokolegica! :)



You May Also Like

32 comments

  1. Prekrasno! I manikura i slike, zadnja je za naslovnicu nekog časopisa :) Sviđa mi se što su mat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, ovaj baby blue essence lak moram kupiti :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala :) Inače, maslačak je glavni krivac zbog kojeg sam morala imati ovu pločicu :D

      Izbriši
  4. I pravi i pečatirani su odlični. Poslednja slika mi se posebno sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si to napravila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. nemam riječi, ovaj mi je uzorak SAVRŠEN!!! <3
    a o plavcima ne trebam niti pričati ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam ovaj dizajn,super mi je sve.Moram kupiti taj plavi lak :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, prekrasna plava nijansa :) I hvala :)

      Izbriši
  8. Wow, mat efekt je stvarno sve još poboljšao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep, super je ovaj mat nadlak..otkad ga imam suzdržavam se da ne matiram baš svaku manikuru :D

      Izbriši
  9. Ovo je tako jednostavno, a tako prelepo, svaka reč je suvišna. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Učiniš da izgleda tako jednostavno, a ja se ne usuđujem probati hahahah :D Odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me nasmijala s ovim komentarom :D Zapravo niti nije niš komplicirano, jedino treba prokužiti/izvježbati pečatiranje i to je cijela mudrost :)

      Izbriši
  11. Krenulo te štambiljanje :D krasni su ti maslački, ne moram ti reći da bi i ja takvo kaj :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ženo luda, ovo je preprekrasno! O_O A lak je prekrasnoća prava.

    OdgovoriIzbriši
  13. manikura je savršena, po meni tvoja najbolja manikura alak mi se tolikosviđa da ga idem sebi uzet i stvorit si zalihe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh pa hvala, to mi je drago čuti :D

      Izbriši
  14. Jedna od boljih manikura koje sam vidjela u zadnje vrijeme, super :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)